GeForce6 Публикувано 19 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2013 Здравеите колеги преди няколко месеца си купих Аудито(А8 3.3ТДИ 2002год.) с един куп проблеми,но на много добра цена.Оправих всичко и наи неочаквано от мен за не много пари,но остана проблема с паленето.Когато колата е студена пали добре не от първото завъртане но много по добре от като загрее.Карах я така няколко месеца,защото никои не можеше да ми каже проблема,но от вчера стана немислимо.Моля някои ако е имал подобен проблем да пише щото много си я харесвам и не ми се разделя с нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 19 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2013 Виж тва нещо дали има подкачваща помпа в резервоара или там където я монтират.... ДА не би да имаш въздух в системата то пък най-вероятно нищо не с вижда... Грешки пише ли в ЕКУ-то.... Не се притеснявай почти нямаш шанс да се разделиш с нея важното е да ти харесва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeForce6 Публикувано 19 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2013 Доста се потрудих над нея за да изтрия всички грешки колега нищо като грешка не отчита просто като е студена пали по лесно като загрее по трудно,а от вчера кошмарно.Мисля че му пада налягането на нафтата,ама не мога да съм сигурен.Дано некои колега да пише нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 19 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2013 На рейла трябва да имаш два датчика за налягане за ниско и високо... ВИж дали със вага може да се четат реални данни.... има си референтни стоиности и ако примерно не се достигат колата прави подобни неща.... Намират се отпред и отзад на рейла.... ти пък си В8 нищо де виж къде са може да са дублирани за всяка глава не съм се занимавал с тоя мотор... Възможно е да е от някой от тях примерно замърсен\неработещ и т.н .. Помпата също е в уравнението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeForce6 Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Мерси колега до сега нямах време да я погледна,но утре и други ден ще проверя нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vin4entzo Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 (Редактирано) Извинявай колега за въпроса, но би ли споделил какво се е оказало в последствие, защото и аз имам същия проблем, но съм с по-малкия мотор - 2.5 TDI 150 к.с. 99г.? Както при теб и аз нямам никакви грешки в електрониката. Според мен не е въздух, защото ако има въздух няма да пали изобщо, независимо дали е топла или студена, а не след 5 минути от гасенето. За обосновка след смяна на маркучите за обратната нафта, запали след 4 часа въртене, 3 изтощени камионджийски акумулатора и накрая с биче. Отидоха и 5 стартиращи флакона. Сега чакам стартера да се предаде. Редактирано 8 Октомври 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване