sapira Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 Здравейте колеги! Интересува ме ако взема табло без борда ,ами само такова което си е с 3-те уреда ще трябва ли да правя нещо друго за да проработят и уредите или не? Колата ми е А6 АЕЛ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 Ще трябва да си пуснеш кабели за да ги свържеш и ще ти трябва нов комбиниран датчик за маслото (камбанка) за да ти показва и налягането. Сваляш оригиналния датчик и на негово място навиваш новия. От него ще трябва да прекараш един кабел до уреда за налягане на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 Това се отнася за 100-цата. При А6 3-те уреда са: часовник, температура на маслото и волтметър. Ще трябва да се прекара кабел само за температурата на маслото, също трябва да се монтира и датчик за температурата на маслото. Всичко дуго е 1:1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 (Редактирано) Не точно, има си и налягане на маслото, което се слага вместо волтметъра- окомплектовката е по избор.Първо провери за наличие на букса и датчик, какъвто беше случая при мен- само щракнах буксата в таблото А най- яко е да си ползваш твоето табло с дигиталния часовник, да му запоиш лентовия кабел за уредите и да събереш комплекта волтметър, налягане и температура на маслото, разкарвайки гадния аналогов часовник. Редактирано 7 Декември 2013 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 А най- яко е да си ползваш твоето табло с дигиталния часовник, да му запоиш лентовия кабел за уредите и да събереш комплекта волтметър, налягане и температура на маслото, разкарвайки гадния аналогов часовник. Обаче няма бели циферблати от ес-ка с дигитален часовник .... А си мисля, че по-готино е да се вгради Бууст-метър (някакъв със същият шрифт и цвят, не някаква гняс от илиЯнци ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sapira Публикувано 8 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 (Редактирано) Не точно, има си и налягане на маслото, което се слага вместо волтметъра- окомплектовката е по избор.Първо провери за наличие на букса и датчик, какъвто беше случая при мен- само щракнах буксата в таблото А най- яко е да си ползваш твоето табло с дигиталния часовник, да му запоиш лентовия кабел за уредите и да събереш комплекта волтметър, налягане и температура на маслото, разкарвайки гадния аналогов часовник. Така ако си го направя наистина ще е най-готино,но лошото е че трите уреда няма шанс да ги намеря само тях ... Не знам защо , като гледам снимки на табла с уредите от зад няма никакви букси,които да се свързват с тях ами са си само буксите,които са и за моето табло без уредите Редактирано 8 Декември 2013 от sapira Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Има една малка зелена/синя буксичка, която свързва малката секция с голямата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Глупости, намират се, но ти трябва и 'корубата' и лентовия кабел от таблото, затова нещата отиват на купуване на цяло тбало, те така или иначе са на цена на трите уреда при 80- ките На моето Ц4 даже с малко преправяне вмъкнах уреди от Ауди V8, но по- разумния вариант е да потърсиш и събереш панаира от 3 уреда, кабела, корубата и ако се налага датчиците и буксата.Имам излишна букса, ако не греша и ще ти я подаря при нужда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Имам табло от АЕЛ с трите уреда. Имам и табло от Стоцица с Бордкомп и чек и буксите към него.Ако автора е заинтересован да ме прати лично, благодаря . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sapira Публикувано 9 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Глупости, намират се, но ти трябва и 'корубата' и лентовия кабел от таблото, затова нещата отиват на купуване на цяло тбало, те така или иначе са на цена на трите уреда при 80- ките На моето Ц4 даже с малко преправяне вмъкнах уреди от Ауди V8, но по- разумния вариант е да потърсиш и събереш панаира от 3 уреда, кабела, корубата и ако се налага датчиците и буксата.Имам излишна букса, ако не греша и ще ти я подаря при нужда. Сигурно доста си си поиграл А аз нито ги умея тези жичкаджийски работи , нито имам търпението Иначе , като цяло мислех , че като взема табло от АЕЛ с уредите и ще стане просто да го сменя с моето табло без проблем, ама явно пак ще трябва да се човърка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Е, Жоро/Grizzly ги умее работите до фаза виш пилотаж- моето табло той го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sapira Публикувано 9 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Аз да взема пък все ще го нагодим някак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване