Jump to content

Пали и гасне


Paulina_

Recommended Posts

Здравейте, колеги :) Качвам се в автомобила си,паля работи 1-2секунди и гасне..След това паля пак и върти на празно..Чувам помпата,че качва бензин,обаче не иска да запали..или ако запали работи малко и гасне сама..Свалих акумулатора заредих го добре,качвам го..и пак същата история..първия път запали след това не..Може ли да ми кажете какъв е проблема ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така нямаш имобилайзер? Когато подадеш на контакт светва ли ти жълта лампичка с кола вътре? (ако същата премигва значи имобилайзера е здал фира) и моя съвет е да идеш да ти го премахнат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато натискаш педала на газта държи ли обороти или пак падат и гасне? Опитай да разкачиш дебитомера. Пусни я на VAG-COM и виж какви грешки дава за да се ориентираш къде е проблема. Ако нямаш кабел помоли някой колега в района да ти помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....и моя съвет е да идеш да ти го премахнат. 

Моя съвет не се припокрива с твоя, по-скоро да почистят клемата на самия четец и ако се налага, да обучат ключа наново. А моя съвет към теб, е да не даваш неудачни съвети от типа "как да си побългарим колата", при това срещу пари. Това е хубава екстра, която е необходима, все пак, срещу самозванци автокрадци, необмислено е да се премахва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Ради по принцип си прав, но съм сигурен, че не си изпитвал чувството колата ти да те остави на магистрала заради проклет имобилайзер? Случи се преди 3год и цената за превоза беше 3-на на премахването на тази шитня. В момента на Аудито веднъж на месец не иска да запали и сега проучвам цени за премахване, които варират от 150- 100лв, но съм сигурен, че в Хасково ще е по-евтино. Разбирам 100% да те предпазва от крадци, но за съжаление не е така. Със или без имобилайзер, ако колата ти е на прицел изчезва за 5-7мин и това е. 

Редактирано от alter_breed
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качих я на компютър няма никаква грешка..

 

Кой модул проверихте?

..... че не си изпитвал чувството колата ти да те остави на магистрала заради проклет имобилайзер...

О, отказвал ми е и на много по-шит места. Вадя ключа, плясвам около ключалката една пестница и паля. Не е имало отказ след тази процедура. После си чистя контакторите и нямам проблеми. Веднъж ми се е случвало на А6, веднъж на А3 и веднъж на А8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, в смисъл къде влизахте, за да видите, че няма грешка. Ако сте проверили в Енджин и няма грешка, вероятно не е имобилайзера. И тогава със сигурност не бих ти препоръчал да го изолирате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

конденз,ти па,някой е мил мотора като гламав и затова е така,вадил съм вода от лулите със сприцовка не веднъж,пълни до горе с вода ,проверете добре уплътненията на бубините,само при разрушени уплътнения може да се получи конденз,а това е мн радко срещано като проблем

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...