AvaloH Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Здравейте колеги Реших и аз да закача моето Ауди с кабела и да видя има ли грешки . Но срещнах следния проблем. При прочитане на контролерите ми откри климатик , ABS и Aibag но не успява да прочете контролера на двигателя ? Поразрових се във форума и тествах като решения следните неща : Промених Debug Level да е 100 .. не чете изчаках я да загрее и я форсирах над 2500 оборота . пак няма успех Кабела е USB а не е на COM port и не мога да променя скороста му както някой беше написал Тествах кабела на 2 Голфа и една А3-ка и там всичко е ОК , чете наред без каквито и да е забележки Благодарен съм на всякакви идеи Снимка на кабела и преходника към 2х2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Точно тези два контролера обикновено не се четат, щом влизаш и четеш контролера на двигателя значи настройките са правилни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AvaloH Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 VBI , обратното е .. не мога да прочета двигателя , другото се чете без проблем . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) Тебе кое точно те интересува? Всичко по тоя мотор пъти по-ефективно се вижда с волтмер. Редактирано 15 Април 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AvaloH Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) Така поставен въпроса , няма нещо специално което да трябва да видя . Питанката е защо не става и има ли начин да стане . Възможно ли е да е гръмнал и колата все пак да си работи ? Редактирано 15 Април 2014 от AvaloH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 И при мен с двигателя не иска от първия път за се закачи. Трябва да е запалена, да задържа на около 2000 об. и в повечето случаи от 5-6 опита успявам. Не знам на какво се дължи тази несговорчивост на ECU-то,но е факт.Щом все пак четеш нещо,това е добре. Пробвай с повече опити да се вържеш.Защо не пробваш с 311.2, да не би по-новата версия да не е съвместима със старите ECU-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Щом не влизаш в двигателя може би не си нацелил точните обороти - около 2000 трябва да са и пробваш доста пъти. Когато си близо до необходимите обороти при равна газ двигателя ритмично си променя оборотите с около 200 на всяка секунда. Иска се търпение за да влезнеш в контролера на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Вальо, имаш ли идея от какво се получава това? При много коли със същите ECU-та няма проблем и се свързват и на контакт. При мен това е невъзможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AvaloH Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Пробвах се с номера за оборотите , но мисля че се целех в 2500 ... не знам защо . Ще се пробва пак А старата версия на VCDS дали няма да направи проблем с кабела. Доколкото аз знам някой ментак кабели горят с по нова версия на софта . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) Не знам дали имаш серизните пдф-чета на VCDS. В тях беше описан метода как да се процедира с най-старите контролери. Трябва да го пише в него, но не знам къде беше. Другото е четене в ROSS TECH VCDS Release 10 Manual.BG.pdf Факт че със старото АЦЕ(96) екю не се вързах а какво ли не пробвах? С новото, по-старо АБФ(92) екю се връзвам Редактирано 15 Април 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Вальо, имаш ли идея от какво се получава това? При много коли със същите ECU-та няма проблем и се свързват и на контакт. При мен това е невъзможно.Според мен има проблем с интерфейса към контролера на ЕКУ-то (примерно изсъхнали кондензатори), получават се много грешки и не се свързва. При по-високи обороти явно има по-малко смущения и затова успява да се свърже, но това са само предположения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AvaloH Публикувано 16 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Здравейте колеги. Тествах това с оборотите, закрепих я на 2000 по оборотомер , след което пробвах и по показания на 28 канал на климатроника , но отново никакъв успех . Ще потърся по стар кабел на Com Port да тествам и варианта с намаляване на скоростта на порта и ако и това не стане .. не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 (Редактирано) Аз го правя с Вагком версия 311.2 и кабела е за Сом порт - сам съм си го правил по схема от форума. Редактирано 16 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AvaloH Публикувано 17 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 VBI , тази версия на VCDS която ползваш има ли опция в настройките за USB ? или можеш само COM PORT 1-4 да избираш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Само Сом порт, но е VagCom, а не VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AvaloH Публикувано 21 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2014 Здравейте колеги , Отново се опитвах .. но бе какъвто и да е успех. Попаднах и на инфо в руски сайт според което трябва да се покара, няколко пъти да е на 3000 оборота и няколко пъти пълна газ за да даде каквото и да е инфо .. Но пак без резултат . Мисля да се откажа вече от идеята ... и да ползвам мултицет Благодаря за идеите и препоръките. Лека вечер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване