Jump to content

2.0 Тди Претриса на обороти


stanislav87

Recommended Posts

Здравейте .

2.0 Тди мултитроник 220000 км .

Двигателя претриса като позагрее малко не е постоянно тресене , а леко претрисане на интервали . най много се усеща като е на Н като е на Д почти не се усеща. След 1200 оборота изчезва няма загуба на мощност форсира се двигателя нормално . Маховика е сменен няма странни шумове при гасене на двигателя. Закчих я и за диагностика на дюзите всички са в норми няма никакви грешки. Изчетох доста теми и обиколих няколко сервиза не намерих решение на проблема :( също при ускорение над 50 км се усеща вибрация в купето ? Незнам дали може да са свързани двата проблема. Надявам се да можете да ми помогните с полезни съвети .

Благодаря.

Редактирано от stanislav87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Всъщност да ти кажа и аз не знам какъв троник е :) с 7 скорости и с шифтъри на волана има и спорт режим , ако ти помага това описание :)

Редактирано от stanislav87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

наистина има опастност да са тампони на двигателя, понякога антифризът им изтича (вижда се на самоя тампон отдолу). Въпреки това, аз не съм много убеден, че дюзите са проверени както трябва. Това, което повечето хора гледат на 13-ти канал, а това е компенсация само за празен ход. Трябва да се гледа на 18 и 22-ри. Там се вижда времетраенето на впръскването в мили секунди. Търси се за голяма разлика между цилиндрите. Освен това е хубаво да се провери настройката на помпа-дюзите.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега да се изкажа и аз че вече какво ли не четох и слушах ! Много рядко когато съм на свободна на светофар или няма значение къде за секунда се усеща неоравновесена работа и това е ! Всичко си е 6 отвън не се усеща че работи - не тресе ! Бях в сервиз и там казаха че дюзите на 170-ките са метал в метал с главата и от там се получава тива избосване на леглото на дюзите а от това пък и потреперването ! Не било голям проблем но засега ! Казаха че имали 90% успеваемост да слагат гумени уплътнения "оригинален кит " за една дюза бил ?20 а с монтажа на 4-те - ?250

!!! Дали е възможно това или не .... Един Господ знае !

От мен лека и със здраве и по-малко разходи че ...

Изпратено от Жисиемито

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...