Jump to content

Ауди 100 почина в движение


steven_break

Recommended Posts

Колеги днес колата ми изгасна в движение и не запали повече. От това което успях да установя на пътя бе че няма искра на свещите . Ток на бобината има но след дистрибуторната капачка няма никой. Някой да си има на идея какво може да е ? Съмнявам се в датчика на Хол но незнам как да го проверя другото ми предположение е палеца .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то ако е датчика на хол и на бобината няма да има искра... ангренажа там ли е ?да не е прескочил зъб или да се е скъсал ремъка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъкът е здрав , двигателят си върти двигателят е 2.0 16В ,механична инжекция.Колата работи само на газ, газ пуска , другото което забелязах е че дистрибуторната капачка е спукана но си мисля , че все пак трябва да запали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........Колата работи само на газ, ........

Ако работи на газ, значи всичко по запалването на искрата е добре. Има нещо гнило по бензино-подаването. Помпа, запушен горивен филтър.... дюзи....диференциален регулатор... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се изразих правилно извинете имах в предвид че преди проблема с токовете колата работеше само на газ. Сега и на газ не работи няма ток на свещите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почваш от свещи, през палец, бобина, захранване на бобината. Ако бобината не праща ток на делкото, не значи автоматично, че тя е виновник. Проверяваш дали тя самата получава захранване на буксата, гледаш дали нещо не е направено да й го прекъсва. Не знам при АСЕ или 6А моторите, ако датчик на хол почине, гасне ли в движение, но един колега от форума така щеше да смени бобина, добре, че го възпрях, открихме, че е заминал датчика на хол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има искра от бобината,нещата почти сигурно са пробил палец или разпаднал се графитен палец на капачката. Ако е датчикът на Хол, няма да има искра от бобината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Моята гаснеше така в движение и след няколко пъти изобщо незапали . Беше палеца и дистрибуторната капачка . Сменени всичко си е о'к .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяяяятай.... тия палци и капачки май не са сменяни... откакто колата е излезнала от завода... :steinigung:
Капачката и палеца се сменят при видимо износване, а то е наистина видимо при тези коли (с този тип запалване).
Другия виновник е датчика на хол, защото е доста примитивен (който е правил сравнение с този на  ACE и на ADA (като пример)) и има доста слаби "места".
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...