ianiovski Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Правя същото като това клипче като задържа копчета на километража и дам контакт ми изписва service oil и след това завъртам копчето на часовника ,но не се занулява . Аудито е '97 ,някъде бях чел че до '98 трябвало през VCDS да го занулиш .Имам въпросният кабел и програма ,ако наистина е така някой може ли да ми каже в кое меню се влиза на програмата за да го зануля ??? Ето и клипа : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Според мен не трябва с кабел. И аз имах същия проблем и го изчистих на ръка с таблото, но непомня как беше.. имаше нещо като, натискам копчето, давам контакт, след това то ми показва INSP и OIL, изчиствам и двете с другото копче и след това паля, ако не ме лъже паметта... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 27 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 Е да, но точно там с чистенето от часовника не се получава . Не ми се показват - - - - или 0 0 0 0 ,а копчето си работи така ,че не е от него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TOKICHA Публикувано 27 Март 2014 Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 1. Даваш контакт INSP2. Натискаш вратката на км.3. Появява се OIL4. Дарпаш врътката на часовника за 1 мин. Появява се - - -5. Вадис контактния ключ и вече си готов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 (Редактирано) Не става този метод пробвах десетки пъти ,но не се получава след което реших да пробвам и през VCDS ,но и там имам проблем . Правя всичко както е показано на този клип : Обаче ми изписва ето тази грешка : А ето това са ми зададените стойности на колата А за да ги променя трябва да вляза в Select->Instruments->Adaptation и да избера съответният канал и да му задам стойност и след това да го save-на така ли ??? И защо не може да се запишат данните на канал 2 и ми дава тази грешка ???? P.S. Попаднах на това инфо ,но нещо не мога да разбера какво трябва да направя . Разбирам го така все едно да му задам съответния канал и да му въведа стойност . Да обаче като му въведа стойност нали трябва да го нулирам от някъде или пък като му задам стойността и след това като му цъкна тест и сейф и така се нулира ??? Гледам на Maximum time to inspection in2 и на time to inspection in2 му е зададено 0 като стойност ,колко трябва да му задам 36= 360 дни ??? Pre-1998 models ... or if Channel 02 is not available:[select][17 - Instruments][Adaptation - 10]Enter the correct channel from the list below in "Channel Number"[Read]The "Stored Value" is the current value for that channel.Enter the "New" value of from the list below.[Test][save]Channel 05 should be the distance until the next Oil Service.It is in thousands of kilometers. Let's say you want the OilService light to come on in 5000 miles. That would be 8000 km.Put the value 8 into channel 05. The "standard value" used by the USdealers would be 12 (7500 miles).Channel 06 should be the distance until the next In-1 Service.Same units as above. Standard value would be 24 (15,000 miles).Channel 07 should be the time until the next In-1. In-1 lightsup based on time or distance, whichever comes first. This is in10's of days. Standard value would be 36 for 360 days.Channel 08 would be time until the next In-2. In-2 is basedstrictly on time. Standard value is 72 for 720 days (abouttwo years). Редактирано 28 Март 2014 от ianiovski Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fixxy Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 (Редактирано) Здравейте колеги!Имам един много важен въпрос!След като зануля километража.Следващата сигнализация е след 20 500km.Как да се промени на 10 000км.Благодаря предварително! Редактирано 23 Юни 2014 от fixxy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 (Редактирано) А защо ти е да се променя на 10к ? 15к по- съм съгласен, но ако караш с качествена синтетика, настоящия ти интервал е напълно ок. Иначе трябва закачане за промяна. Редактирано 23 Юни 2014 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fixxy Публикувано 25 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Ами невиждам смисъла да карам колата със скъпо масло,след като сменям маслото на 10 000км (Castrol 10W40 GTX).Невярвам,че като смяната е на 20 500км. двигателя ще се запази по-добре.Благодаря за информацията. Но ако може някой да ми каже как да променя километрите,ще съм му благодарен! Редактирано 25 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 25 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Ти остави километрите ами вземи сложи пълна синтетика, да не хвърлиш турбото. 10w40 лятото става на вода в сравнение с пълната синтетика и после познай какво следва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fixxy Публикувано 27 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2014 Ти остави километрите ами вземи сложи пълна синтетика, да не хвърлиш турбото. 10w40 лятото става на вода в сравнение с пълната синтетика и после познай какво следва. Ти с какво караш твоето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 27 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2014 Castrol Edge 5w40 Turbo Diesel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fixxy Публикувано 28 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2014 Castrol Edge 5w40 Turbo DieselБлагодаря много! Следващата смяна ще е с това масло! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 28 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2014 15k km караш спокойно с това масло! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 2 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Имам въпрос защо като запаметя всички стойности и като извадя ключа на колата и след това я свържа с VAG COM винаги стойността на Maximum Time to Inspection (IN2) става 0 ??? Това трябваше да го питам още когато съм пуснал темата ,но не се бях сетил . Днес ми се наложи да си зануля инспекцията на маслото ,обаче бях забравил ,коя от двете стойности автоматично ставаше на 0 и кога ,но мисля ,че е горе споменатата IN2 ,а именно : Колата е 1997 и се настройва от Insruments->Adaptation->каналите си ги намирам ръчно тествам и сейфам .Другият ми въпрос 2-ри канал какво точно показва ,защото по него не мога да променям нищо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване