Jump to content

Съвет за проблем с Ауди 80 1.9tdi 1z


Stefan Stefanow

Recommended Posts

Здравейте колеги, както бях писал в една друга тема беше ми много зор да направя чип тунинг на старата Б4-ка и го направих при един пич. Веднага след като сложи чипа, направихме няколко кръгчета и си личеше, че колата е добила мощност и то даже доволно! След това промени геометрията на помпата с едно чукче, че менеше обороти и изведнъж спря да мени обороти. Отвори и дебитомера и нещо пипна по него. Тръгнах си аз, колата си вървеше и след 2 часа, на Софийския университет, на тръгване изведнъж колата сякаш заглъхна и умря. От тогава колата е жив труп... Смених и дебитомера от блъсната 80-ка, като моята, която по-думите на пича от когото я купих е вървяла перфектно, но някакви циганета го блъснали в някакво село и колата заминала. След смяната пак е адски мудна. 

По принцип не меря секунди от 0-100 и т.н., но колата ги прави за рекордните 18 секунди, а дори "стокова" :D , я дават 13-14 секунди... 

Още: турбото се чува(знам че не е хубаво ама...) и се усеща; прегледах я да няма скъсани маркучи... Насочил съм се вече към А4-ките, но все още имам надежда и за тази колица :)

 

Моля за съвет, какво може да се направи. Също така, ако някой знае ИСТИНСКИ майстор на дизели ТДИ и може без кабелна диагностика (пробвах вече на 2 места да я свържат и не успява да се свърже... сигурно защото е 92г.) да установи какво не е наред, да казва :)

 

post-88091-0-13435500-1396895728_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май си пукнал мърку4ето вътре в ЕКУ то за дат4ика на налчгането на турбото и караш реално без турбина или поне до 2500 по4ти без

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес най-накрая успяхме да я свържем с диагностика KTS и се оказа, че умната дюза въобще не работи и има нужда от центровка на помпата  :hilezh:   Сега започвам да търся "умната" дюза и да стане кола най-накрая :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изкара ли живи данни или само грешки 

Ако под "живи данни" имаш предвид след запалването, изкара да. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкара помпата колко впръсква и каза, че има нужда от центровка. Утре пак съм там, ще го питам да изкара и другите неща. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

какви центровки , ти казваш 4е два 4аса колата е била перфектна ,т.е е била с центровка на ГНП. няма какво да въртиш помпата или да пипаш горивото.Намери си 4итава умна дюза виж как върви и тогава бърникайте ГНП.

разбира се първо измери съпротивлението на умната дюза (80-100 ома). Провери на буксата и напрежение има ли 11 12 волта.Най- добре е с осцилоскоп на работещ мотор да се погледне какви са импулсите от дюзата има ли ги няма ли ги.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

умната дюза трябва да има между 90 и 120 ома. Човека не е гледал центровка преди това не му се карай. А и тя лесно се измества от ангренажен ремък, обтяжната ролка ако не е затегната правилно се отхлабва. Ти знаеш ли колко хора с таз кола мечтаят за диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 years later...
На 8.04.2014 г. at 20:08, Stefan Stefanow написа:

Изкара помпата колко впръсква и каза, че има нужда от центровка. Утре пак съм там, ще го питам да изкара и другите неща. :)

Здр да питам че и аз имам такъв проблем умната диуза ли се оказа проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...