kiril Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 (Редактирано) Колеги,ударих греда със датчика (камбанка) за налягането на маслото. Намерих два комбинирани датчика ,които не стават ,защото са обратни на моя.Имам впредвид следното:В момента на АЕЛ-а датчика за лампата е нормално отворен т.е. при изгасен мотор няма верига.Или както е писал колегата Kapitango в една друга тема "При определено налягане на маслото затваря веригата".И двата ,които намерих са обратни ,а именно са нормално затворени и при опрделено налягане на маслото отваря веригата и светва лампата за маслото и писва зумера.Има вариант с тройник ,чрез който да ползвам стария датчик за лампата а комбинирания за уреда ,но не ми се иска да го правя така.Въпроса ми е някой слагал ли е уред за налягане на маслото на AEL или AAT и по-скоро от какъв донор е взет датчика?Рових в ЕТКА и на всичките аудита,които имат уред за налягане на масло, тези датчици са с два номера 035919561 и 035919561А,като разликата е ,че този с "А" накрая пуска лампата на 1,8 bar,а другия 0,3 bar. Благодаря на отзовалите се! Редактирано 18 Май 2014 от kiril Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Moже да ползваш и този, но трябва да смениш и датчика за ниско налягане с датчик за високо, Да размениш и кабелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Аз взех датчика с камбаната от В4 с мотор 2,6 150 коня.Няма грижи.На ААТ-то меря още температура на маслото,волти,ампери,буста на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril Публикувано 19 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Това вече е "гореща следа"! Нали не си слагал тройник за да ползваш и стария датчик ,освен камбаната? Редактирано 20 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Напротив, с тройник съм,и оригиналният датчик е също там за лампата на маслото. Редактирано 20 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril Публикувано 19 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!А тройника правил ли си го или си го взел от някаква друга кола? Редактирано 20 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Купих го от магазин за фитинги по пневматика -3/8 цола на разклоненията(женски) и с резба като на датчика на средния(мъжки). Редактирано 20 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Тук се търси датчик, който да е комбиниран - за лампата и за стрелката, за да не се налага да се ползва оригиналния на АЕЛ за лампата и да трябва тройник. Ти на тоя от Б4 му ползваш частта само за стрелката, а за лампата си ползваш оригиналния на АЕЛ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril Публикувано 19 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Принципно целта ми е такава,но ако се окаже ,че не съществува такъв датчик ще се наложи да прибегна до тройника.Някъде четох ,че и ти си имал подобни намерения (уред за налягане на масло),реализира ли ги? Редактирано 20 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Отказах се на този етап с датчика.Тогава май бях стигнал до извода, че нещо тия комбинираните няма да работят коректно за лампата, нещо за релета ми се върти в главата. Освен това реших, че без този датчик си карам и не мисля за налягането на маслото, а ако имам ще почна и това да мисля дали е в ред, а като не мога да направя нещо какъв е смисъла. Ако е температура и се вдига, може да я свалиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril Публикувано 20 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Да му се не види!!!!!Искаше ми се да стане без тройник........!Никой ли не знае на кои аудита слагат нормално отворен комбиниран датчик ?Ако пък някой има такъв и му трябва другия нормално затворен съм готов да ги разменим ,че ще и почерпя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване