Jump to content

Мнение за 1.8 ADR 5V 125 к.с. '96


Recommended Posts

Здравейте колеги...предстои ми покупка на кола с въпросният мотор, никога не е карана на газ и е на доста малко километри според продавача 100 000...Кажете ми мнение за този мотор, трябва ли да очаквам някакви дефекти и т.н., абе кажете общо взето за мотора каквото знаете :D Ще помоля и хората с такъв мотор да споделят колко им харчи !!! Благодаря !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята (А4 АДР 97) дава на бензин 12/7.5 градско (София)/извънградско. Сложих и ГИ BRC и нарочно не съм я удушавал с цел по-малък разход - съответно отидох на 14/9, но разлика във вървежа няма....той пък и той един вървеж - тоя двигател има за цел дълго време да те кара от т. А до т. Б ама не и да стигаш бързо. За километрите - и моята беше на 180 000, ама всички си знаем :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има следните проблеми и не само:

1. обтегач на веригата на валовете ( при теб е по-евтин 300-400лв, ако беше 98ма е 1000лв)

2. верига (40лв)

3. картерната вентилация ( точно под колектора е и трябва да се сваля за да се смени тръбичката 40лв)

4. термостат ( много лесен за смяна и евтин 15-30лв)

5. течове по охладителната система ( като при всяка ВАГ кола)

6. евентуален разход на масло, но само при износен мотор. ( моя е отремонтиран и разхода ми е 200 300гр на смяна)

Като цяло двигателя е за почти олегнали шофиори, за градско каране за мен лично става, а за извънградско до 140 си върви много добре от там вече до 170 горе долу се търпи и вече до 200 е мъка, но колко да изкаш от този мотор и то на Авант с ГИ.

Разликата с турбо мотора, е че избягваш евентуални разходи за смяна на турбо, ремонт на турбо пътища, клапани, датчици и тем подобни.

На мен разхода ми за Комбито с ГИ-Томасето Стаг200 с 65л бутилка и аз 100кг + допълнителен товар от буфера в София зима-14/100 лято-13/100 извънградско с до 100км/ч пада до 8,5-9/100 на магистрала 120-140км/ч 10/100. Колата я карам вече 20 000км

От двигателя не се оплаквам, но периферията  не е кой знае колко здрава: носачи, дебитомер, дросел, рейка, ABS модул, фарове - все скъпи части.

Редактирано от alter_breed
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрав е ,но за да върви трябва да го държиш на 4000 оборота ! Скоростите идват малко къси и на магистрала бучи ! Разхода ми е като на колегата ,  но това си е висок разход за града.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е на съквартиранта на голф3 90коня е 11/100 градско, а и скоростите на 1.8Т и куатро са също толкова къси.



Забравих да спомена и демферния съединител, но има опция при евентуален проблем да се сложи твърд маховик от А6 АЦЕ мотор за около 50 60лв 2ра ръка и 200-300лв комплект съединител. 

Редактирано от alter_breed
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята в градски условия гори 12/100 (в град с население под 100 000 души), извън града леко под 7л/100 км. Нямам АГУ, успех колега ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,
имам колата от 2007 година и за това време съм навъртял почти 80000 км.
 
Досега съм сменил:
1. по препоръка: гарнитура клапани (според мен не беше нужно, ама нейсе :))
2. по необходимост:
- термостат
- 4-те носача отляво и 2-та долни отдясно
- 2 биалети
- 1 маншон (ляв)
- предните 2 тампона на двигателя
- спирачни дискове (предни и задни)
 
Останалото са консумативи - ангренажен ремък, ролки, водна помпа, накладки, филтри, масла, антифриз, хидравлична течност, спирачна течност, и т.н.
Ясно е, че някои се сменят по-често, а други по-рядко, но все пак са консумативи.
 
Вървежа е относително понятие, но както е казал NE DIAL KU, ако я държиш в обороти се представя добре.
Разхода ми в града е 12+/100, а извън града с магистрала малко под 8/100, но да кажем, че е 8/100.
Ясно е, че всичко зависи и от стилът на каране.
Уточнявам, че на магистралата не винаги карам със 140 ... B)
Разбира се, в този случай не говорим и за разхода  :hilezh:
Шумът явно зависи от състоянието на двигателя и колата като цяло, защото при мен около 120 се появява едно леко неприятно резониране, което изчезва след 130 и двигателя си "пее".
В общи линии, няма да получиш "фърчилка", но си е добре колицата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не е лош автомобил аудито,но дори и на 18 години все пак частите и консумативите за подръжка на този автомобил не са евтини.Все пак това е Ауди!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрав ще е докато не го газифицираш, после даже и в Надин няма да го искат.

Абсолютни щуротии....

Подръжката е такава както са описали колегите, но ако минеш щателен оглед в сервиз преди покупка можеш да спестиш много ядове и пари....като за обтегач на веригата, дебитомер, бобини (втора ръка едната 150 лв.) и дросел....Баща ми кара въпросния двигател почти 20 000 км. и е супер доволен. Двигателя не съм чул да има слаби места (износване на валове, клапани, сигменти и т.н. ) при нормална експлоатация.

Винаги съм казвал, че 1.6 мотора 101 коня е по-удачен за човек търсещ кола само за возене с газ. Скоростите му са също толкова къси, разхода в града е 1-2 литра надолу, извънградско е същия с този на АДР.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...