unix Публикувано 22 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2014 Здравейте имам ауди 80 б3 напреде ми се прецака стартера не искаше да върти и имах 2-ра рака сложих го ама сега и тои се прецаква та въпроса ми е може ли някои да ми даде нещо като схема или ръководство как да го разглобя и да си го поправя и кое по-точно се прецаква .. Благодаря предварително на тия които са склонни да ми помогнат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 22 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2014 колега подаи директно плюс на дебелия кабел които излиза от стартера ,ако заварти зна4и вклиучвателя се е прецакал,ако не заварти значи е за смяна на четки ,отвиваш болтовете отзад и разглаба6 ,а ако не разбираш от електротехника,по добре го занеси да ти го отремонтират... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladiav Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Колега,вземаш си нов за 70лв.и си цар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Обикновенно им заминават втулки и четкодържател.Понякога има и друго,но се разбира след като се отвори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_EnerGy Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 При мен ревизията на стартера струваше 56 лева ( бендикс, втулки, четки ) аз го демонтирах и монтирах от колата. На колегата не се знае този, който го е закупил втора употреба в какво състояние е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 То и моя е тръгнал и мисля да го правя. От къде да взема бендикс втулки и четки, ако им кажа модела на колата в магазина ще знаят ли какво да ми дадат . Също така ако може да ми препоръчате от къде да ги купя в София. Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Отиваш на ул.Антим 1 между ул.Симеон и ул.Кирил и Методии, там отлво в блока има едни момчета, които работят много свястно. Те ще ти го направят и няма да имаш проблеми повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Мерси, тея дни ще ги посетя значи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 18 Април 2015 Доклад Share Публикувано 18 Април 2015 Колеги, да не пускам нова тема ще разкажа в тази и моя проблем. Днес спрях за малко да си купя цигари и запалих без проблем, после на бензиностанцията да заредя и въртя ключа и се чува само едно цъкане. Акумулатора е читав има ток в него, смених го с този от другата кола пак същото... Ясно ми е че ще се сваля за ремонт/рециклиране - мисълта ми е трудно ли се сваля ако имаш климатик? Двигателя е АБК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 18 Април 2015 Доклад Share Публикувано 18 Април 2015 На 3 болта се държи, само горния е малко по труднодостъпен, но аз съм сменял на кола без климатик и хидравлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 18 Април 2015 Доклад Share Публикувано 18 Април 2015 Колеги, да не пускам нова тема ще разкажа в тази и моя проблем. Днес спрях за малко ...И на мен ми се е случвало,смених четкодържател.Едната четка беше счупена и не можеше да завърти.Огледай втулките,износване на колектора и като цяло как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blade76 Публикувано 19 Април 2015 Доклад Share Публикувано 19 Април 2015 Привет колега,преди да го свалиш опитай с директен кабел да му подадеш на голямата гайка.Ако завърти,може да се окаже,че се е прецакал шалтерът както беше при мене.Когато го сваля стартерът си работеше,а на място не-само цъка.Когато си е на място,бендиксът не отива до края на оста и когато се износят пластините на шалтера не могат да контактуват и няма завъртане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Не опитвай с кабел, защото ще се стопи и ще те изгори, освен ако кабела не е много дебел. Там минават над 100 А ток.Иначе на топло по-вероятно е да са втулки. От четките обикновено когато прави проблем и чукнеш по стартера - тръгва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване