Jump to content

Vag Com 11.11 и Ауди 100 2.3 AAR


AvaloH

Recommended Posts

Здравейте колеги 

 

Реших и аз да закача моето Ауди с кабела и да видя има ли грешки . Но срещнах следния проблем. При прочитане на контролерите ми откри климатик , ABS и Aibag но не успява да прочете контролера на двигателя ? Поразрових се във форума и тествах като решения следните неща :

 

Промених Debug Level да е 100 .. не чете 

изчаках я да загрее и я форсирах над 2500 оборота . пак няма успех 

 

Кабела е USB а не е на COM port и не мога да променя скороста му както някой беше написал 

 

Тествах кабела на 2 Голфа и една А3-ка и там всичко е ОК , чете наред без каквито и да е забележки 

 

Благодарен съм на всякакви идеи 

 

Снимка на кабела и преходника към 2х2 

post-58400-0-10535100-1397506258_thumb.j

post-58400-0-56068200-1397506272_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тези два контролера обикновено не се четат, щом влизаш и четеш контролера на двигателя значи настройките са правилни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тебе кое точно те интересува? Всичко по тоя мотор пъти по-ефективно се вижда с волтмер. 

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така поставен въпроса , няма нещо специално което да трябва да видя . Питанката е защо не става и има ли начин да стане . Възможно ли е да е гръмнал и колата все пак да си работи ?

Редактирано от AvaloH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен с двигателя не иска от първия път за се закачи. Трябва да е запалена, да задържа на около 2000 об. и в повечето случаи от 5-6 опита успявам. Не знам на какво се дължи тази несговорчивост на ECU-то,но е факт.

Щом все пак четеш нещо,това е добре. Пробвай с повече опити да се вържеш.

Защо не пробваш с 311.2, да не би по-новата версия да не е съвместима със старите ECU-та  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не влизаш в двигателя може би не си нацелил точните обороти - около 2000 трябва да са и пробваш доста пъти. Когато си близо до необходимите обороти при равна газ двигателя ритмично си променя оборотите с около 200 на всяка секунда. Иска се търпение за да влезнеш в контролера на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Вальо, имаш ли идея от какво се получава това? При много коли със същите ECU-та няма проблем и се свързват и на контакт. При мен това е невъзможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах се с номера за оборотите , но мисля че се целех в 2500 ... не знам защо . Ще се пробва пак :)

А старата версия на VCDS дали няма да направи проблем с кабела. Доколкото аз знам някой ментак кабели горят с по нова версия на софта . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали имаш серизните пдф-чета на VCDS. В тях беше описан метода как да се процедира с най-старите контролери. Трябва да го пише в него, но не знам къде беше. Другото е четене в ROSS TECH

 

VCDS Release 10 Manual.BG.pdf

 

Факт че със старото АЦЕ(96) екю не се вързах а какво ли не пробвах? С новото, по-старо АБФ(92) екю се връзвам :)

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вальо, имаш ли идея от какво се получава това? При много коли със същите ECU-та няма проблем и се свързват и на контакт. При мен това е невъзможно.

Според мен има проблем с интерфейса към контролера на ЕКУ-то (примерно изсъхнали кондензатори), получават се много грешки и не се свързва. При по-високи обороти явно има по-малко смущения и затова успява да се свърже, но това са само предположения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. 

 

Тествах това с оборотите, закрепих я на 2000 по оборотомер , след което пробвах и по показания на 28 канал на климатроника , но отново никакъв успех . Ще потърся по стар кабел на Com Port да тествам и варианта с намаляване на скоростта на порта и ако и това не стане ..   не знам 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го правя с Вагком версия 311.2 и кабела е за Сом порт - сам съм си го правил по схема от форума.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , 

 

Отново се опитвах .. но бе какъвто и да е успех. Попаднах и на инфо в руски сайт според което трябва да се покара, няколко пъти да е на 3000 оборота и няколко пъти пълна газ за да даде каквото и да е инфо .. Но пак без резултат . 

 

Мисля да се откажа вече от идеята ... и да ползвам мултицет :) 

 

Благодаря за идеите и препоръките. Лека вечер 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...