Jump to content

Проблем при пълен до средата резервоар ???А8


ivo_io

Recommended Posts

Колеги от месец притежавам А8 Д2 2.5 Беше с почти пълен резервоар и аз го допълних преди да тръгна за командировка,в петък на път докато се прибирах колата изгасна,установихме че е поради липса на гориво,въпроса ми е как при половин резервоар колата гасне за гориво :huh: ,след като доляхме запали???Каква е причината и къде да я търся? :icon_question: Мерси предварително,днес мисля да отворя да видя колко гориво има в резервоара да не ме лъже датчика за горивото и дали работи помпата.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем съм до виждал при коли с 2 резервуара (мисля че и твойта е такава ) . На практика ти ползваш единия а другия го долива ( 2 помпи). Ако не може да се долива се получава твоя проблем.

Горивото си го имаш, но не можеш да го ползваш :blink:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги отворих резервоара, има гориво но не виждам помпата. Би трябвало да е от дясно, но липсва.Преди горивния филър от пред при двигателя има свързана външна помпа. От лявата страна в багажника е разположен горивомера. Значи все пак трябва да има помпа в резервоара и от дясната страна ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=146554

Е тука виж,може да е от полза.

 

И тука 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=71366&hl=%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD

Редактирано от bubsan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колеги за бързите отговори,Резултата е че в резервоара помпата не работи,преди мен някой го е "отремонтирал"и е сложил допълнителна помпа която да тегли горивото,но въпреки това явно не е направено като хората,защото както споменах на половин резервоар гасне за гориво.Кажете за някои съфорумец или добър майстор който да я погледне,другото което забелязах е този датчик ако е датчик който е прекъснат и са ми сложили бутон в купето,за какво е той???Двигателя на снимката е друг мисля от а6 само използвам снимката но мястото на датчика е същото.

post-55915-0-06434600-1384099085_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах точно същия проблем само че с А6 2,5 резервоара е разделен на 2 помпата е в дясната страна зад пасажера от ляво е само нивомера за таблото, ми при мен тази помпа се беше запушила и не дърпаше от лявата половина, ако като свърши дясната гасне, лявата остава пълна. отвори и виж помпата, ако не работи ясна е работата. Сменя се помпата и си ти, на мен ми го правиха в бош сервиз в обеля, там откриха и проблема, преди това ходих в доста сервизи навсякъде дигаха рамене и не им се занимава. Малко мръсна и пипкава работа е ако видиш колко кабели и маркучи ама в тоя резервоар - лошо ще ти стане. Ако решиш да я караш някъде гледай да няма много нафта в действащата половина, защото поне при А6 капака отгоре на резервоара не е най-високата точка. 

 

Може да са ти сложили бутон с който ръчно да прехвърляш нафта, пробвай дали този бутон няма да задейства помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Колата е А8 Д2 4.2

 

снощи показанията на резервоара бяха на средата между 1/2 и 1/1 и загасна. долях в най-близката бензиностанция 3 туби по 1,5 литра сипах ги и колата тръгна.

 

Въпросите са ми:

 

1) имам ли повече от 4,5 л гориво

2) стрелката отчита ли правилно

3) колко резервоара помпи и т.н има тази кола

 

Така не мога да преценя колко гориво имам и колко може да кара ( с една дума всеки момент трябва да очаквам платформа)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор.

 

  И за да разрешим проблема, някой би ли ме насочил в сервиз в София къдто знаят за такъв проблем и биха ми оправи ли колата (като се има в предвит,че в момента има повече от 50 л- трябва ли да се източват?) за един ден. Идеята ми е да не оставам без кола. 

 

Ще ви  бъда благодарен ако ме насочите към сервиз където си правите вашите Ауди-та.

 

Радко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имаш повече от 4.5 л гориво,но не можеш да го ползваш заради не работеща помпа.Виж линковете  с теми  в пост номер 5.

 

Проверих ги темите, и тъй като не съм майстор би ли/бихте ли сподели ли къде в София мога да отида и да ми оправят колата, като наистина механиците знаят точно какво правят.

 

Благодаря,

Радко

Редактирано от Radko82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ти препоръчам никои майстор,защото аз не съм ги правил моите коли  с тези проблеми.Нямаш ли някои които да ти подържа колите досега и да му имаш доверие?

Предполагам че човек които може да ти смени ремъци,филтри или нещо по ходовата част ще се справи и с смяна на помпата.   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега съм карал само Хонда - и колата съм я правил в сервиз където правят само Хонда.

 

Нямам представа, на кого мога да се доверя да ми прави Audi-то

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е така Бубса. Аз бих посочил сервиза на Жоро срещу Пирогов. Жоро - 0888607862
Колкото и да е "трудно" понякога комуникирането в този сервиз, това е мястото при някакви странни и шантави проблеми с Ауди.
Очевидно системата от струйни помпи не работи. Колата е с 2 резервоара, а помпата е доста високо и щом ежекторите не работят и помпата остане на сухо, направо нагълтва въздух. За да не работят ежекторните дюзички, вероятно е разкачен маркуча за високо налягане, който подава бензин към тях. Друг вариант е помпата да не ляга добре в кафеза си. По-точно кафеза на помпата да не ляга добре към онази част, дето е потопена в резервоара и се с тягат една към друга с един болт 30 санта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Мдам, точно на Жоро сервиза е #1. На мен лично ми правиха точно помпата. Много съм доволен, колата седя само 40 дни при тях. Супер съм доволен, защото не е да са я пипали всеки ден, не - само два-три дни. Ама си е далавера, защото през това време нито бензин съм харчил, нито за гараж. А, и гумите не са се търкали :)

Така че - карайте си колите там!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с тази помпа е в уплътненията, които или не се наместват правилно или се късат при по-"неспокоен" монтаж. Основният проблем е в секцията, която отива към 2-та част на помпата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...

audi A8 d2 4.2 смених бензиновата помпа със същата vdo но работи различно по-някога 30мин по-някога 7-8мин

общо взето докато изпразни кошницата.После започнах да следя  работата на помпата със камера за да съм сигурен че е монтирана правилно но пак няма налягане и не пълни кошницата и понеже имам още един резервуар оборудван и започнах да си правя експерименти и там не се получи.

Най на края извадих всичко във две кофи смених всички уплътнения и се зарадвах че системата заработи както трябва.

Да ама когато я монтирах във колата пак същото(докато има във кошницата работи перфектно после помпата става по-шумна и вув един момент остава без гориво и гасне.

Смених абсолютно всички оплътнения,и е монтирана правилно,защо не пълни кошницата!!!!!!!!

Малко откачам вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е същата работа, преди не работеше под половин резервоар, сега вече трябва да съм над половината за да работи. Имам чувството, че използваемото гориво в резервоара ми става все по-малко. За бензинова иде реч.

 

Някой гуру ако знае решението или сервиза ще е супер.

 

Забравил съм какво е това да ти светне резервата :)

Редактирано от emil bonev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много време съм се борил с този проблем,общо взето съм правил същото,което описва колегата puntamare.Смених няколко помпи,няколко кошници,както и няколко ежектори с тръбите(общо взето всичко,което го има в резервоара),всичко работило в други коли,но при мен не.Първоначално като извадих всичко и го топнах в кофите с бензин забелязах,че помпата не прави достатъчно дебит към ежекторите,които покрай струята завличат още бензин и го изпращат в кошницата и понеже е ниско налягането само изливат бензин ,а не връщат към кошницата и помпата остава на сухо.След като смених всичко налягането се оправи и пълнеше постоянно кошницата,но е появи друг проблем-след като постои половин-един час без да работи помпата бензина слизаше на самотек по тръбичките и помпата пак оставаше на сухо,смених всички О-пръстени,но проблема остана.Накрая се откзах и монтирах цял резервоар с всичко вътре в него и изобщо не съм го отварял и сега нямм проблеми.Решението за мен е или това,което съм направил аз или компромисен вариант да монтирате допълнителна помпа на дъното на резервоара,която да захранва само ежекторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...