Marian_Georgiev Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Проблема се появи наскоро.След продължително каране, по някое време плафоните (предния и задния на тавана) плавно се включват и започват да светят постоянно докато карам. Не изгасват дори и като спра, загася колата и извадя ключа. Трабва да заключа колата два...три пъти и да прещракам копчето на предния плафон от: включено - средо - нулево положение и се оправя. Като се включат плафоните в движение, на FIS-a не ми се появява сигнал за отворена врата или някоя от четирите лампи в краката не свети. Утре ще проверя комфорт модула за грешки.Някой има ли идея на какво може да се дължи проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 29 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 днес сканирах за грешки модула за централно заключване, и ето какво излезе: Saturday, 29 March 2014, 14:43:23VAG-COM Version: Release 409.1-SControl Module Part Number: 4B0 962 258 EComponent and/or Version: Zentralverrieg.,DWA D33 Software Coding: 04683 Work Shop Code: WSC 023257 Faults Found:01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - -01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent01560 - Passenger Door 60-00 - Won't Safe01559 - Drivers Door 61-00 - Won't De-Safe01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe01562 - Right Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent Някой може ли да помогне с разтълкуването, и дали са свързани с внезапното задействане на таванните плафони? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 И аз имам грешката opened due to crash signal. А крал не е имало при мен. Иначе също ми светват плафоните в движение и докато не заключа колата не изгасват. Обаче аз не съм с оригиналния модул, така и не можах да намеря решение с плафоните.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 29 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 (Редактирано) а за какво е тази грешка : 01366 opened due to crash signal;, нещо с Airbag -а ли е свързано? възможно ли е да има калпави спойки по модула, може ли да се разглоби? Редактирано 29 Март 2014 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 (Редактирано) я си провери окабеляването в гумените маншони на вратитте,виж за прекъснати кабели,също и на багажника,при мен проблема беше в багажника,наложи се да сменям всички кабели,10 на брой.За багажника,отвори го и принудително заключи ключалката с отвертка,после ,разклати снопа с кабели и наблюдавай за реакция на плафоните Редактирано 29 Март 2014 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 29 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Ще го направя. Но колата се отключва и заключва без проблем. Мисля да сканирам и airbag модула (макар, че не ми свети лампата), но има ли някаква особенност при сканирането, че тук там съм срещал, че някаква сериа от тези модул може да се бъгне само с един скан ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Като тръгнеш да сканираш airbag-a има предупреждение, там пише за какво да внимаваш.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Март 2014 Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 никъде не пише че има проблеми със заключването,разсъждавай така ,за всяка екстра -2 кабелчета,ербега няма никакво притеснение ,стига кабела да не е от 20 лв,каквато и грешка да има ,лампата ще светне,в случая няма да видиш нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 30 Март 2014 Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 Това е бъг в комфорт модула.Миналата седмица при мен дойде една А2ка на която от ключа се отваряше само багажника,а от централното никаква реакция,прочетох с вага и ми даде грешка в всяка врата,изтрих ги и никаква реакция...Откачих захранването на модула за 10 сек и след това всичко си тръгна...Прегледах за изгнили кабели но всичко си беше ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 30 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 Възможно ли е проблема в комфорт модула да се дължи на лоши спойки по платката - както на доста модули в Ц5?Някой отварял ли е?, подлежи ли на профилактика този модул? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 30 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 проверих под маншоните, нямам съсани кабелчета. Опитах да сканирам Airbag модула, но излезе предупредителното съобщение, че моята кола влиза в списъка с проблемни модули, и ме хвана шубето да довърша сканирането. Иначе попаднах на интересно обяснение за последните 4 грешки, които след вчерашното почистване, днес се бяха появили само те : На Европейските модели всяка врата без багажника се управлява от два актуатора- unlock и safe. Целта на safe е когато колата се заключи от вътре поради натискане на бутона до шофьора или при скорост над 15 км/ч - ръчките от вътре да останат активни и при авария да можем да излезем. Като даде won't de-safe, вратата не може да се отключи отвътре, или автоматично с ваденето на ключа( ако опцията за заключване при 15км/ч е пусната), а отключването става само с бутоните на ключа, които управляват Unlock актуатора. Причините за такава грешка са кабел/свръзка, или актуатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 На 3/30/2014 at 17:52, Marian_Georgiev написа: Като даде won't de-safe, вратата не може да се отключи отвътре Всъшност може защото актуатора реално си работи. На 3/30/2014 at 17:52, Marian_Georgiev написа: Причините за такава грешка са кабел/свръзка, или актуатор Обичайната и най-често срещана причина е микро-ключето вградено в механизма на бравата, което отчита позицията на актуатора. Необходимо е сваляне на бравата, разглабяне на механизма и проверка изправността на микро-ключетата. Ако си падаш по пипкави работи може да отидеш по далеч и да разглобиш ключето. Слез почистване на контактите обикновенно сработва без проблем. Другия възможен проблем са спойките на платката с микро-ключенцата в самата брава. Презапояването при демонтажа и разглабянето на механизма е препоръчително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване