doncecone Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 Това е много интересен случай. Освен тресенето колата си се форсира и работи отлично на газ и на бензин, нали?Сигурен ли си, че не "пикае" някой от инжекторите?Мислил ли си да пробвах да синхронизираш главите с инструмент?Компютърът вади ли други грешки?N71 клапанът дали може да бърка работата?Мени ли оборотите или само вдига времената на дюзите?Една дюза ли е с високо време или всички заедно?Всички ли маркучи за вакуум са здрави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 16 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 Ами всичко си е 6, за вакуумите имам малки съмнения, в смисъл,че може от некое уплътнение лекичко да смучи, центровката не е защото на няколко пъти работеше приемливо, а един път работеше направо завидно добре, по принцип комп-а няма грешки, дюзите са чистени и пръскат добре, работи почти равномврно, на ВАГ-а показва, че оборотите се менят м/у 680-720, но трудно го усещам ...... за мен е много странно защо се менят времената на дюзите след като са откачени всички датчици ..... още не съм пробвал с презапоения комп ..... май ще е утре или вторник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 А N71 клапна ОК ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Аз не мога да ги намеря. Във 01-Engine после в Meas.Blocks-08 прехвърлих всички канали но inj.timing не намерих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 17 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Да N71 е наред и почистен, странна работа колега "kapitango", днеска ще опрявям едно ТТ и ще закача и мойта,но съм почти на 100% сигурен, че е в началните канали ..... макарче на мен ми се наложи да сложа lbl файл за да ми изпише на поленцата кое за какво е, специално за AAH-a е възможно да нямаш тоя файл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Със сигурност го нямам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 18 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Той е малко проблемен тоя файл, аз го сглобявах от няколко или нещо такова беше докато го подкарам, ще видя кой точно ползвам и ще го кача после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 18 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Грешката е моя, канала е 19-ти , ето и lbl файл-а, той се слага при другите C:\Ross-Tech\VCDS-Lite-1.2\Labels или там където ви е инсталирана програмата, като стартирате VAG-a вижте какъв ви е кода на комп-а и преименувайте файла по същия начин, тъй като моя комп е от кабриолет се наложи да прекръстя файла на 8A0-906-266-J, този файл се отнася само за AAH двигател или по скоро само за такива двигатели обурудвани с компове MMS300 серия ....., живо ме интерисуват какви са стойностите на всички колеги с такива двигатели или 2.6 от 19-ти канал ... или по-точно казано показателите за MAS/MAF сензора(по това може да се определи дали има пропуски в системата откъм вакуум) и тези на дюзите https://drive.google.com/file/d/0Bzg9n0_DY6CRM0doTmk0eXE0eHc/edit?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0Bzg9n0_DY6CROXRlSnZoRFpIVHc/edit?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0Bzg9n0_DY6CRRXRScHQ1YTFWc3M/edit?usp=sharing Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 18 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 След като публикувах горния отговор се разрових и намерих още един LBL файл за този двигател от VCDS 12.12 https://drive.google.com/file/d/0Bzg9n0_DY6CRMjBEV3VXTWVWejQ/edit?usp=sharing файла от по-горния пост е писан за AEJ двигател който е 163 к.с., но показанията са си на местатафайла от този пост е писан за AFC двигател който е същия като AAH 174 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Глупав въпрос, но някога сменял ли си тампони на двигателя. Защото при мен изглежда чудесно и отгоре и отдолу, а се оказа, че са на по 2 части. Пълен разпад. Съответно тресене и тн. След смяната с нови на Боге всичко успа тотално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 24 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Ам той въпроса не е глупав, защото повечето майстори нямат идея как да проверяват тия тампони, и мойте бяха напълно скъсани - заменени с рециклирани(със сигурност не са както трябва), но с тях е работил почти идеално ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Как се рециклира такъв тампон? Моите бяха на 2 части, но маслото не беше изтекло. Да не би да ги лепят с лепило и да ги вулканизират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 пълнят ги с масло като изтекат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 25 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Ами лепило не видях, но имаше следи от прясно замазана гума(каучук), а дали са ги напълнили с масло нямам идея .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 (Редактирано) Странно,че са рециклирани. Жоро, такива на SWAG не са ли по 25-30 лв? Редактирано 25 Февруари 2014 от doncecone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 25 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Аз намерих само по 150 за парче и то с 25% отстъпка, но оригинални ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 е добре е ,в сравнение с 330 на бройка за дизелака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 (Редактирано) 208/363 лв е на брой, Лемфьордер. Отстъпката - 25-30%. Според откъдето ги взема. Другите по 60-70 лв не ги коментирам и не бих ги сложил. Малии, бяха по 200 лв и двата, сега единия (левия) е скочил двойно. Редактирано 26 Февруари 2014 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 26 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Явно от Ауди слагат течно сребро вместо масло и го покриват с позлатена гума и все пак някой може ли да сподели малко цифри относно дебитомера и показанията на дюзите ...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 (Редактирано) А ти с какъв компютър си? Хитачи? Редактирано 26 Февруари 2014 от doncecone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 26 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Имам два, единия е MMS 201 - Hitachi а другия е MMS 314 - Hitachi .....взех 314-то защото на 200-та поколение нищо не се вижда като данни, а на 300-та има всички важни показатели ....., но ефект нямаше особено голям, вървенето си е същото, даже и за разхода н емога да гарантирам, че е по-добре с 300-та ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 Ако тресенето е в унисон с повишаването на времената на инжекторите, значи е малко вероятно да са тампоните. Едва ли е компютър, щом и с двата е еднакво положението. А това тресене с каква честота е? 1 цилиндър, всички 6, на колко време го прави това? През еднакъв период от време ли трепти и ако да, какво е то? Като време в секунди. Така можем да разберем на колко оборота на двигателя го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 28 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 (Редактирано) Амииииии ...... различно е всеки ден(в тесни граници), по-скоро е на всеки цилиндър или през цилиндър, нещо като твърда работа на двигателя, но по към вибрация с лека игра на оборотите - нещо от порядъка на 40-60 обр./мин, на газ се усеща най-добре - един ден клати купето, следващия е напълно равномерна работа, но твърда на третия ден е мека работа но с леко менене на оборотите ...... също така не мога да хвана кога и как решава какви обороти да държи на празен ход .... един ден е на 800 следващия е на 650 ... все на загряла все след един и същи тип каране .....ахнал съм мисля да я водя на някой индиански гуру ...... мисля, че ми трябва инфо само за няколко неща и ще съм готов с мистерията 1 Какъв вакуум държи тоя двигател на празен ход2 Какви стойности трябва да показва дебитомера на празен ход3 Какви времена имат дюзите на загрял двигател на празен ход Редактирано 28 Февруари 2014 от Furba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Къде го гледаш дебитомера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 4 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 При дюзите на 19-ти канал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване