masimo Публикувано 14 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 (Редактирано) Здравейте колеги,имам Ауди А4 1.9ТДИ 110к.с. АФН, 1999год, фейслифт. Преди 2 дни ми светна чек лампа на таблото в средната конзола където изписва дали е отворена вратата и каква е външната температура.Чека изобразява една жълта лейка и пише минимум. В нета като обяснение намерих това: Проверих маслото, почти до максимум, след което колата отиде при майстор. Първо ми казаха, че е от датчик за налягане на маслото. След проверка се оказа, че нее.След това ми казаха, че е от датчик за ниво на маслото. След смяна с 2-ра употреба на същия се оказа, че също нее.След това имаше съмнение за ниво на хидравлика ... течност за хидравлика има. Сега ми казаха, че "таблото" се е забъркало и трябва да търся друго! Таблото е фейсово и 1-во е скъпо и 2-ро незнам как ще се забърка Някой имал ли е такава болежка? Май ще вървя към смяна на майстора. Редактирано 14 Юли 2014 от masimo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 14 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 Задължително смяна на "майстора"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Абсолютно! Пълни глупости, табло ще сменяш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 И на мен ми светва жълтата лейка с надпис минимум - ама мойта си го гори и ми индикира когато трябва да я почерпя с масло По-темата търси друг майстор.Таблото не вярвам да се е сбъркало ... за твое успокоение може да му направиш един "рестарт" като потърсиш кой е бушона отговарящ за него ... изваждаш го за 10-20 секунди и така ... ВАГ-КОМ казва ли нещо по въпроса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masimo Публикувано 15 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Благодаря за отговорите. И на мен ми светва жълтата лейка с надпис минимум - ама мойта си го гори и ми индикира когато трябва да я почерпя с масло По-темата търси друг майстор.Таблото не вярвам да се е сбъркало ... за твое успокоение може да му направиш един "рестарт" като потърсиш кой е бушона отговарящ за него ... изваждаш го за 10-20 секунди и така ... ВАГ-КОМ казва ли нещо по въпроса? Това с рестарта е добър вариант! Ще поттърся схема на бушоните и ще го направя. Относно ваг-ком, ами казаха, че всико при него е наред. Но последния път 10мин ръчкаха докато ми занулят сервизната инспекция след смяна на масло.Ще съм благодарен ако ми препоръчате ВАГ-КОМ да си купя, най-добре е сам да си правя диагностика за да съм сигурен. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 има 2 вида кабелиvcds lite -чете грешки и нулира това е орязаната версияvcds 11, 12 XX това е по скъпия кабел той има по голяма функционалност, като например да си настройш оборотите празен ходможеш да вземеш кабел от сайта склад66 или oт olx пишеш vcds и ще откриеш доста оферти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masimo Публикувано 15 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Благодаря за отговорите, мисля че на този етап дори vcds lite ще ми свърши работа. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masimo Публикувано 16 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2014 (Редактирано) Проблема е решен.При смяна на масло майстора е решил, че пръчката за нивото на маслото е за смяна или пък я е счупил и заменил с друга. Не разбрах точно какво е станало, може и от преди да е така. В крайна сметка се оказа, че тя не е от Ауди А4 Б5 и бърка датчика. Благодаря отново на отговорилите.Поздрави Редактирано 16 Юли 2014 от masimo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 16 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2014 (Редактирано) Пази боже от "майстори"! Редактирано 16 Юли 2014 от Boney_M Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване