niks-line Публикувано 7 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2013 Привет колеги!До днес чистачките си работеха без никакъв проблем (на всички степени си работят както трябва, не се чуват и никакви странни звуци от сорта на скърцане или стържене)! Но днес както си работеха, при едно от спиранията останаха на една висока позиция (както се вижда на снимките). При пускане отново си работят (както до сега - БЕЗ никакви проблеми със степените и разни странни звуци), но тръгват от тази позиция - първо надолу до краиният си ход...работят си без проблем...и при спирането си остават на тази висока позиция! Странно! Поне за мен Реших да проверя първо релето, отворих капака на предпазителите и понеже не го знам кое е - започнах да напипвам кое реле цъка докато чистачките работят. Оказа се червеното (с номер 389), извадих и го отворих да го прегледам....но всичко по него ми се стори наред. Сложих си го обратно на мястото и съответно се насочих към механизма и моторчето на чистачките. Започнах да разглабям пластмасите и да вадя рамената на чистачките, но се оказах до там - нямат вадене от шлиците!!! Та така...взе да се стъмнява, събрах пластмасите набързо и така... Та искам да попитам дали някой се е сблъсквал точно с този проблем и съответно да ме насочи, как мога да го разреша? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 8 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2013 (Редактирано) Механизмяа,налага се да свалиш рамената и да почистиш и смажеш,глупава и досадна работа,изхитрил съм се и слагам едни предпазни шапки да не прониква влага ,намазани преди това със студоустойчива грес.Изобщо есента е времето да се проверят и профилакктират някои механизми по колата,чистачки,стъкла-механизмите,огледала,спирачки,жила,антифриз,печката тия дни ще се сваля..... Редактирано 8 Септември 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 8 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2013 На една А4 имаше подобен проблем.При всеки старт на двигателя чистачките заработваха и оставаха горе.Оказа се релето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niks-line Публикувано 8 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2013 Механизмяа,налага се да свалиш рамената и да почистиш и смажеш,глупава и досадна работа,изхитрил съм се и слагам едни предпазни шапки да не прониква влага ,намазани преди това със студоустойчива грес.Изобщо есента е времето да се проверят и профилакктират някои механизми по колата,чистачки,стъкла-механизмите,огледала,спирачки,жила,антифриз,печката тия дни ще се сваля. Натам съм се запътил....,но някой ако може да даде съвет как да избия раменара на чистачките от шлиците - без да се прецаква резбата, ще съм му благодарен!Колега, може ли да дадеш малко повече инфо относно тази хитрина с шапките.... Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 8 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2013 почваш да клатиш ,внимателно и ползвай лубрикант,а това със шапката,формата като на емотиконата която си сложил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niks-line Публикувано 8 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2013 Днес сутринта ми се наложи да изляза малко с колата, и много интересно стана...наложи ми се да измия предното стъкло с пръскалките и чистачките съответно, та след последвалото измиване чистачките решиха да си изберат нова изходна позиция - застанаха вертикално на стъклото (както се вижда на снимката). Явно доста странно изглежда, щом ме заглеждаха по път... Та така...положенито стана по-розаво. Незнам какво ще кажете вие по-въпроса, но мен това ме навежда на проблем по-скоро с електроника, отколкото механичен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 Рамената на чистачките най-лесно излизат с една проста скоба за лагери. Според мен шлиците на моторчето превъртат в плочката и затова остават в странно положение, но докато не го разглобиш не можеш да си напълно сигурен. Когато и да го разглобиш и обслужиш механизма не е късно, защото рано или късно ще заклини и ще изгориш и моторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 разглоби си по-скоро механизмът, почисти и смажи, после да не търсиш здрав механизъм или работещо моторче =) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niks-line Публикувано 9 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 При първа възможност ще я разглобя, та да видим какво ще излезе....за сега ще карам с "надървени" чистачки.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niks-line Публикувано 30 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Привет отново...след като си намерих скоба за вадене на лагери успях лесно да сваля рамената на чистачките и съответно разглобих целия механизъм, та проблема се оказа превъртане в централната шлица! Направих профилактика на целия механизъм и сега всичко е наред Благодаря на всички отзовали се колеги за съдействието! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване