Jump to content

Ауди а8 Д3 грешки "System too Lean"


Medic

Recommended Posts

Да, би трябвало да се отрази и на борда. А в самия модул на АБС-а какви грешки дава.

 

За дебитомера, съветвам да си го вземеш от Ауди - като върнеш стария, новия излиза около 300 лв  (съветвам те да е от Ауди, защото съм пробвал с няколко от евро 07 на старата си кола и работеше по-зле, отколкото с неработещия оригинален.

 

 

А ако имаш път към Пловдив, може да разменим дебитомерите ни и да видим и на двете места какво ще стане - моя е нов на няколко месеца (за това знам цената и процедурата)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги, 
Пиша тук за да не отварям нова тема.От известно време скоростната влиза в авариен режим като грешката която дава е:

1 Fault Found:
17090 - Transmission Range Sensor (F125) 
            P0706 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1120 /min
                    RPM: 1088 /min
                    RPM: 704 /min
                    (no units): 35.0
                    (no units): 18.0
                    Temperature: 93.0°C
                    T.B. Angle: 0.0°
                    Voltage: 12.96 V
 
Още нещо...възможно ли е заради проблем с дебитомера или някаква друг "сигнал" от двигателя да го вкарва в този режим колата?
Когато я оставя за 30 минути и я запаля проблема го няма, може да не се появи с дни, но вчера например го направи един след друг в интервал от няколко километра.
 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомера  го изчистих и гледах  по стойности на празен ход работи както трябва, забелязвам обаче, че когато съсвсем леко подам газ има едно заглъхване, оборотите падат и в този момент дебитомера пада под 2, но веднага след това нормализира.Това заглъхване според мен е основния проблем....но не знам дали е дебитомера.

А иначе го хванах сценария преди да влезе в авариен режим.Когато има повече съпротивление (изкачване например след завой или просто подам повече газ след спиране) и в момента на подаване на газ се замисля след което по рязко се качват оборотите и буквално 500 метра след това когато спирам и връща на ниските предавки ( почти до покой) - влиза в авариен режим....Четох доста по темите и казват, че има връзка между работата на мотора (потока на въздух) и TCU-то на скоростна, има смисъл, може би някаква защита от последващи проблеми....в понеделник ще я откарам в сервиза да го мислим какво е, но все пак идеи не са излишни  : )))

Редактирано от EntireWorld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ами реших на проба грешка да действам с лаптопа и кабела в колата....и вчера вече се доубедих, че основния проблем идва от този Transmission Range Sensor (F125). Всичко беше изчистено, никакви грешки и пак влезе в авариен режим, без да я гася изчистих грешката и веднага излезе от режима след което всичко 6.Другата седмица ще я откарам да го сменят и ще редактирам колко е струвало,време и т.н : ))) 
 

@Меdic - Ако случайно имаш ваг кабел и ти остане време, във engine и measure на program 2  би ли ми казал когато следиш mass air flow sensor-а и натиснеш газта стойноста пада за миг на 1-2 и после пак се нормализира.Защото по всички други параметри си ми работи дебитомера само това, че когато подавам газ леко пада за миг и после се нормализира ме тормози.Благодаря предварително.

Редактирано от EntireWorld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също по едно време имах съмнение за дебитомера, не съм наблюдавал такова явление...след като натиснеш газ-та.... само се увеличава (имай-предвид че кабела и това което виждаш на монитора НЕ се опреснява толкова бързо, колкото в действителност)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

 

Здравейте колеги, 

Пиша тук за да не отварям нова тема.От известно време скоростната влиза в авариен режим като грешката която дава е:

1 Fault Found:
17090 - Transmission Range Sensor (F125) 
            P0706 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1120 /min
                    RPM: 1088 /min
                    RPM: 704 /min
                    (no units): 35.0
                    (no units): 18.0
                    Temperature: 93.0°C
                    T.B. Angle: 0.0°
                    Voltage: 12.96 V

 

Още нещо...възможно ли е заради проблем с дебитомера или някаква друг "сигнал" от двигателя да го вкарва в този режим колата?
Когато я оставя за 30 минути и я запаля проблема го няма, може да не се появи с дни, но вчера например го направи един след друг в интервал от няколко километра.

 

 

Здравей колега,аз на моята имам същия проблем. Ще бъда много благодарен да споделиш,какво се оказа при теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, 
Този пост гледам е от 2014 лятото, а все още не решен казуса или поне не от мен, имам предвид, че от месеци и няколко обслужвания колата работи перфектно и не го прави.
Започвам от тук....  http://www.audipages.com/Tech_Articles/auto_transmission/f125switchreplace.html  , хубав туториал как стават нещата, може и да свърши работа в някакъв момент....
След много четене разбрах, че това е въпросния при повечето марки "neutral switch", който ако разбирам правилно, се грижи да подава сигнал към мозъка на кутията на каква позиция е лоста и какъв режим си задал.Съответно като даде грешка в сигнала, защитата се активира и кутията заключва за да не се счупи ,обесниха ми, че този тип грешки се били "триели сами" след определен период от време и затова, след този период колата се оправя и си върви нормално.Ще споделя през какво минах и може някак и да успеем да развържем мистерията....

Цял месец колата ми стоя в стария сервиз, къде ли не я караха и накрая като я взех точно илизам от гаража и пак същото...никакъв отговор,писна ми и се свързах с Любо и Цецо (D-bros automotive, при които вече правя 3то обслужване и докато работят няма да ги сменям...) Имах съмнения, че нещо не е зацепен ремъка(от мърляшкото им поведение на стария сервиз) и самия двигател не работи както трябва, защото имаше много мнения по чуждите форуми за подобни проблеми заради двигателя, а не кутията.В крайна сметка се оказах прав и след като разглобиха колата се оказа, че има нещо хлабаво, не помня ролка ли беше обтегач ли....не знам дали това корегира нещо(аз не усетих разлика в работата на колата),но от тогава няколко пъти го гледаха двигателя и няма грешка.Описах  този процес, за да обърнеш внимание и на това, преди да започнеш да сменяш каквото и да е ..... подчертавам, не помня дали след това спря проблема...определено ги препоръчвам момчетата и тук.Не помня при коя смяна на маслото, почистиха въпросната букса (от снимките в линка) и казаха, че е била пълна с масло, което може да е причина за лош волтаж/сигнал и т.н.Обаче след това пак го правеше известно време.Тогава Те за разлика от други казаха, че просто това не е техния ресор и да търся на този конкретен казус решение другаде (рядка откровенност за този бранш).
Ходих и в сервиз за скоростни кутии в който така и не ми върнаха обаждане дали са намерили сензора, което ме навежда на мисълта, че граничи с невъзможното за нов/оригинален или ако се намери ще е безмислено скъп.

В един момент претръпнах и толкова ми беше писнало, че като се случеше псувах, започвах да я продавам...до следващата сутрин в която си я видех в гаража и си казвах, няма как да я сменя, ако не е 4H.... тук малко оффтопик да разчупя леда : )))))))))))))
И незнам дали защото вече ми беше все тая, изведнъж този проблем изчезна, но усетих разлика в смяната на предавкити и по-точно, кога връща на по-ниска когато спирам или падат оборотите при намаляване на скороста....или иначе казано някъде около 1000 и връща, докато преди ми правеше впечатление, че мисли доста и от високи дори  и да намалявам плавно пак не превключва...знам ли, или датчика е проработил някак или нещо се е "наместило".
Пробвай следното за да го "хванеш". След като работи колата правилно покарай 10 минути и без да я гасиш, спри, включи на "N" изчакай 5-10 секунди и пак включи на "D", при мен последно го направи проблема след идентична ситуация.Обаче...тук е развръзката, след като я загасих и нарочно веднага запалих и я заключих, няколко пъти смених (докато е заключена) между "D" и "N" и на следващото палене веднага се оправи и си заработи правилно....този последен случай ме навежда на мисълта, че въпросния датчик е прецакан и не сработва когато лоста минава през неутралната или се задържи повече там (neutral switch)....Пробвай този сценарии, ако стане и при теб така значи сме го хванали гадината и ще търсим сензори(ако се намерят).Поздрави и пиши, ако го решиш въпроса (дори и да съвсем различно). : ))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

17090 - Transmission Range Sensor (F125)

P0706 - 000 - Implausible Signal - Intermittent

Здравей колега,

имах същия случай и проблема. Проблема е в платката на скоростната кутия.Сменяха ми някакви датчици от друга платка и пак не стана.Накрая вкарахме нов софтуер на платката и проблема изчезна.При мен мисля,че се получи от акумулатора понеже беше 72ампера (така купих автомобила) и явно е изтрила някакви данни от платката.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P0741-000-Stuck OFF/No Power being transferred

P0706-000-ImplausibleSignal-Intermittent

Това бяха моите грешки!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
On 2/12/2016 at 9:23 AM, joro_85 said:

 

17090 - Transmission Range Sensor (F125)

P0706 - 000 - Implausible Signal - Intermittent

Здравей колега,

имах същия случай и проблема. Проблема е в платката на скоростната кутия.Сменяха ми някакви датчици от друга платка и пак не стана.Накрая вкарахме нов софтуер на платката и проблема изчезна.При мен мисля,че се получи от акумулатора понеже беше 72ампера (така купих автомобила) и явно е изтрила някакви данни от платката.

Цитиране на предходно мнение!

 

Колега, сподели къде направихте тая процедура. От известно време и мен ме мъчи тоя F125 сензор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...