Jump to content

Ауди а8 Д3 грешки "System too Lean"


Medic

Recommended Posts

Здравейте,

 

Имам следните грешки:

 

18284 - Valve for Torque Support Mount

            P1876 - 004 - Open Circuit - Intermittent

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)

            P1128 - 001 - System too Lean - MIL ON

17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)

            P1130 - 001 - System too Lean - MIL ON

 

Като ги изчистя, след около 100-200 км се появяват наново

Колата е Ауди А8 Д3 4Е 2004 4.2 бензин с нови свещи е, нов дебитомер (последните са купени от Ауди) нов въздушен Филтър

 

Тествах за вакуумни отечки с Carburetor Cleaner spray (до колкото виждам макумните тръби) - без резултат

 

 

Някой да знае нещо, или да има опит с подобен проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С газ ли е колата колега, защото сутринта чистих моята, която излиза през същия интервал, но не си запазих лога и не мога да проверя дали е същата ?

Редактирано от EntireWorld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с гас е, но преди да се извадят погрешни заключения ще обясня, че изтрих същите грешки 3 пъти преди да сложа газовата.  Което ме навежда на мисълта, че не е проблема от АГУ-то.

Колега, EntireWorld, аз съм изцяло на разположение, заедно да стигнем до дъното на този проблем - защото като гледам и в други форуми - проблема е често срещан, но никъде не можах да видя, някой да казва "да намерих го - от еди какво си е"

 

 

Моля и други да споделят опита и наблюденията си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес при мен ги натрупа за 30 км градско и сега пак закачих за да ги копирам ето ги : 

5 Faults Found:
17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145) 
            P1577 - 004 - Open Circuit
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult) 
            P1130 - 001 - System too Lean - MIL ON
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) 
            P1128 - 001 - System too Lean - MIL ON
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2 
            P1411 - 002 - Insufficient Flow
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1 
            P1423 - 002 - Insufficient Flow
Readiness: 0000 1100
Дали има възможност това да се "заблуди" чрез vcds-a и да не излиза ?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2 

            P1411 - 002 - Insufficient Flow
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1 
            P1423 - 002 - Insufficient Flow

При такава грешка аз имах скъсан маркуч към единия гейт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен до колкото ми обясниха в АУДИ сервиза "всяка втора Д3-ка, има тази грешка, но не излиза чек енджин заради нея. И по важно - противно на това което пише в линка - няма нужда от нов тампон, ами от едно "резисторче-тапа" което се слага там и грешката изчезва за винаги - струвала около 54лв, но от сервиза ме увериха, че това по никакъв начин не влияе на работата на мотора и на поведението на колата.

 

А що се отнася до маркуча - колега, каде е този маркуч и до кой гейт ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят мотор е друг, при теб няма гейт. Исках да кажа, че вероятно имаш нехерметичност в системата, която може да води и до бедна смес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм се спрял на диагнозата "вакуумна отечка" но маркучетата които виждам и тествах с карбуратор клъинар, не дадоха резултат и сега ще трябва да търся тези дето не се виждат толкова лесно - надявах се че някой се е сблъсквал с това, за да ме насочи къде по-старателно да гледам :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят мотор е друг, при теб няма гейт. Исках да кажа, че вероятно имаш нехерметичност в системата, която може да води и до бедна смес.

Каквито и мнения да съм събирал въпросната бедна смес е причинена от газта, явно има някакви стойности които колата не отчита заради различното гориво и я дава тази грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колега, при мен грешката (точно тези 2 грешки за банк 1 и банк 2,) ги трих поне 4 пъти на всеки 120-150км ПРЕДИ да сложа АГУ - което за мен значи, че проблема го има от преди газта. Да не говорим че като четох по чуждестранни форуми - доста хора се оплакват от тези грешки, въпреки че нямат АГУ и никога не са имали.

 

Последно, но не на последно място - всички знаем коронния номер на повечето майстори - "от газовата е - върви да ти я оправят"

 

Колата дава грешките, дори ако реша да ги изчистя и после да НЕ карам на газ нито секунда. 

И само на бензин да е -  4 пъти от спряло положение, като натиснеш педала тръгва както трябва, а 1 път се замисля и тръгва като спънат кон, без да се усеща ускорението така както в другите 4 пъти.

 

Ето и други такива теми в чужди форуми:

 

http://www.audiforums.com/forum/audi-a8-10/p1136-p1138-issues-170277/

 

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?154755-Had-enough-of-this-error-code-17546

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1245185-17536-P1128-Long-Term-Fuel-Trim-mult.-Bank1-System-too-Lean

Редактирано от Medic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С карбураторния спрей, но има шанс и от натрупан нагар по мембраната и да засмуква повечко картерни газове.

Как е разхода на масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Нямам такива наблюдения за сага, следя този проблем от около 600-700 км.... не мога да преценя да има промяна на нивото по щеката.

 

А ако трябва да съм честен, не ми се дават 140лв за тази клапа, ако не е тя.

 

 

Интересното е че днес намеих на (тази пишчица - оградена в червено) запушена с една тапа.... стори ми се странно особено след като видях третата снимка (не на моя мотор, не знан какъв е мотора) но основна разлика която долавям, е че от същото място на чуждия мотор излиза тръба - а на моя не излиза нищо.  Набързо се отбих до АУДИ, те обаче бяха категорични, че това е нормално и така трябва да бъде - - -  със сляпо завършваща тапа (която не съм снимал).

 

 

Имеи и коментари, защо и от къде се получава това разминаване между снимка 1 и 2; 3  ?

post-11080-0-51543600-1395178827_thumb.j

post-11080-0-87576000-1395178838_thumb.j

post-11080-0-48378700-1395178847_thumb.j

Редактирано от Medic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там си е запушено по-принцип. PCV клапана е от другия край на интейка. 

 

пп Ако не ти се дават пари, може просто да го разкараш временно. Като затапиш край му само от към интейка, другия да си стой свободно отворен.

Редактирано от tvard
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

ДА! тапичката я има - просто не бях я снимал

Друг въпрос - на приложената схема и обяснението към него - въпроса е следния - ако надувам от страната на номер 2 (от схемата) нормално ли е при загасена кола кола да чувам съскащ звук от номер 1 (от схемата) ? ? ?

Легенда към схемата:

1 - Intake manifold change-over valve -N156- Actuation for both vacuum units

2 - Vacuum units for intake manifold change-over

3 - Variable intake manifold change-over valve -N335- Actuation for flap in air cleaner

a - T-connection for vacuum supply from intake manifold change-over valve -N156-

b - Vacuum supply from intake manifold

c - Vacuum line to vacuum reservoir

d - T-connection for vacuum supply from variable intake manifold change-over valve -N335- and the vacuum reservoir

e - T-connection for vacuum supply from intake manifold change-over valve -N156-

f - Vacuum line to flap in air cleaner[/color

post-11080-0-74249500-1395307653_thumb.j

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се плаши тоя смукател е същия като при старото поколение Д2 С8. Даже мотора е същия :) 

 

По въпроса ти там работи с вакум, недей да надуваш. Ако искаш да ги тестваш тази част. Подай принудително захранване на клапаните, ако има
"утечка" от там ще отпуснат като свърши вакума от резервоарите.

Според мен се насочи към другия край на смукателя. От към дросела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако имаш някоя конкретна идея.... не се срамувай :)

Клапата за картерната вентилация е ОК... и просто вече не знам :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен, че ще се разочаровам, но все пак ще питам:

 

Някой в България разполага ли с машина за пушек за тест на вакуумна система ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги,

бих искал да дам УПДЕЙТ по казуса с грешките

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)

            P1128 - 001 - System too Lean - MIL ON

17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)

            P1130 - 001 - System too Lean - MIL ON

 

- Благодарение на колегата tvard си реших проблема ! Оказа се една от бензиновите помпи, която беше много подла за диагностика, защото работи постоянно, но от време на време не прави налягането което трябва да прави. Поради спорадичната проява на проблема много майстори се отказаха да се занимават с колата ми. Колегата tvard не само, че има изключителна дедуктивна мисъл и задълбочения познания, ами е и доста приятен и разбран човек.

Горещо го препоръчвам

 

tvard  - мерси  :eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_clap:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега ще си позволя да се възползвам от темата, ето грешките

 
                Address 01: Engine       Labels: 077-910-560-BFM.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 560 E    HW: 4E0 907 560 
  Component and/or Version: 4.2L V8/5V      G   0040
           Software Coding: 0011773
            Work Shop Code: WSC 00197 264 91110
                      VCID: 23496C8FB2D5F81B3E1-8076
4 Faults Found:
 
17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145) 
            P1577 - 004 - Open Circuit
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) 
            P1128 - 001 - System too Lean - Intermittent
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult) 
            P1130 - 001 - System too Lean - Intermittent
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
            P0103 - 008 - Signal too High
 
Readiness: 0010 1101

 

Преди да стигна до вкъщи и кабела, светна лампата на епс-а и се усеща едно "заглъхване" при тръгване...моля за отговор дали е възможно да я карам така, защото утре в 6 пътувам към морето

Редактирано от EntireWorld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомера е проблема. Така ще се движеш, но незнам как ще е разхода.

Леко по завойте, все пак нямаш ЕСП. Не ти ли светна и АБС-а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не абс-а не е светкал, само епс-а.Прибирам се в понеделник и направо на лекар.
Сега ги изчистих грешките и изгасна лампата, но предполагам утре като тръгна пак ще светнат след някакво време, а високия разход заради проблема ще се отрази ли на борд- компа ? Ще внимавам, благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...