dani1222 Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 Колата ми е ауди а4 б5 1,9 тди и не пали...Преди няколко дни когато почнаха студовете сутринта запали от първия път,но после към 1 часа 5-6 пъти въртях не става и не става после подадох газ и запали,но много трудно.. Ходих на "майстор" оказа се,че клемата на акумулатора се е прецакала оправихме я,свещите са добре прибирах се ... Вечерта ми се наложи да пътувам с много главоболие запали .... При топъл двигател пали от раз,но при студен много трудно... Съмнявам се,че е ГНП-то миналата година го сменяхме да не е отишло пак... Да пробвам ли с някаква добавка,дали ще помогне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Y K Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 Здравей, Колега!Сменял ли си скоро ангренажния ремък? Погледни Го как е зацепен. Провери за луфт ( смачкана шпонка) задвижващото зъбно колело на коляновия вал. Ако Ти не можеш помоли някой друг. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
theshatter Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 Здрасти колега!Пробвай с добавка на горивото, може и да помогне. Аз преди 3 дни сложих тази, цялата разфасовка: http://www.senax.bg/eshop/product/66/universalna-dobavka-za-dizelovo-gorivo.html и заредих до горе след това. Мигновенна разлика в работата на мотора. Лесно пали, тихо работи. Сутрин при първо палене ми пропушваше душегуба, вече спря. Като цяло съм доволен. Успех с откриване на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 как проверихте свещите че са добре,греят ли си,за мен са свещи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iv4o89 Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! И аз имах същият проблем и се оказаха свещите.....Пробвах ги по стария метод без да ги вада с кабелче от акумулатора и на свеща и ъж ако даде изкра работат ама не е така....Свалят се и тогава се пробват с жичка дали греят целите свещи или дали въобше греят Редактирано 8 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 А защо не се ориентираш към диагностика първо и след това ходене по мъките,на диагностиката може да се види аванса на помпата как подава гориво при палене ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani1222 Публикувано 8 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 Забелязах,че пали по лесно на равно място на долнище няма палене .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 8 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 Възможно е да нети държи налягане нафтата и да се връща,другия вариант е да спреш колата с предницата надолу по наклона и да пробваш като престои дали ще запали,ако запали от раз значи се връща нафтата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani1222 Публикувано 8 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 Когато колата е спряна с предницата надолу по наклон много трудно пали,даже хич топъл ден около 15 градуса едвам запали.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 Другия вариант е да видите на вагкома аванса на помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_1 Публикувано 27 Март 2014 Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 И при мен е такъв проблема като колата е с предница надолу пали с доста въртене когато е наравно пали добре,някой има ли идея какво може да е изключваме варианта с малкото гориво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroslav1012 Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Колеги имам същия проблем пали ,от 2,3 път на равно я спирах не с предницата на доло на горе не иска смених реле 202 нови подгревни свещи и пак се мъчи следкато е топъл мотора няма ядове на какво може да се реши това? Тия дни мисля да сменя и дюзите да не се окаже че е от тях за секи слушай но колата залили върви си супер ,Акомолатора и той е нов и пак.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Дай тайминг, с ваг на загряла кола без консуматори. Коляновия вал е без шпонка, но се разбива при това на много колеги и са го наварявали и челославали. Релето на екуто ако е ново, провери си стартера. Сутрин тегаво ли върти? Подгревните свещи при читаво тди не са от толкова голямо значение на тези температури. Палил съм без тях и на минус 10 с въртене около 5-10 секунди. Но бая пуши и след като запали заради съпътващото подгряване на свещите. Ако си от Пловдив мога да помогна с ваг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
panjeto Публикувано 13 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 Здравейте колеги. Имам ауди а4 1.9 тди 131-2002г. Имам странен проблем пали когато си иска,при подаване на контакт лампите на таблото ( мижат) и не пали след два три опита светнатли както трябва е шест. Кое по дяволите реле ми прави микета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 14 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2017 Клеморед или реле за еку, но не знам кой номер е при теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
panjeto Публикувано 14 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2017 (Редактирано) На 12/13/2017 at 16:25, panjeto написа: Здравейте колеги. Имам ауди а4 1.9 тди 131-2002г. Имам странен проблем пали когато си иска,при подаване на контакт лампите на таблото ( мижат) и не пали след два три опита светнатли както трябва е шест. Кое по дяволите реле ми прави микета. https://www.youtube.com/watch?v=ncwBy_vLa5M https://www.youtube.com/watch?v=ncwBy_vLa5M Редактирано 6 Март 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
panjeto Публикувано 6 Март 2018 Доклад Share Публикувано 6 Март 2018 (Редактирано) Някой да е имал такъв проблем. Редактирано 6 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване