ZoSo Публикувано 27 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2014 Здавейте, имам въпрос относно работата на 'старт-стоп' системата на В8 09/2012, 2.0TDI, 143/105, Multitronic.Ако днес работи без проблеми то на следващия ден работи както си иска т.е. от-време-на-време. Няколко пъти безрезултатно изключвах/включвах системата. Някакъв опит или съвети по темата? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2014 Кога не работи ?Попринцип има защита ако на колата й е давана газ и е позагряло турбото тогава не гасне. Ако не е достигнала работна температура също не гасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 28 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2014 Така е, да - има си защити. Гасне само, когато системата прецени, че е безопасно за колата и всичките и части. Направено е доста умно, така че по-добре я остави тя да си преценява кога да сработва и кога не, за да не се обърка нещо! Въпреки, че май и срещу нас си има защита, но знае ли се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZoSo Публикувано 28 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2014 Разбирам че компютъра предценява кога и колко системата да работи. Безрезултатно се опитвам се да хвана някаква зависимост в случаите когато системата не иска да се включи т.е. загрял ли е двигателя, колко консуматори работят(климатик, светлини, музика и т.н.). На студен двигател ситемата може да работи, а може и да не работи. На дъдлъг светофар като правило системата се изключва т.е. двигателя се включва след около 1-2 минути, но друг път на същия дълъг сфетофар системата без видима причина не сработва изобщо. Въпрос: на вашето Ауди, колко дълго системата работи на дълъг сфетофар т.е. държи двигателя изключен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 28 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2014 Включен или изключен, защото двигателя на светофар след изключване се включва при натискане на съединителя при ръчна кутия или при чукване на газта при автоматика ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 29 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 При автоматика се включва още при пускане на спирачката! Иначе никой от нас тук не е със старт/стоп на колата си, но имаме наблюдения.И пак подчертавам, че с-мата е твърде умна, за да й схванем алгоритъма. Понякога гасне съвсем необяснимо и също така пали. Съобразява много неща просто и е трудно да се хване някаква логика или последователност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZoSo Публикувано 29 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 Нормално ситемата се 'включва' при напълно спиряла кола т.е. двигателя 'гасне' и съответно се 'пали' при отпускане на спирачката. Понякога системата се 'включва' нормално, но след примерно 1-2 минути се 'изключва' т.е. двигателя се 'пали' без да съм отпускал спирачката. Понякога системата изобщо НЕ се 'включва' т.е. двигателя НЕ 'гасне' въпреки че на лице са всички условия за това. В последните два случая индикацията за 'изключена' система светва на таблото и съответно гасне след потегляне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 29 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 Това е интересно, да не би стоп машинката при педала на спирачката да дава проблеми.На диагностика има ли някакви грешки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Е може и да има проблем значи. При така описаните симптоми...Диагностика му е решението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZoSo Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Педала на спирачката беше първото нещо за което си помислих и общо взето гледам да не си мърдам крака след като натисна спирачката. На диагностика все още не съм бил, но ще го направя като се прибера. Между другото имате ли сервиз в София който да препоръчате? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZoSo Публикувано 2 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2014 Днес минах на VCDS и по-долу е единствения проблем който остана като след изчистване на паметта:---------------------------------------------------------------------------Address 09: Cent. Elect (J519) Labels: 8K0-907-063.clb 1 Fault Found: 02988 - Left-Hand/Right Hand Traffic Switchover Active---------------------------------------------------------------------------- Може и да греша, но се съмнявам този 'суитчовер' да има нещо общо с 'Auto-Stop System'?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZoSo Публикувано 6 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2014 както и очаквах въпросния 'суитч-овър' е за настройка на светлините Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FXTG Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Здравей,Аз имам въпросната Б8 2012 със старт-стоп система. Дизел 2.0 ТДИ 143 Мултитроник. Според мен си работи напълно нормално. Когато е запаля и двигателя едва е загрял водата на 50С, то тогава спирам на дълъг светофар и изключва примерно за 30 сек. след което се пали. Аз си го обяснявам с това, че системата поддържа ниво на температурата на водата или ниво на волтаж на акумулатора. На примерно ако държиш спирачката мн. леко, двг. не се изключва, а чак когато го натисна по-силно тогава се изключва. Друг пример, карам градско и ми дава борда от 12,2л/100, общи взето задръстване. Тогава колата не изключва. Абе според мен си е много умна система жалко, че не показва до момента колко гориво е спестила . Колега карай си колата и не се притеснявай, всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZoSo Публикувано 19 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2014 благодаря за отговора и един впрос: колко най–дълго ти държи изключен двигателя в задръстване при идеални условия, около 1 мин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FXTG Публикувано 21 Август 2014 Доклад Share Публикувано 21 Август 2014 Здравей,Възможно е да издържи и повече от минута. Наскоро пътувах от селото до Пловдив. Там на един светофар трябваше да чакам към 90 секунди и без никакъв проблем си ги изчака, даже докато се източат 10-тина коли, още 10-15 секунди. Всичко е въпрос на преценка на колата. Случвало ми се е да се пали след 10-тата секунда, но е относително, то е ставало когато съм станал и колата едва е загряла или възбудила акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi TDI Публикувано 22 Август 2014 Доклад Share Публикувано 22 Август 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Вчера докато седях в задръстване се чудих, от толкова палене и гасене на двигателя, не се ли амортизира по-бързо стартер, алтернатор или евентуално свещи? Един познат ми обяасняваше, че имало 2 вида старт-стоп система и до колкото разбрах, тази като моята е на стартера и била по-лошата. Редактирано 22 Август 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 22 Август 2014 Доклад Share Публикувано 22 Август 2014 Когато колата е с тази система доста неща са различни и подсилени, стартер и алтернатор със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FXTG Публикувано 22 Август 2014 Доклад Share Публикувано 22 Август 2014 Честно да кажа, не знам. Друг път като ида към Ауди за сервиз ще питам. Както каза колегата по-горе, доста неща са подсилени, за да издържат на напрежението. Но определено системата си пести гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FXTG Публикувано 23 Август 2014 Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 Да добавя малко прясна информация. Днес тръгнах за Пловдив от Стрелча през яз.Пясъчник. Пътя е мн. хубав и с лек попътен наклон. Компютъра за тези 60 км. ми даде среден разход от 4,8 л/100. Влизам в Пловдив от карловско шосе и точно ме хваща първият светофар. Спирам аз и чакам колата да изгасне но не иска. Чудя се какво става, колан сложен, бутон включен по подразбиране, абе всичко точно. Минах доста разстояние, може би 10 минути шофиране и средния разход се дигна на 5,1 л/100. Точно в този момент се нацелих на светофар. Спирам аз и колата хоп, угасна. Явно си има заложен и при какъв среден разход може да спира двигателя. Иначе след това на всеки светофар където спирах си изключваше двигателя. Само да вметна, че съм засякъл компютъра и е точен 1 към 1, при това 5 пъти вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai.aleksiev Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Здравейте, колегидоста късно се включвам по-темата, но ежедневието ми е натоварено и рядко ми остава време да преглеждм форума.Ето малко подробности за въпросната система. Системата за старт-стоп автоматично изключва двигателя, когато автомобилът е спрял, например при изчакване на светофар и се стартира автоматично, когато пътуването продължи.Ето как става това: спира се колата до пълен покой, превключва се на неутрална и се освобождава съединителя. В този момент, при определени условия, системата изключва двигателя и сигнализира тази процедура чрез индикаторна лампичка. С натискане на съединителя, завъртане на волана или спускане по наклон с повече от 2 km/h двигателят сега се стартира автоматично и индикаторът изгасва.Функцията старт-стоп работи само, когато:• шофьорската врата и капака на двигателя са затворени; • водачът е с предпазен колан; • превозното средство е шофирано с повече от 4 km/h, преди да спрете; • превозното средство не дърпа ремарке. В някои случаи двигателят няма да бъде изключен, когато например:• температурата на двигателя е все още твърде ниска; • разликата между температурата в купето и температурата избран чрез климатичната система все още е твърде голяма; • външната температура е много висока или много ниска; • предното стъкло се обезледява; • опцията помощ за паркиране или опционалния асистент за паркиране е активирана; • зарядът на батерията е твърде нисък; • волана е силно завъртян в някоя посока или се върти в момента; • включена е задна предавка; • пътят е стръмен. Двигателят се стартира автоматично от системата, когато:• се завърти волана на автомобила; • предното стъкло се обезледява; • има голяма разлика между температурата в купето и температурата избрана чрез системата за климатизация; • педалът на спирачката е натиснат няколко пъти последователно; • зарядът на батерията е твърде нисък; • консумация на енергия е твърде висока. Поздрави на всички съфорумници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZoSo Публикувано 22 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Благодаря за инфото, но все пак става въпрос за кола без съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mircho_rs Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Някой знае ли как мога да изключа системата да не е активна при всяко запалване.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 За огромно съжаление няма такъв вариант, ужасна досада е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Най-гадното нещо в автомобила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mircho_rs Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Ужас.... Къде е бушона на тази система знаете ли [emoji83]Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване