Jump to content

Проблем с чек лампа. Ниво на масло.


masimo

Recommended Posts

Здравейте колеги,

имам Ауди А4 1.9ТДИ 110к.с. АФН, 1999год, фейслифт.

 

Преди 2 дни ми светна чек лампа на таблото в средната конзола където изписва дали е отворена вратата и каква е външната температура.

Чека изобразява една жълта лейка и пише минимум. 

 

В нета като обяснение намерих това:

 

Audi-Oil-Warnings.png

 

Проверих маслото, почти до максимум, след което колата отиде при майстор.

 

Първо ми казаха, че е от датчик за налягане на маслото. След проверка се оказа, че нее.

След това ми казаха, че е от датчик за ниво на маслото. След смяна с 2-ра употреба на същия се оказа, че също нее.

След това имаше съмнение за ниво на хидравлика ... течност за хидравлика има.

 

Сега ми казаха, че "таблото" се е забъркало и трябва да търся друго! Таблото е фейсово и 1-во е скъпо и 2-ро незнам как ще се забърка  :nixweiss:

 

 

Някой имал ли е такава болежка? Май ще вървя към смяна на майстора.

Редактирано от masimo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми светва жълтата лейка с надпис минимум - ама мойта си го гори и ми индикира когато трябва да я почерпя с масло :hilezh:

По-темата търси друг майстор.

Таблото не вярвам да се е сбъркало ... за твое успокоение може да му направиш един "рестарт" като потърсиш кой е бушона отговарящ за него ... изваждаш го за 10-20 секунди и така ...

 

ВАГ-КОМ казва ли нещо по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

 

 

И на мен ми светва жълтата лейка с надпис минимум - ама мойта си го гори и ми индикира когато трябва да я почерпя с масло :hilezh:

По-темата търси друг майстор.

Таблото не вярвам да се е сбъркало ... за твое успокоение може да му направиш един "рестарт" като потърсиш кой е бушона отговарящ за него ... изваждаш го за 10-20 секунди и така ...

 

ВАГ-КОМ казва ли нещо по въпроса?

 

Това с рестарта е добър вариант! Ще поттърся схема на бушоните и ще го направя.

 

Относно ваг-ком, ами казаха, че всико при него е наред. Но последния път 10мин ръчкаха докато ми занулят сервизната инспекция след смяна на масло.

Ще съм благодарен ако ми препоръчате ВАГ-КОМ да си купя, най-добре е сам да си правя диагностика за да съм сигурен.

 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има 2 вида кабели

vcds lite -чете грешки и нулира това е орязаната версия

vcds 11, 12 XX това е по скъпия кабел той има по голяма функционалност, като например да си настройш оборотите празен ход

можеш да вземеш кабел от сайта склад66 или oт olx пишеш vcds и ще откриеш доста оферти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Проблема е решен.

При смяна на масло майстора е решил, че пръчката за нивото на маслото е за смяна или пък я е счупил и заменил с друга. Не разбрах точно какво е станало, може и от преди да е така. В крайна сметка се оказа, че тя не е от Ауди А4 Б5 и бърка датчика.

 

Благодаря отново на отговорилите.

Поздрави

Редактирано от masimo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...