radison11 Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Здравейте колеги.Карам пасат 1.8т 98г АЕБ мотор.Имам следния проблем.Турбината ми надува на 0.6 - 0.7 имам манометър обаче когато смачкам газта до долу колата все едно забива муцуна и се усеща едно пресецване и ускорява много мудно,дори и в големите обороти.Повече се усеща на големи предавки след 3 скорост. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Благодаря ви предварително. И се извинявам ако има вече съществуваща тема но неможах да открия нищо по моя проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radison11 Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Никой ли не се е сблъсквал с този проблем ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Имаш ли някакви грешки в контролера на двигателя? Виж и дебитомера какви стойности дава при крайни обороти (пълно натоварване на двигателя) на 2-ра и 3-та предавка. Трябва да е около 120g/s. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radison11 Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Нямам грешки в контролера а относно Дебитомера мисля че го тествах 1 път и ми показваше стойности 150 - 160 g/s Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Няма как да са такива стойностите на дебитомера. Формулата е конете на колата умножено по 0.8. Т.е. 150 х 0.8 = 120 g/s. Огледай вакуумите да няма пробит маркуч, провери си картерната вентилация (на запален мотор на ниски обороти трябва да "подскача" капачката за маслото след като я отвиеш), виж каква стойност дава л-сондата. Сменял ли си скоро горивен филтър - може да не достига гориво. Провери си и въздушния филтър. Въобще може да е от много работи и е странно, че нямаш никакви грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Може да дава такива стойности ако има чип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radison11 Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Няма чип няма и газ.Картерната вентилация съм я извел навън,смених и коляното на картерната вентилация моето беше счупено цялото.Горивен и въздушен филтър са сменени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio85 Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 А ти не беше ли с AJL?И какво ще рече:Дебитомера мисля че го тествах 1 пътПреди или след проблема?Провери вакуумуте,провери разтоварващия клапан дали не изпуска,бобините.Wastegate на турбото може да се нуждае от регулиране,защото с годините му омеква пружината.Аз съм с APU 150к.с. при мен беше хлабав гейта и незатваряше добре и също беше доста мудна леко го натегнах и сега налягането е 0.6,0.7 и вървежа се оправи.VBI: Няма как да са такива стойностите на дебитомера. Формулата е конете на колата умножено по 0.8. Т.е. 150 х 0.8 = 120 g/s. При мен стойностите на дебитомера са близо 140g/s,но нямам чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване