Jump to content

Кабриолети (89)


esox hunter

  

71 гласа

  1. 1. Какъв кабриолет притежавате / карате ?

    • 1.8 20V (125 Hp)
      3
    • 1.9 TDI (90 Hp)
      6
    • 2.0 E (115 Hp)
      14
    • 2.3 E (133 Hp)
      16
    • 2.6 V6 (150 Hp)
      12
    • 2.8 E (174 Hp)
      10
    • модифициран /тунингован/
      10


Recommended Posts

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Бравос:zustimm: Аз неАм нерви да свалям хардтопа за един -два дена не, че не ми мина таква еретична мисъл :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналният хардтоп обаче е способен да придаде такава готина линия на колата, каквато дори купето няма:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да защото купето няма издаден багажник..и е като куче без опашка спрямо нашите [emoji3]

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Може ли един аматьорски въпрос за кабрио( аз имам купе и кабриолет съм виждал само от далече:)  ...)   - "слюдата" - т.е. задното прозорче колко мм се клати от вятъра, въобще клати ли се...?

Т.е колко корав е този 1 мм дебел прозорец?

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем леко издува при висока скорост, но ако е качествена и гюрука е правилно монтиран и изпънат почти не се усеща. Ако са отворени прозорците повече играе. Освен това има слюди и "слюди" ;)  По-добре да се казва "винил" а не слюда, защото си е материал винил.

При по новите кабриа има стъклен прозорец и там тези неща са елиминирани, но има друг проблем -прозореца лесно се отпаря от плата и трудно се прави после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винила е като цяло здрав и се огъва и изпъва без проблем. Чувал съм зимата при застарен винил да се чупи когато е минус 15 защото е като пластмаса

Моя при висока скорост се клати леко и при затворени орозорци. Все пак при 100 и нагоре км/ч има много завихряния зад колата и от това мърда но тези коли са с добре направени тавани.

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/30/2018 at 8:16 PM, Georgiiii said:

Чувал съм зимата при застарен винил да се чупи когато е минус 15 защото е като пластмаса

 

Потвърждавам!:steinigung: За точно -15 по Целзий не знам, но паднат ли студовете и старите винили стават буквално чупливи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

........отбелязахме днес началото на падналите тавани с кратка следобедна разходка забаба Мара по софийските улици ...и пак в гаража.......

IMG_20180311_160433.jpg

IMG_20180311_160444.jpg

IMG_20180311_160601.jpg

IMG_20180311_161355.jpg

IMG_20180311_161634.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, браво :zustimm: Аз ще свалям балтона, чак края на месеца :) Днес беше идеално за откриване, ходих до Копривщица, но с др. кола, иначе чудно слънце ....


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте,

 

Следя темата с интерес още откакто да притежавам кабриолет беше далечна мечта, адмирации за усилията, всеотдайността и любовта към машините!

Наскоро се присъединих към палатковия лагер, напук на всички приятели и роднини, приканващи ме да се откажа и да си взема "нормална кола". След близо 2 години въздишане по обяви и сбиране на средства, скочих на мечтаната 1.8Т B7-чка.

 

Знам че разделът не е моя, но поради липса на друга истинска кабрио тема, си позволявам да направя сефтето тук :) Като гледам и на колегите с B6/B7, по кабрио въпроси отговарят главно хората от тук :D

 

Гюрукът изглежда доста запазен, но ми се ще да го импрегнирам, тъй като не разполагам с гараж. Разгледах доста от вашите съвети за препарати, попадна ми и този, имате ли мнение за него?

Някой доверявал ли се е на професионални услуги и ако да, доволни ли сте?

 

Иначе кефът е нестравним, карах два пъти на къси разстояния в града без покрив и искам още! Съботата изглежда обещаваща за едно по-сериозно сефте :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,
Да това е тема за type 89 и четсно да ти кажа не знам, защо няма за вашите Б6/Б7, отвори си едан :nixweiss: Нямамт проблеми ли вашите, не ги карат ли .... :hilezh: Днес точно имах среща с един такъв кабриолет пред Лев Инс да побъбрим :zustimm: Случвало се е и тук да питат да помагаме.

Относно питането ти за Сонакса и аз мислех преди време да ползвам такъ,в но предпочетох на Реново. На реново импрегнанта е добър доказано, но относно боята има противоречиви мнение. аз напр. съм доволен от синята, но имаше колега, който беше с червен гюрук и като го боядиса с червена боя се разочарова от резултата, защото нещо го избивало на кафяво. Но за импрегнанта не съм чул лошо до сега.
За какви професионални услуги питаш, че не става ясно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и на мен ми мина мисълта да отворя тема, пък Божа работа дали ще тръгне... Надявам се да намеря съмишленици :hilezh:

 

Четох мненията за Реновото, спира ме това, че не е налично в България(поне аз не намерих). Не ми е чак такъв проблем да поръчам от чужбина, но не е и като да дойде за един ден.

Иначе ставаше въпрос за професионално импрегниране/третиране на гюрук. Имаше мнения, че не бихте се доверили на автомивки, предлагащи услугата. Попадали ли сте на нещо по-специализирано?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Професионално импрегниране и пр. :hilezh:.... Повечето колеги, които знам си правят нещата сами. Като цяло аз все още не съм открил сервиз, който да разбира от гюруци от механиката имам предвид. Правим си по ремонтите всичко сами, търсим четем и т.н., неволята учи. Иначе има няколко места, където сменят платове и слюди и  правят корекции на гюруци, но не знам да импрегнират и пр.

При твоя гюрук най-чест проблем е отлепянето на прозореца напр.

А на автомивки аз доверие нямам, мия си я сам, нали се сщаш някой малоумник, като набие мощната струя в плата на гюрука, какво се случва, особенно на гюруците с класическия Sonnenland :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз натам съм се ориентирал, веднъж я закарах на автомивка и се наложи да се намесвам като видях какво правят с гюрука... Мисля да пробвам Сонакса, ще споделя мнение.

Прозорецът за момента няма желание да бяга, това е едно от първите неща, които гледах, когато я взимах :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да питам аз, има ли фенове на кар аудиото и някой правил ли е кутия за субуфер на мястото на ски сака ? Аз съм сложил 8" говорител там, но отзад си е отворен обем, та ме интересува, ако някой си е играл да прави кутия, дали е доволен. Намерих и чертеж и смятам скоро да пробвам
https://data.motor-talk.de/data/galleries/2973/4068/3d-modell-des-gehaeuses.jpg

Vic, аз и колегата Varel преди 2 години пробвахме Сонакса и ефекта е много добър, първите 6 месеца водата седи на капки и се пързаля по тавана, след това малко по малко ефекта намалява и пак започва да попива, но не се просмуква навътре, трябва няколко дни да вали постоянно, за да влезе влага до железата и долния плат. Тази година пак мисля да мина със Сонакс, като минус мога да кажа цената, тогава струваше около 30лв един флакон, а за цял таван отидоха 2бр. Мой приятел със Сааб 900 кабрио беше пробвал някъв значително по-евтин и също е доволен, мога да питам каква марка е, ако още не си направил процедурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Темата нещо много замря, сигурно не слизате от кабриата и нямате време да пишете :f_ck_you:
Аз разтърках поредните 2К км :freude:

 



22836_1528221661_184_22836.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...