stef4o11 Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Здравейте ! Проблема ми е следния . Както си карам и изключа от скорост , оборотите се вдигат веднага рязко и не искат да падат , нито ката включа на скорост нито никак , освен като изгася колата и я запаля пак - тогава се оправя до след 5 мин . примерно или малко повече . Смених датчика , който е за температура (за таблото) и като запаля няма проблем . Но като карам с над 1,400 оборота и изключа от скорост , оборотите се вдигат или до 1600 или ако са по-големи падат до 1800 и си остават така докато не превключа.Ако съм под 1400 няма проблем , падат си да 1000 и така си седят . Може ли да е от стъпковото моторче ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
п.и.г. Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 най-вероятно смуче въздух отнякъде. какъв ти е мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef4o11 Публикувано 9 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 1.8 моно инжекция , 90 коня , само на бензин е ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 (Редактирано) Под моното имаше едно уплътнение при голфовете, което създаваше същите симптоми. Провери при теб дали има такова и евентуално в какво състояние е. Редактирано 9 Май 2014 от alter_breed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Смуче въздух 100%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef4o11 Публикувано 9 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 От къде да го смуче тоя въздух ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 най - вероятно е скъсан тампона на моноинжекциона.Като работи колата размърдай цялата кутия на въздушния филтър, и виж дали променя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
п.и.г. Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 имах същия проблем на голф с този двигател. смених тампона под моното и се оправи. хубав тампон е 36лв. ако ти се занимава смяната не е трудна. на мен ми взеха 15лв. в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef4o11 Публикувано 11 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Точно така е . Смених тампона под моното и при мен се оправи ! Мерси на всички . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 14 Май 2014 Доклад Share Публикувано 14 Май 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване