Paho Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Колеги колата е Ауди А3 1.8Т и проблема е ,че от известно време волана започна да се върти доста трудно и дори свири леко , особено ако въртя на място.Аз предполагам ,че помпата е заминала, но има ли вариант да се замери налягането и да се установи на 100%Малко предистория - рейката беше протекла преди година и започнах да доливам по малко ATF ,докато това лято изтече изведнъж.Бях извън града и слагах каквото масло намеря за да се добера до сервиз. Рециклираха ми рейката, но след ремонта забелязах ,че волана не е лек като преди......Последния месец ми се струва,че стана много труден за въртене.В момента няма течове от никъде и рейката е пълна с оригиналното масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Има вариянт рейката да е проблема. Аз бих се оговорил с някоя морга да взема помпа и ако не е от нея да им я върна и да взема от тях рейка, но първо виж клапана дали работи коректно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 23 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Какъв може да е проблема в рейката и как трябва да се провери този клапан дали работи ? Редактирано 23 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Като казваш, че си наливал по малко ATF, това означава, че си слагал от червеното масло за автоматични кутии ли? Понеже хидравличното масло е зелено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Има и червено хидравлично масло колега. Не знам как да провериш клапана дали работи, но ти казвам за рейката, защото ние 5 години карахме едно Венто с хидравлика, но тя не работеше и се оказа, че рейката е прецакана, а хидр. течност не се губеше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 23 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Рейката е рециклирана преди 2 месеца, мисля да я изключа като вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Като видях тази тема, се сетих, че не съм сменял маслото на хидравликата.Бегом в Шкода за 1литър: мисля, че крайно клиентската му цена е 24-25лв/л. С вакуум измуках колкото може, пое 450мл.Покарах малко, отново го изсмуках, пак около 400-450мл.Сипах и остнаха 100мл. ако се наложи за доливане. Старото беше прозрачно, предполагам, както пише G 002, но такова вече няма и е заменено с G 004 зелено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 (Редактирано) Има и червено хидравлично масло колега. Сигурно има, но не и за Ауди. Не случайно капачката на казанчето е зелена. Купувайте си само оригинално като това на снимката. Поне ще знаете, че не сте съсипали системата сами. Редактирано 23 Октомври 2013 от stanislav85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 23 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Къде в Стара Загора мога да закарам колата да установят с точност какъв ми е проблема с хидравликата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 В Бош Стара Загора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване