Jump to content

Кабриолети (89)


esox hunter

  

71 гласа

  1. 1. Какъв кабриолет притежавате / карате ?

    • 1.8 20V (125 Hp)
      3
    • 1.9 TDI (90 Hp)
      6
    • 2.0 E (115 Hp)
      14
    • 2.3 E (133 Hp)
      16
    • 2.6 V6 (150 Hp)
      12
    • 2.8 E (174 Hp)
      10
    • модифициран /тунингован/
      10


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги аз Мойта съм я разхвърлял малко ? Смяна на броня фарове и калници засега. И малко по инсталацията

IMG_9829.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я като стана дума за брони да питам, задната броня на кабрио еднаква ли е с тази на купетата? Имам предвид стандартната броня, а не ласт ефишънската. ? Гледам в ЕТКА един номер  895807301A им дават, ама да питам, че да няма някоя разлика :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да задуха и завее едно последно по-голямшко трипче от 2000 + км ;)
Есента си е страхотен сезон за кабрио, но скоро, ще обличаме ямурлука демек хардтопа :)  

 

14158_1508615363_11_14158.jpg


14080_1508615328_110_14080.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

От чисто любопитство, какви са диаметрите на воланите, с които карате? Кой диаметър ви се струва като най-удобен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде, де, никаква ли дискусия за волани не можем да спретнем? Колата откакто я взех е с MOMO Corse D32 (320мм диаметър). Страшно удобен е за въртене на маневри и за натискане на колата по планински пътища, ама за релаксиращо каране не става. Освен това, с червените си шевове и с жълто-червените си надписи бие прекалено много на рацер. Воланът в момента не ми е на дневен ред, ама ако някой ден ще го сменям, мисля да мина на нещо с диаметър от 340-350мм.

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз не взимам отношение понеже си държа на оригиналния вид и сега си я карам с нормалния волан, но "лукс версия" демек кожен фабрично шит, а за изложби си имам дървеното Нарди :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нардито 350 или 360мм беше? И как се усеща като диаметър? Гледам имат разни разновидности, заедно с dished и flat вариации. Мисля, че тези дето ги слагат на Аудитата са плоски или леко вдлъбнати/dished.

 

Аз като се разтърсих, попаднах на английска компания, която произвежда спортни волани. Ето линк от ибея - https://www.ebay.co.uk/itm/Stoney-Racing-Leather-Steering-Wheel-320mm-350mm-Deep-Dish-Alloy-Gear-Shift-Knob-/182006325339

 

Имат 350мм плосък волан, който изглежда доста приятно. Според описанието са съвместими с Момо-тата, което означава, че мога да му набия без проблеми бутон за клаксон с емблемата на Ауди, болтове и пръстен от текущото ми Момо. Якото на английския волан е, че е изцяло черен, с черни шевове и перфорирана кожа отстрани. Дефакто е спортно-елегантен, а не рацерски като 320мм Момо. Ама нека първо да видим дали ще достигна до фазата "сменяне на къс волан с нормален". :hilezh:

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Класическото Нарди (дървено) е 360 мм 

893419091S AUDI 893124B

Само едно е за кабриолет в по-светла и по-тъмна разцветка.

В темата поназад сме дискутирали има и снимки. Освен мен знам и Жорката от Америка има такова. Моето е класическия цвят, а неговото по-тъмния. Той има и S-ков и един хибрид 'дет си мисли, че е за кабрио :hilezh:, така че е по напред в материала ;)

 

По останалото относно "спортните волани", ще се въздържа, щот ще трябва да ти "сипвам", а не искам :)

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахаа, значи това било баш Нардито за колата. Плосък и 360мм. Дефакто не всяко дървено Нарди е правилно.

 

А този волан какъв се води?

s-l225.jpg

 

Питам защото съм виждал същия, само че с емблема на S-line в долната си част, вероятно слаган на S2. Той не се ли води също Нарди или Пърсънал?

 

И ако горния е слаган на S2, тогава долния на какво е слаган?

s-l300.jpg

 

Относно сипването, напълно те разбирам, все пак съм собственик на точно такова:

vs0vw1.jpg

Колкото и да обожавам подобни волани, точно този волан в точно тази кола ми идва къс на диаметър и разваля уюта в салона с контрастните си надписи и шевове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пъврият също е Nardi - кожена версия ;)  893419091P 893124A

Другият е от старите купета Audi UR quattro, също доколкото знам е Nardi и е доста по рядък и скъп от коженото Нарди на 1-ва снимка.
Аз лично бих те посъветвал да помислиш за кожено Нарди, вървят от 120 до 250 в зависимост от състоянието ;) Мани го това Момо нека си го слагат по Е36-те бе еН ве-та :hilezh:

 

Редактирано от esox hunter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си гледам wish list-а в ибей и какво да видя :icon_eek:

 

https://www.ebay.co.uk/itm/Bilstein-B4-Front-Rear-Gas-Suspension-Shock-Absorbers-Kit-21-030444-19-019307/301851649885?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649

 

Ето и снимка на обявата от момента, в който я отворих - https://prnt.sc/hha7ae

 

Който е на пазара за хубаво окачване, сега му е момента да намаже.

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

......поглезихме малко баба мара , нови лагери ,карета,маншони , тампони торсион ,биалетки,сменен преден мост с тампони , рециклирани главини ,шенкели ,носачи , нови накрайници ,преди 500 км. сменени амортисьори , прахоуловители , лагер-тампони на макферсона , датчик на ABS, тампони двигател ......... сега отпред е бетон ...!!! P.S. .....благодарност на Александър Алексиев за оказаната безценна помощ ....А Д М И Р А Ц И И....!!!!!

IMG_2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...за мен няма сезон , в смисъл - появи ли се проблем се отстранява моментално , освен това си имам план с приоритети по възстановяването, като събирам части и детайли , тези които не подлежат на рециклиране купувам нови , другите рециклирам и т. н. просто не бързам , а и 98 % от нещата си ги правя сам ,отделно интегрирам и нови допълнителни технологични модули ..... време и трудоемко е но си заслужава (мое лично мнение) , првя го за себе си , не с търговска цел , а за мен това си е форма на забавление , имам си още много работа , но живот и здраве всичко ще стане и ще си дойде на място , на това удоволствие няма да му позволя да умре скоро...!!!!!!!!

Редактирано от rams
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евалата за свършената работа!

 

Датчика на АБСа защо го смени и какви са алтернативите за нов?

 

И всъщност датчика ли смени или гривната само?

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

датчика смених,не излезе коректно от шенкела (имат гадния навик да клеясват там и няма вадене),алтернативи за нов - незнам , втора употреба , мериш съпротивленирто на датчика и ако е в нормите - всичко е наред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...