neron4o Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Надявам се да съм в правилния подраздел, ако не съм моля да ми преместят темата!Колеги трябва ми 1 диск/може стар,крив и тн./ за проба,само да го наложа да видя дали ще ми свърши работа. Няма да бъде увреден изобщо. Закъсал съм го със мойте спирачки- 305ммх28мм 4-бутално брембо. Този диск го няма никъде, освен варианта за 700 лв. за двата с доставката от Англия. Има и някви Кинтекс , които са 100 паунда комплекта и много ме съмняват да стават за нещо. Взех от Пежо но офсета е различен и не става Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 С кое 4 бутално брембо си точно? Дай парт номер на спирачните апарати ако го знаеш за да се опитаме да ти помогнем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron4o Публикувано 4 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 С кое 4 бутално брембо си точно? Дай парт номер на спирачните апарати ако го знаеш за да се опитаме да ти помогнем! Нямам,но ще го изровя от нета,че колата сега в сервиза. Води се Брембо Джуниър,слага се на доста коли заводско(както и при мен), но дисковете са различни офсети и с разл бр. дупки. Ето снимка: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Почти нищо не виждам от тази снимка, но ми се струва, че си с апарати подобни на тези при Porsche 986 Boxster (97-04) защото те са в този диапазон дискове. Номерата трябва да са 986 351 421 - преден ляв и 986 351 422 - преден десен!Убеден ли си, че тези 305мм са на 28мм? Да не са на 25мм случайно? Тези ли са: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neon Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Калояне, да не се познаваме, та да не ме питаш... Ма пиши де-пиши! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 E? K'во се оказА, че ми е интересно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 (Редактирано) Tsvetkov83, доколкото знам Жуниорите(4 буталното брембо което се слага на Сеат Купра) са доста по-малко от Кокстеровеите спирачки които си показал. Друг е въпросът, защо са на толкова малки дискове, всичките Жуниори които съм гледал до сега, бяха на 312 или 320мм ротори. Редактирано 5 Февруари 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 От неговата снимка немога да преценя реално, затова и изказах предположение. Всъщност моята снимка малко лъже в размера, изглеждат твъде големи, а не са! Brembo от Boxster (non-s) поема максимален диск 312х25 също, а оригинално се ползва на 298х24. Сега ако колегата с Купрата благоволи да каже к'ва е хавата, най-добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Пиши Brembo Junior в гуглето и гледай китовете, които не са GT. Ще видиш, че са сравнително малки като апарати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Видех ги, ба' верно са бебенца в сравнение! И все пак трявба да поеме 312мм този апарат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Нали това се иска от темата. Да се намери 312мм диск за мерене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron4o Публикувано 5 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 (Редактирано) Калояне, да не се познаваме, та да не ме питаш... Ма пиши де-пиши!Краси ти ли си бе момче Купрата е при Пафката и едвам му взех брадвата, за да не я разсече Извинявам се колеги, просто нямах време да вляза и да пиша. Значи дисковете 100% 305ммх28мм 4х100. Има лесно- 700 лв.за обикновени и 800 за нарязани от един англичанин за двата диска. В момента обаче съм тръгнал да позасилвам и финансите са кът. Пробвахме дискове от 406 купе,но се оказа,че офсета е малък и не стават. Сега ще пробваме от Фиат Купе, като офсета е малко по голям, но трябва да се види дали не може един 5мм фланец с втулка за централния и да го излъжем. Иначе апарата е този първия,а до него е на Поршето: Идеята беше да пробвам 312мм, нищо че са по тънки! Дисковете са взимани 2 пъти на стругар и в момента са си 25мм, накладките също са към края,но въпреки това колата спираше яко,но сега са толкова криви,че не се кара Стискам палци фиатските да станат,ако не ще слагам обикновени апарати временно. В нета видях,че главините е като на голф 2 16в ГТИ и ориентирайки се по дисковете, офсета трябва да е някъде 35-39мм. Утре след работа мисля да отида и да мерна,че чак ми е любопитно.Абе изнервих се яко......П.С. Краси, ако се отбиеш измери го тоя офсет деаа..... му Редактирано 5 Февруари 2014 от neron4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Е дано излъжете Фиатските щом е така! п.с. Тези вторите апарати от 993/996/997 са доста по-големи от тези на 986 между другото но както и да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron4o Публикувано 6 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Е дано излъжете Фиатските щом е така! п.с. Тези вторите апарати от 993/996/997 са доста по-големи от тези на 986 между другото но както и да е.Може и да са тия отдолу С дето се водят. Ама няма значение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 В краен случай ще изпаднеш в моята ситуация и ще трябва да мислиш за изработване на дискове по поръчка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron4o Публикувано 6 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Благодарение на ходещата енциклопедия neon проблема е на път да се реши, но като стане ще пиша подробно. Хубавото е,че апаратите се оказаха с планка и може да се преправят за различни дискове, което остава като краен вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване