vikingat2006 Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Колеги моля дайте някакво логично обяснение на това което ми се случи снощи.Малко преди да се прибера колата ми изведнъж както се движех започна да работи като тракто и започна да изкарва черен дим пре ауспусите.Модела е а6 2.5тди 180 коня куатро 2002год.Предварително ви благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Вижте първо какво е състоянието на разпределителните валове, повдигачи и тн. И не я палете! Да не стане белята по-голяма ако е там проблема. Ако не е - трябва си сериозна диагностика в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho4life Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 масло има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikingat2006 Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 масло има ли?имане се изразих добре маслото е в норма без течове само черен пушек от ауспусите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Мирише ми на дюза/и Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 20 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2013 дай,диагностика да видим какво става в моторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikingat2006 Публикувано 20 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2013 прибрал съм я в гаража и чакам майстора да дойде че в момента е малко зает да каже каква е присъдата...после ще пиша какъв е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikingat2006 Публикувано 24 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 колеги чакам майстора още но намерих видео в нета което отговаря на проблема ми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 24 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 не я пали повече,за да не спукаш някоя от главите.имаш изпаднали кобилици,което респективно значи че имаш износени разпределителни валове.Смени всичките комплект 4 на брой,с всички други съпътстващи части.Ползвай само качествени масла за предпочитане оригинално.При монтажа ползвай необходимите скоби за центровка на валовете и двигателя,направи и Тiming test с VCDS.Най-важното е да намериш качествен механик.Ценово гониш 1100-1500лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikingat2006 Публикувано 30 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2013 колеги май вече е ясен проблема кобилици и валове за смяна направо ми се реве но какво да се прави.Интересувам се след като ги сменя някой има ли си на идея колко хиляди ще ме изкарат преди пак да се наложи да влиза в бокса.Майстора ми ме посъветва да вземам бензин че проблеми няма да има толкова колкото при дизелите,пък също спомена че този мотор е 2.5 късмет направо незнам какво да правя много се чудя какво решение да взема да я оправя и продам но какво да си взема или да си я оправя и да си я оставя...това в момента ми е главоблъсканица...ще се радвам ако ме посъветвате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 30 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2013 200к. ще изкара със сигурност с нови валове, кобилици и повдигачи, трябва задължително да се сложат и пулове под повдигачите. Валовете ги яде най-вече от гадно масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 1 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2013 Ако ще я оправяш не виждам причина да не си я оставиш,със сигурност няма да направиш 2-ри такъв ремонт. п.п съжалявам,че ще го кажа в тази тема,но де са защитниците на душегуба да ни обяснят колко е здрав и как всички приказки за познати с такива проблеми са митове и легенди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 1 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2013 аз си мислех че при моторите с повече коне тези проблеми са решени ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikingat2006 Публикувано 1 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2013 благодаря за съветите ще му падне мислене какво да правя точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 ...Най-важното е да намериш качествен механик.Ценово гониш 1100-1500лв.Де ги тия механици? Това цена за труд и части ли е? С нови валове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 части излизат около 900-1100лв.трудно е да се намери механик който има небходимите скоби и ключалки и знзния какво да прави с тях - другото е лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 13 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2013 Повдигачи,кобилици,пулове,2 гарнитури за капаците струват около 500лв чисто нови в най-добрият вариант.......няма как с нови валове и труд цената за всичко да е 1100лв........не ме питай от къде знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 13 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2013 Може, валове на Кобелшмид се намират по 160 лева с добра отстъпка, кобилици и повдигачи са по около 15 лева, така че за около 1100 лева мотора става нов. Пък и предимно се износват само горните валове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване