mitaka9403 Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Здравейте колеги искам да попитам може ли турбината да се направи да съска при привключване на скоростите по друг начин освен Bloow off клапан.Защото до колкото знам той доста натоварва турбото и не е добър вариант.Колата е Audi A3 1.8T. 150к.с. AGU -мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Щом толкова натоварва тоя blow off направо махай и оригиналния, с който си в момента, че да не хване да си замине турбинката... Прегледай някоя и друга тема и ще ти стане ясно що е то blow off и има ли почва туй нещо у нас На въпроса ти - за да съска турбината си вземи двубутален blow off за да нямаш проблеми с изгасване на колата по време на движение и други подобни. В момента сегашния ти blow off също разтоварва налягането, което прави турбината, но не го чуваш, защото е рециркулационен и връща изпуснатия въздух обратно в системата. И ако нямаш чип и караш на стоковото налягане от 0.6 бара не очаквай някакви чудеса и звук като по филмите, че ще останеш разочарован от крайния резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro.nikolov Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Ще използвам темата за да попитам този BOV - http://www.ebay.com/itm/NEW-HKS-UNIVERSAL-SSQV-IV-4-BLOW-OFF-4-VALVE-BOV-IV-4-/260897369603 дали е съвместим с Audi A3 8L 150к.с. (скоро ~194к.с.)? Коментара ми, за да не е оф топик ще кажа, че поне на мен само с blow-off клапан ми е известно, че "съска" самата кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka9403 Публикувано 17 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Тя съска и като извядя мъркуча от оригиналния клапан и то много повече от Bloow off ама не са им хубави оборотите в ниските тогава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro.nikolov Публикувано 18 Април 2014 Доклад Share Публикувано 18 Април 2014 Няма ли кой да ми отговори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 18 Април 2014 Доклад Share Публикувано 18 Април 2014 Moже.Но първо почети: Търся blow off клапан blow off 1.8 T Чипнати 1.8Т и сток бай пасен/блоу офф клапан? Blow off /cut off valve/ - монтаж ? Блоу офф клапан, работа, неизправности, сравнение. и т.н. После пак си прецезирай питането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro.nikolov Публикувано 19 Април 2014 Доклад Share Публикувано 19 Април 2014 Ще използвам темата за да попитам този BOV - http://www.ebay.com/itm/NEW-HKS-UNIVERSAL-SSQV-IV-4-BLOW-OFF-4-VALVE-BOV-IV-4-/260897369603 дали е съвместим с Audi A3 8L 150к.с. (скоро ~194к.с.)? Коментара ми, за да не е оф топик ще кажа, че поне на мен само с blow-off клапан ми е известно, че "съска" самата кола.Прочетох достатъчно много теми (включително и в чичо гугъл) и никъде аджеба няма яснота по моя въпрос? Моля колеги, помагайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ik0y Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 На старата ми А3 8Л 1.8Т AGU мотор бях с такъв на HKS SSQV и не съм имал никакъв проблем.Купих го от RacingMania. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Darksite Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Клапана колега можеш да сложиш всякакъв по принцип винаги можеш да направиш силиконова връзка да го сложиш пак ще си работи нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване