sabbath Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Привет, колеги, от неделя не бях палил В3-ката, и вчера не успях да я запаля без да й дам ток. Акумулаторът е нов - Бош Силвър, на 1 месец. Замерих дали зарежда - 13,86-13,97 са показанията, но това за 3 дни да изгуби стартовия ток ме притеснява и се опасявам да няма утечка някъде? Може ли да ме насочите към читав ел сервиз или какво да направя, за да реша този проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 (Редактирано) Предлагам ти сам да измериш дали имаш утечка.Трябва ти само мултицет и нищо друго.Щом си мерил напрежението - значи имаш мултицет..Вземаш мултицета и поставяш копчето за отчитане на 'mA'.Откачаш( при изгасен мотор) минуса на акумулатора и с едната палка на мултицета пипаш минуса на акумулатора, а с другата кабела който си откачил.Ако показанието е до 30 mA - всичко е наред, ако е повече - най-заподозряно е радиото откачаш и мериш по същия начин.Ако показанието и в този случай е над 30 mA, откачи алармата, ако има такава. Редактирано 30 Януари 2014 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sabbath Публикувано 30 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Колега, имам мултицет, но с него до сега съм мерил само за напрежението на акумулатора, не и за утечка. Дали така както съм го настроил е правилно, за да проверя за утечки? Настроен е червената сонда на 10ADC изход, черната на СОМ, като врътката е на A-~ 10A? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 ~10A е за променливо напрежение и няма да отчете, сложи го на пак на 10А, но право напрежение, символа е тире с точки отгоре (не ~). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 (Редактирано) След като направиш това,което е писал по-горе колегата с амперметъра започваш да вадиш един по един предпазителите/бушоните/ и там където падне консумацията проверяваш кой номер а от там какво захранва.Обикновено един предпазител захранва няколко консуматора и тогава започваш да ги елиминираш един по един.По този начин хванах прекъснати кабели на задния капак на моята кола.Друга вероятност е да има пробил диод в алтернатора. П.С. Провери кабела на задния капак.При мен светеше лампата в багажника поради накъсани и окъсени кабели. Редактирано 30 Януари 2014 от denev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovarna Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 а дали не е възможно и акумолатора да е здал фира независимо че е нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sabbath Публикувано 31 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Поиграх си вчера да търся къде може да е "изтекъл" тока , и стигнах до извода, че най-вероятния виновник е лампата в багажника - лош контакт, може да е светила колкото да утрепе работата. Иначе сериозна консумация при загасена кола, с пусната аларма, касетофон без панел - не показа мултицета.Махнах лампата от багажника, сега ще видя какво ще се случи. Акумулаторът нищо му няма - 12,2 волта преди да запаля, зарежда 14в.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Напълно зареден акумулатор трябва да е 12,6V.12,65V = 100% зареден12,45V = 75%12,24V = 50%12,06V = 25%11,89V = 0%Според таблицата твоя е на 50% разреден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sabbath Публикувано 1 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Днес покарах бабата, след като сутринта отново с даване на ток запали. След 2 часа каране акум бе на 12,75 волта и зареждаше 14,05. Но според мен мултицета е прецакан - не отчита никакви утечки, дори при умишлено оставен плафон да свети. След като махнах крушката в багажника, остана да видя по предпазителите кое дърпа тока.... може би касетофона или алармата. Но и нов мултицет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro11 Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 отвори мултицета и му смени бушона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sabbath Публикувано 1 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Виновникът е открит. 75 ма консумация се получаваше от машинката, която вдига антената отзад - тази консумация бе от нея, дори да не работи колата и моторчето й..... Егати майтапа.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване