audisto Публикувано 22 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 (Редактирано) Здеавейте колеги днес монтирах на стотицата обикновенно реле 40А. с което се включват късите светлини след стартитане на автомобила,Взех сигнал от алтернатора за управление и +12 след подаден контакт от една от гайките на клемореда и всичко това за 15мин работа,и мисля че това е едно доста елемтарно решение за моят автомобил от което останах доволен. Редактирано 22 Септември 2013 от audisto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 22 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 Здравей колега.И аз съм направил нещо подобно с тази разлика че сигнала от алтернатора минава през диод и нормално затворен контакт на едно реле което се захранва от габарити.Целта е когато преместиш лоста на фаровете различно от изключено положение(тогава светва габарит)и захранва това реле,което прекъсва сигнала от алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audisto Публикувано 22 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 Да и аз мислих да го правя така но с реле за време,хем щяха да се включват по късно хем щяха да се изключват при подаден габарит или къси светлини,ама засега така го реших,както казах най-елементарно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 22 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 и аз съм го направил така но го изключих защото светват фаровете още при въртенето на стартера и ми дърпа тока при старт,не ми харесва така и ми гътна 1 акумулатор,я кажи с тва реле за време как става и какво представлява самото реле Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audisto Публикувано 23 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Ако си взел сигнал от алтернатора не би трябвало да се включват по време на стартиране.Релето за време е като обикновенното само че малко по-скъпо и се вързва по същия начин.Най-добре става с две релета,с обикновенното да е свързано с нормално затворен контакт и управление от габарит,а това за времето да се управлява от динамото за да подава силова верига към него (по-добре да се види на схема,но в момента нямам такава) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Колега от коя клема на алтернатора взимаш сигнала. Тази с дебелия кабел има винаги 12В тя е вързана с акумулатора директно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Сигнал се взема от тънкия кабел с гайка номер 8 на който пише D+ .Той получава захранване след старт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Ясно мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts