steven_break Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Колеги днес колата ми изгасна в движение и не запали повече. От това което успях да установя на пътя бе че няма искра на свещите . Ток на бобината има но след дистрибуторната капачка няма никой. Някой да си има на идея какво може да е ? Съмнявам се в датчика на Хол но незнам как да го проверя другото ми предположение е палеца . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 то ако е датчика на хол и на бобината няма да има искра... ангренажа там ли е ?да не е прескочил зъб или да се е скъсал ремъка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steven_break Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Ремъкът е здрав , двигателят си върти двигателят е 2.0 16В ,механична инжекция.Колата работи само на газ, газ пуска , другото което забелязах е че дистрибуторната капачка е спукана но си мисля , че все пак трябва да запали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 щом ремъка е там ,на белези има искра на бобината тогава започни с палец и капачка и без тва са за смяна.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steven_break Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Благодаря много за информацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 ........Колата работи само на газ, ........Ако работи на газ, значи всичко по запалването на искрата е добре. Има нещо гнило по бензино-подаването. Помпа, запушен горивен филтър.... дюзи....диференциален регулатор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steven_break Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Не се изразих правилно извинете имах в предвид че преди проблема с токовете колата работеше само на газ. Сега и на газ не работи няма ток на свещите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Почваш от свещи, през палец, бобина, захранване на бобината. Ако бобината не праща ток на делкото, не значи автоматично, че тя е виновник. Проверяваш дали тя самата получава захранване на буксата, гледаш дали нещо не е направено да й го прекъсва. Не знам при АСЕ или 6А моторите, ако датчик на хол почине, гасне ли в движение, но един колега от форума така щеше да смени бобина, добре, че го възпрях, открихме, че е заминал датчика на хол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 ток на бобината пише че има .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Тоест, има плюс на трипиновата букса или има високо напрежение от кабела на бобината към делкото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Ако има искра от бобината,нещата почти сигурно са пробил палец или разпаднал се графитен палец на капачката. Ако е датчикът на Хол, няма да има искра от бобината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Моята гаснеше така в движение и след няколко пъти изобщо незапали . Беше палеца и дистрибуторната капачка . Сменени всичко си е о'к . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Смяяяятай.... тия палци и капачки май не са сменяни... откакто колата е излезнала от завода... Капачката и палеца се сменят при видимо износване, а то е наистина видимо при тези коли (с този тип запалване).Другия виновник е датчика на хол, защото е доста примитивен (който е правил сравнение с този на ACE и на ADA (като пример)) и има доста слаби "места". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steven_break Публикувано 24 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Благодаря на всички отзовали се колеги , проблема се оказа в палеца смених го и сега пак сме в движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване