Paulina_ Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 Здравейте, колеги Качвам се в автомобила си,паля работи 1-2секунди и гасне..След това паля пак и върти на празно..Чувам помпата,че качва бензин,обаче не иска да запали..или ако запали работи малко и гасне сама..Свалих акумулатора заредих го добре,качвам го..и пак същата история..първия път запали след това не..Може ли да ми кажете какъв е проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 Имобилайзер нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paulina_ Публикувано 29 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 Не,нямам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
talaz Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 Виж някой да не ти е наврял картоф в ауспуха??! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 Как така нямаш имобилайзер? Когато подадеш на контакт светва ли ти жълта лампичка с кола вътре? (ако същата премигва значи имобилайзера е здал фира) и моя съвет е да идеш да ти го премахнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexz Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 Когато натискаш педала на газта държи ли обороти или пак падат и гасне? Опитай да разкачиш дебитомера. Пусни я на VAG-COM и виж какви грешки дава за да се ориентираш къде е проблема. Ако нямаш кабел помоли някой колега в района да ти помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 опитай с резервният ключ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 ....и моя съвет е да идеш да ти го премахнат. Моя съвет не се припокрива с твоя, по-скоро да почистят клемата на самия четец и ако се налага, да обучат ключа наново. А моя съвет към теб, е да не даваш неудачни съвети от типа "как да си побългарим колата", при това срещу пари. Това е хубава екстра, която е необходима, все пак, срещу самозванци автокрадци, необмислено е да се премахва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paulina_ Публикувано 30 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Качих я на компютър няма никаква грешка..Възможно ли е бензиновата помпа да не изпръсква достатъчно гориво към дюзите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 (Редактирано) Колега Ради по принцип си прав, но съм сигурен, че не си изпитвал чувството колата ти да те остави на магистрала заради проклет имобилайзер? Случи се преди 3год и цената за превоза беше 3-на на премахването на тази шитня. В момента на Аудито веднъж на месец не иска да запали и сега проучвам цени за премахване, които варират от 150- 100лв, но съм сигурен, че в Хасково ще е по-евтино. Разбирам 100% да те предпазва от крадци, но за съжаление не е така. Със или без имобилайзер, ако колата ти е на прицел изчезва за 5-7мин и това е. Редактирано 30 Януари 2014 от alter_breed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Качих я на компютър няма никаква грешка.. Кой модул проверихте?..... че не си изпитвал чувството колата ти да те остави на магистрала заради проклет имобилайзер...О, отказвал ми е и на много по-шит места. Вадя ключа, плясвам около ключалката една пестница и паля. Не е имало отказ след тази процедура. После си чистя контакторите и нямам проблеми. Веднъж ми се е случвало на А6, веднъж на А3 и веднъж на А8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paulina_ Публикувано 30 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Кой модул проверихте? Ако става дума за горивна система, ел. и така на татък значи-всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Мда, в смисъл къде влизахте, за да видите, че няма грешка. Ако сте проверили в Енджин и няма грешка, вероятно не е имобилайзера. И тогава със сигурност не бих ти препоръчал да го изолирате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paulina_ Публикувано 31 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Открихме проблема - свещи.. Конденз и няма палене..смених свещите и всичко е 6..Благодаря все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 (Редактирано) конденз,ти па,някой е мил мотора като гламав и затова е така,вадил съм вода от лулите със сприцовка не веднъж,пълни до горе с вода ,проверете добре уплътненията на бубините,само при разрушени уплътнения може да се получи конденз,а това е мн радко срещано като проблем Редактирано 31 Януари 2014 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване