Stefan Stefanow Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Здравейте колеги, както бях писал в една друга тема беше ми много зор да направя чип тунинг на старата Б4-ка и го направих при един пич. Веднага след като сложи чипа, направихме няколко кръгчета и си личеше, че колата е добила мощност и то даже доволно! След това промени геометрията на помпата с едно чукче, че менеше обороти и изведнъж спря да мени обороти. Отвори и дебитомера и нещо пипна по него. Тръгнах си аз, колата си вървеше и след 2 часа, на Софийския университет, на тръгване изведнъж колата сякаш заглъхна и умря. От тогава колата е жив труп... Смених и дебитомера от блъсната 80-ка, като моята, която по-думите на пича от когото я купих е вървяла перфектно, но някакви циганета го блъснали в някакво село и колата заминала. След смяната пак е адски мудна. По принцип не меря секунди от 0-100 и т.н., но колата ги прави за рекордните 18 секунди, а дори "стокова" , я дават 13-14 секунди... Още: турбото се чува(знам че не е хубаво ама...) и се усеща; прегледах я да няма скъсани маркучи... Насочил съм се вече към А4-ките, но все още имам надежда и за тази колица Моля за съвет, какво може да се направи. Също така, ако някой знае ИСТИНСКИ майстор на дизели ТДИ и може без кабелна диагностика (пробвах вече на 2 места да я свържат и не успява да се свърже... сигурно защото е 92г.) да установи какво не е наред, да казва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 И твойта не е лесна колега . Почети малко http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=159388#entry2256595 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 (Редактирано) май си пукнал мърку4ето вътре в ЕКУ то за дат4ика на налчгането на турбото и караш реално без турбина или поне до 2500 по4ти без Редактирано 8 Април 2014 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Той няма маркуче кум еку-то, МАП -сензора му е отвънка до н75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Stefanow Публикувано 8 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Колеги, днес най-накрая успяхме да я свържем с диагностика KTS и се оказа, че умната дюза въобще не работи и има нужда от центровка на помпата Сега започвам да търся "умната" дюза и да стане кола най-накрая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 изкара ли живи данни или само грешки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Той няма маркуче кум еку-то, МАП -сензора му е отвънка до н75като гледам компа е със щуцера https://www.google.bg/search?q=ecu+1,9tdi+1z&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=sP5DU8PLGMK9ygOiiYGQDA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1440&bih=799#facrc=_&imgdii=_&imgrc=oLgEURdhEtygVM%253A%3BezW5g_qdPL0FlM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.auto24parts.com%252Fenvironment%252Fcache%252Fimages%252F0_0_productGfx_76ec12636beb3e49e3f63fe28caa93b0.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.auto24parts.com%252Fen_GB%252Fp%252FECU-ENGINE-CONTROLLER-VW-VOLKSWAGEN-PASSAT-1.9-TDI-1Z-028906021AK%252C-028-906-021-AK%252C-0281001312313%252C-0-281-001-312%252C-0-281-001-313%252C-28SA2672-%252F14401%3B806%3B1054 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 (Редактирано) този комп се слага след 94 година неговия няма Редактирано 8 Април 2014 от venci b4tdi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Stefanow Публикувано 8 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 изкара ли живи данни или само грешки Ако под "живи данни" имаш предвид след запалването, изкара да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 изкара ли налягане масло, стоиности на дебитомер, надув на турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Stefanow Публикувано 8 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Изкара помпата колко впръсква и каза, че има нужда от центровка. Утре пак съм там, ще го питам да изкара и другите неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!какви центровки , ти казваш 4е два 4аса колата е била перфектна ,т.е е била с центровка на ГНП. няма какво да въртиш помпата или да пипаш горивото.Намери си 4итава умна дюза виж как върви и тогава бърникайте ГНП.разбира се първо измери съпротивлението на умната дюза (80-100 ома). Провери на буксата и напрежение има ли 11 12 волта.Най- добре е с осцилоскоп на работещ мотор да се погледне какви са импулсите от дюзата има ли ги няма ли ги. Редактирано 9 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 9 Април 2014 Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 умната дюза трябва да има между 90 и 120 ома. Човека не е гледал центровка преди това не му се карай. А и тя лесно се измества от ангренажен ремък, обтяжната ролка ако не е затегната правилно се отхлабва. Ти знаеш ли колко хора с таз кола мечтаят за диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 9 Април 2014 Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 май търсиш да се заядеш. нещо те дразни и искащ да се доказваш като голям спец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 12 Април 2014 Доклад Share Публикувано 12 Април 2014 Аз пък си мисля че може и заради чипосването нещо да се е объркало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 12 Април 2014 Доклад Share Публикувано 12 Април 2014 Да заради по-високото налягане да се предал някой маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирчев Публикувано 10 Май 2021 Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 На 8.04.2014 г. at 20:08, Stefan Stefanow написа: Изкара помпата колко впръсква и каза, че има нужда от центровка. Утре пак съм там, ще го питам да изкара и другите неща. Здр да питам че и аз имам такъв проблем умната диуза ли се оказа проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване