Jump to content

Някой пукал ли е глава на А3 2.0ТДИ?


erhan198

Recommended Posts

здравеите колеги с автомобили АУДИ А3 2.0ТДИ 140сс от скоро сам с такова животно много ми хареса хубаво варви без да се замислиа но Чувам Че пукали глави и имали проблем с маховика. Ниакои ако е страдал от тияа проблеми нека си сподели как е станало и по каква приЧина е станало. Аз сам с глава V330 на ВКD-двигател дали са е пукало или е смениано незнам на 128 000 хилиади е уж по километраж. Благодаря за отговорите от сега и на всиЧки без аварийно каране :zustimm:    

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си колицата и не дърпай дявола за опашката...каквото има да става ще стане без значение тук к'во си пишем. Има цяла тема за 8Р и там пише пре достатъчно за проблема с главите, ако имаш желание да прочетеш. Трудно може да се прецени 128к км много ли са малко ли са при положение, че само ти знаеш годината на производство. Но и това не гаранция за нищо! Ако я цепиш редовно в червеното все някога ще цъфне, това е ясно! Маховиците също са пословични, но не е болка за умиране и много зависи кой и как я кара тая кола. Той като тръгне маховика ще разбереш, а до тогава си я карай със здраве и безаварийно! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глави са пукани достатъчно... Маховика също не е безизвестен. По темата е писано също достатъчно в темата за A3 8P. Просто я прочети!

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=96170

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искрено се надявам колата да е на 128к км, но ако 2003- 2006г. внос от Италия/ Германия това за съжаление е невъзможно. По - скоро е била на 328к км, преди да й върнат километража, понеже е ясно че на запад дизелите се купуват, за да се карат много! Но ако е пазена, не пречи състоянието й да е добро. Нищо не ти пречи да отидеш до Порше да й видиш историята и да я закачат. Маховика както каза Tsvetkov ще разбереш когато тръгне. Относно главите и номерата: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=149702&hl=

 

п.с. Оправи си правописа!!!

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На баща ми Passat-а със същия мотор хвърли главата на 140к км (реални, баща ми кара колата от нова). След това я смениха и колата вече е на 340к км без други проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги колата е от северна италиа близо до град от швейцария поне тьй ми казаха но незнам все пак от 2004г. и е с номер на глава V330 свалих двата колектора смукателен и изпускателен по главата да видя за течност по колекторите било антифриз било то масло но ниама,антифриз сьщо не губи. Имаше в ЕГР клапана ништожни сажди които ги остраних подмених и О прьстените но си мисля да изведа КАРТЕРНИТЕ пари в атмосферата ще ли е ПРОБЛЕМ понеже на всички коли които сам имал ги извеждам за по чиста (филтарна кутия) при ниакои автомобили и по чиста турбина и турбо пьтища    

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих го направил! Има и други начини да си пазиш турбото чисто, но не му е тук мястото!

 

Искрено се надявам колата да е на 128к км, но ако 2003- 2006г. внос от Италия/ Германия това за съжаление е невъзможно.....

 

Това даже няма смисъл да го коментираме ми се струва, отдавна умря циганката...!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...