Jump to content

A6 2.4 AGA ГИ или обикновенна газова


Recommended Posts

Здравейте, от скоро карам тази кола ,за 7 дни правя по 150/200км като 100 от тях са извън градско гори ми средно 11/12 бензин (след 2 катастрофи карам като пенсия).Въпроса е колко гори този мотор с ГИ и с обикновенна газова, понеже се чудя каква да и сложа,както и мнения за този мотор, чУх че си вкопавал буталата?..?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Абе за какво ти е обикновенна уредба, че чак пък и ГИ? Забождай тръбата от бутилката у филтъра и си карай!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали.. и да я сложа на 15ки  да са влачи по корем , тоя форум станал като един тунинг форум, преди не беше така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на тъп въпрос, какъв отговор да получиш? Вентилов автомобил, шестак при това, с пластмасови колектори, променливо газоразпределение и обикновена АГУ!?! Кажи вярно ли въобще помисли за тази алтернатива?

 

Младежи, като не можеде да осигурите минимума от грижи, необходим за нормалната работа на една кола, не я купувайте. Сега, като става ясно, че ГИ за 6 так струва двойно на 4 те цилиндъра, олеле, `ко стана, дайте да минем тънко.



Тази кола трябва да работи САМО с ГИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колектора прилича на алуминиев, на почукване с ключ гайчен пак на метал ми се счува че дрънчи.

Та така де  не питам можели обикновенна а питам колко би голяла с такава някъде да съм написал че ще слагам такава,цената на ГИ ми е ясна  не получавам удар от нея.Ти откъде знаеш че колата съм я купил ейтъй  да зема аз едно А6 да го видя , предварително знаех колко ще гори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колекторът е пластмасов 45678 % процента. С тая променлива геометрия, при първото рязко подаване на газ, тоя въпросен колектор, с обиктовена АГУ, като обеднее сместа, така рязко ще се разфърчи всичко под капака, че ще ти се приплаче. Но най-хубавото е, че ще останеш на място. Самия факт, че мислиш да се гавриш с колата с обикновена газова, е ясен признак за някои работи.  Не ти го препоръчвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре тогава , колко ще гори с ГИ да питам само искам аз .Колата се оказа в мен по случайност за символична сума . Не ми е било идея да я имам мислех да я продам но ми хареса как върви, как вози,лукса, удобството .Знаех че гори много в сравнение с Шкода Супърб каквато мислех да си купувам по начало , но мисля да и дам шанс , понеже Аудитата са ми слабост.

 И сега отново на въпроса колко гори с ГИ .

 

 ПС дайте един добър сервиз в Русе или района - газов, да не чувам само за КЛАС газ че там носих последното си Ауди и от 10/100 ми го "оптимизираха" на 13/100  :flehan: КЛАС ГАЗ  :flehan:   Взеха да ми се обясняват в любов как били големи джантите как съм я бил натискал че климатик  съм ползвал , все едно допреди да я вкарам там си е била стокова и я е карала пенсия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли може да се даде точен отговор на този въпрос. Единственното сигурно нещо е че колкото и налееш няма да ти го върне. Теоритично разхода би трябвало да е около 10-15% над бензиновия. Разликата в цената на двете горива е разковничето.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Редактирано от Муцев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си хубава уредба, БРЦ, ландиренцо, ловато, не се занимавай със сбирщайн уредби. Ако си готов да дадеш 2200-2300 мога да ти препоръчам майстор за монтажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е редно да се задава този въпрос в присъствието на вечно неразбралия иначе винаги готов да спори демагог ЛандиР. Този въпрос бях задал аз в една тема, в която изтъкнах и разни доводи, след което половината му сервиз се намъкна през разни профили да ми се кара, като дори не бяха чели какво бях написал, а преразказваха това, дето той беше им разказал, заедно със стилистичните и фонетичните грешки в произношението.



Значение има, макар да не се отчита от повечето спецове, каква е трансмисията и задвижването, както и килограмите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какво е предимството на BRC и другите, които цитираш, пред тъй наречените сбирщайн уредби?

При едните получаваш газова уредба, тествана от производител, при другите получаваш компютър произведен от фирмата Х, редуктор от Y, инжектори от Z и т.н.

Дали вторите заедно ще работят успешно, един господ знае.

И всичко това за да спестиш някакви си къси пари.

Другия важен фактор е монтажа. Лош монтаж може да опорочи и най качествената уредба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е седан , ръчна кутия , и  предно  ,и да 2200 2300 няма да дам за ГИ , все още не се водя на отчет в лудницата. Убийте ме сега с камъни за тоя пост :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е седан , ръчна кутия , и  предно  ,и да 2200 2300 няма да дам за ГИ

Ами да, аз също не бих дал такива пари за ланди или БРЦ, като за този мотор ти върши перфектна работа един фобос, на половината пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички производители на ГИ системи предлагат китове за монтаж, които са тествани да работят съвместно. И в настройките на софтуера изрично се посочва какви са рейките, които ще ползваш. Съответно те са тествали системата с тях и знаят много добре как реагират механично на сигналите, които им подават. 

 

Предлагат се и отделни компоненти за ремонти и ако за случаи, в които някой ИНЖЕНЕР ИЛИ ТЕХНИЧЕСКИ ГРАМОТЕН ЧОВЕК би желал да ги комбинира.  

 

Е тук точно в написаното в големи букви, мисля че се корени проблема на повечето системи, за които колегата martinich споменава.

 

Фобос определено е много добро решение за 6-така, също така полските STAG или LPG Tech не са за пренебрегване. 

 

Тази кола ще върви много добре и със стандартни рейки, 163 атмосферни к.с. се хранят лесно, ODB свързаността е задължителна. 

 

RaDi_B4 - за мисля, че landir усети, че мненията му в този форум доста олекнаха поради простия факт, че не са подкрепени от здрави технически съждения и спря да влиза. Което си е една малка победа. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не пускам нова тема и аз имам същия въпрос само че моята е 2.4 quattro ръчка AML и на две три места в Търново искат да ми сложат BSM.

Та някой има ли отзиви от нея.

Каква бихте ми препоръчали и ако някой знае кадърен газаджия в В.Търново щото от много специалисти ни един кадърен няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господин,RaDi_B4 тресе те яка параноя!Имаш нужда от специализирана медицинска намеса.За ваше съжаление влизам постоянно.Комуникацията ми е на Л.С.Има много доволни от услугите ни и директно се свързват с нас.Някой май ще пукне от завист :hilezh: Еурогаз и той ли олекна като не пише? :stupid: :stupid: :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека не започваме пак, че ако пусна линк към темата, дори четиригодишен хлапак би се досетил. А проверка по  IP пък още повече.



Най-добре да си останете с комуникацията на лс с доволните, както и с бъдещите клиенти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...