stanislav87 Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 (Редактирано) Здравейте . 2.0 Тди мултитроник 220000 км . Двигателя претриса като позагрее малко не е постоянно тресене , а леко претрисане на интервали . най много се усеща като е на Н като е на Д почти не се усеща. След 1200 оборота изчезва няма загуба на мощност форсира се двигателя нормално . Маховика е сменен няма странни шумове при гасене на двигателя. Закчих я и за диагностика на дюзите всички са в норми няма никакви грешки. Изчетох доста теми и обиколих няколко сервиза не намерих решение на проблема също при ускорение над 50 км се усеща вибрация в купето ? Незнам дали може да са свързани двата проблема. Надявам се да можете да ми помогните с полезни съвети . Благодаря. Редактирано 3 Март 2014 от stanislav87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Мултитроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav87 Публикувано 3 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 (Редактирано) Всъщност да ти кажа и аз не знам какъв троник е с 7 скорости и с шифтъри на волана има и спорт режим , ако ти помага това описание Редактирано 3 Март 2014 от stanislav87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 С мултитроник си и проблема ти най-вероятно е от него. Ако си от София отиди при Мишо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav87 Публикувано 3 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Какво може да му е на мултитроника (работи перфектно) ?проблема е , че не съм в бг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Тампони на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav87 Публикувано 3 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Ако е от тампони нямали да има постоянна вибрация в купето ? В моя случай не епостоянно вибриране , а на интервали . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 маховик? Колега а свещите как са ти, имаш ли проблем с паленето сутрин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav87 Публикувано 4 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Пали от четвърт оборот свещите са сменени. Маховика е сменен няма никакви шумове при гасене на двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 А има ли нещо общо ДПФ-а ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav87 Публикувано 4 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 До колкото знам 2005 140 коня нямат ДПФ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Не разбрах че си с 140 ... Еми мойта е 170 2007-ма и има но ... Скоро няма да има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav87 Публикувано 4 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Ако го имаше определено щеше да изчезне 1ви от списъка , след remap може да се изтрие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KFZ-Azubi Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 наистина има опастност да са тампони на двигателя, понякога антифризът им изтича (вижда се на самоя тампон отдолу). Въпреки това, аз не съм много убеден, че дюзите са проверени както трябва. Това, което повечето хора гледат на 13-ти канал, а това е компенсация само за празен ход. Трябва да се гледа на 18 и 22-ри. Там се вижда времетраенето на впръскването в мили секунди. Търси се за голяма разлика между цилиндрите. Освен това е хубаво да се провери настройката на помпа-дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 27 Март 2014 Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 Сега да се изкажа и аз че вече какво ли не четох и слушах ! Много рядко когато съм на свободна на светофар или няма значение къде за секунда се усеща неоравновесена работа и това е ! Всичко си е 6 отвън не се усеща че работи - не тресе ! Бях в сервиз и там казаха че дюзите на 170-ките са метал в метал с главата и от там се получава тива избосване на леглото на дюзите а от това пък и потреперването ! Не било голям проблем но засега ! Казаха че имали 90% успеваемост да слагат гумени уплътнения "оригинален кит " за една дюза бил ?20 а с монтажа на 4-те - ?250!!! Дали е възможно това или не .... Един Господ знае ! От мен лека и със здраве и по-малко разходи че ... Изпратено от Жисиемито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване