Jump to content

Колата се заключва сама, когато си поиска!?


magiaa

Recommended Posts

Прегледах всички теми за неправилно работещо или въобще неработещо централно, но като моя случай (решение) не открих.

Колата е Б4 1993г АВК двг. седан.

Проблема е, че се заключва сама при всякакви условия - със затваряне на вратите, при затваряне на само една от тях;  в движение, след 1 минута, след 3, след 5 минути; не е свързано с включване на първа или задна скорост! :nixweiss:  "Странното" е, че при 1-2 отивания до бачкането не се заключи! :nixweiss:

Имам аларма, която работи нормално. От дистанционното винаги успявам да я вкл./изкл., с което съответно сработва централното за всички врати. С ключа също си работи централното. Когато колата се самозаключи, алармата не се самовключва!

Помислих си, да не съм задействал някакъв друг режим на аларма/централно, но ми е чудно как ще съм го направил, след като дистанционното е само с едно копче и няма как да съм направил някаква комбинация, а пък и алармата не сработва при самозаключването (както вече споменах)! 

Колеги, давайте мнения кой може да е виновника за тези своеволия, плийззз!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вакум помпата с управлението на централното се намира в багажника  в дясно под стопа,ако имаш някой познат с ауди смени го само за проба.и провери дали ти влиза вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради, да ти кажа, и аз се усъмних в тези кабели, четейки постовете по тази тема. Още повече, че някога нещо е правено там (от предишен собственик), защото са увити с изолирбанд. Остава да се снабдя с поялник на 12V, кабелчета и шлаух, та да го направя като хората. Пък дано да си прав, то ще се види като го разбишкам...

Благодаря :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно възможно е да са те че и аз съм го играл тоя филм с багажника навремето.Колата си бачка а аз до нея се чеша дет не ме сърби и добе че бях в града да ида за другия ключ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Колеги, проблема със заключването продължава след кратко прекъсване. Мислех, че нещата ще се оправят след като подмених кабела на багажника, но съм се лъгал. Явно причината не е била в него, а смея да твърдя, че го направих доста професионално!!! Доколкото успях да разбера, има нещо гнило в кабелите покрай задния ляв фар, тези под кората в багажника, но не знам какви са тия кабели, защото не са само за светлините. Само леко да ги помръдна и моторчето на централното почва да бръмчи! Понякога се опитва да заключи на отворена врата или багажник, после отключва и пак заключва... докато някак не се успокои! Страх ме е най-накрая да не предаде богу дух и затова засега извадих бушона за централното, но искам да го оправя.

Някой от вас дали може да ми помогне като каже на въпросното място кой кабел какъв и за какво е, как да го проследя, има ли кабел за централното минаващ оттам? Или да ходя на майстор??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен има някъде кабел който или замасява по купето в резултат на това че са стари и вече напукали се или някой кабел е прекълцан някъде и или прави спойка с друг кабел или му се подава от някой друг кабел + и това задейства централното!
Съветвам те махаш задните седалки,тази кора в багажника,мокета и започваш от пред назад да преглеждаш кабелите,за мен 98% е това че някой кабел някъде замасява или прави спойка с друг кабел!
Поразрови се малко из кабелите и ще откриеш така търсените от теб проблемни кабели!

Поздрави и успех! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Пичове, след почти 1 година централното съвсем изчезна. :tear: 

Вчера си взех колата от сервиз за ремонт по двигателя, от където ми казаха, че не са пипали нищо, което може да е свързано със заключването. Факт е, че машинката (компресорчето) не се чува въобще да работи нито при заключване, нито при отключване от нито една врата или багажника, нито от аларменото дистанционно, нито с ключ! След като изчетох много теми тук по въпроса, свалих моторчето и при отварянето му ми замириса доста силно на изгоряло - като на бакелит. Разгледах платката - не видях да има студени спойки и реших да го тествам. Подадох му 12V на крачетата от 2-пиновата букса и, както Ради някъде беше писал, дадох на късо 1 и 3 пин от долния ред на 12-пиновата букса, но компресорчето не заработи. Пробвах и с други пинове, но пак без резултат. Накрая захраних директно кабелите на самото моторче, но то пак не тръгна!

В този случай, предполагам, че е изгоряло и трябва да си търся друг модул!?

Възниква обаче въпроса, защо е изгоряло - дали има връзка със самоинициативното заключване, предизвикано от проблем някъде другаде, примерно някой кабел и, ако сложа друго моторче, дали няма да му се случи същото???

Не съм забелязал да работи повече от необходимото - след като е приключило откл/закл на колата! И самозаключването беше изчезнало, след като в един ел-сервиз така и не откриха да има проблем (точно тогава не искаше да го направи :buhu: ) и само прихванаха кабелите в багажника (за които писах по-горе) да не мърдат! Затова не съм търсил повече причината по кабелите...

Дайте мнение по въпроса, плийз! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...