olmo

Members
  • Content Count

    480
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About olmo

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    а4 1.9tdi

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте, търся ел схема на електрическата инсталация на а4 б6 2001-2004 колата е комби мотор 1.9 AVF 131kс. Интересуваме кръговете на запалване и схемата на купето...може и някаква сервизна програма
  2. Благодаря колега, Аз имах ауди а4 2000 преди там бях с физически ключ + ампула за имобилайзера. За старата си кола купих ключ ампула същата година (знаех 4 цифрения PIN на конкретната кола) И с кабел VAG-com изтрих всички ампули и програмирах старата и новата. Явно и тук 2004 е нещо подобно, само където има в ключа и управление на фабричната аларма. Колега случайно да знаеш фабричната аларма прекъсва ли запалването? или само мига и надува клаксон се чудя Ще ги чуя утре тази фирма да видя каква оферта ще ми направят...
  3. Здравейте, Тези аудита раядко се чупят и не съм влизал във форума от една камара време :) на табелата прикачна към ключа 2 номера, ляв ХХ А ХХХХХ и десен А ХХХХХХ Мисля, че колата е с фабрична аларма имам само един ключ от катинара заключвам от отключения катинар отключвам, колата има червен диод на шофьорската врата като е заключена премигва, като отключвам не свирка сирена само отключва и премигват мигачите. Преди като пътувах в чужбина взимах резервния ключ и го носеше жената, та за такива случай ми се искаше да направя още един... та за страх да ми пази
  4. Имам само един ключ с аларма за ауди б6 от вида на картинката имам и пластмасов ключ с прикачен номер. Ако си купя ключ втора ръка същия и обуча на ново 2та ключа, ще имам ли резервираност за отваряне и затваряне на алармата?
  5. Колега здравей, видях че си имал като моя проблем не включва на R. При мен е същото може ли да ми пратиш снимки ако имаш или къде по точно да гледам. Един "МАЙСТОР" ми каза че селектора е за смяна но не ми се вярва а й работят на принципа проба грешка. 

  6. оказа се спукан маркуч веднага след турбото
  7. Здравейте, имам 1,9 тди след 2000обр свисти и няма мощност, предполагам спукан маркуч след турбото е проблема. Качвам лог файл на 3, 10, 11 канали, отваря се с ексел. Някой може ли да ми каже коя колона е искано налягане от турбото и постигнато налягане? LOG-01-003-010-011_secondEd.xls
  8. колега къде продават такава бяла пласмаса?
  9. колега успя ли да локализираш проблема, при мен след като я измих на автомивка на другия ден се появи, заподозрял съм бутоните за отваряне на самата врата
  10. и при мен започна да се отваря на моменти само многократно на интервали, извадих 2те букси, за 2та бутона, който идват от багажника на самата 5 врата, спря, карах 2 3 дена вкючих и няма засега такъв проблем. Като изключиш буксите се подготви да отвориш багжника с падане на седалките. Другия вариянт е проблем в комфорт модула на комби седи от дясно като отвориш капака на дясната кора в една гумена шумоизолация седи.
  11. Здравейте, вчера направих 200км извънградско и като паркирах чух, че нещо на празен ход скрибуца при ремъците и си викам изненада очакваме олекване Отварям капака чува се високо горе ремъците нямат биене, мотора е 1.9 AHU дизелак 2000г. Изключих заподозрях ролката на алтернатора завъртях вътрешната перка в едната посока не се върти в другата се върти малко трудно. Зачетох темите ако замине фреилауф алтернатор ролката, следва обтегача скоро слад това. Нормално ли е ролката при завъртане да се върти мъчно в едната посока или трябва да е леко? Като се изгаси мотора и загледам алтернатора трябва ли да предължи да се върти ротора след спиране на ремъка? Как мога да сваля пистовия ремък на алтернатора, за да видя дали от неговото звено излиза звука?
  12. това ми изгледа на симптом нафта желе на ниски температури, източи утайката от нафтовия филтър и сложи добавка против замръзване. Пали защото има гориво в помпата след това гасне защото идва желето.
  13. Рън флат возят много по-твърдо от стандартните гуми, разпитай някой с БМВ който е карал първо с флат и после с обикновени.
  14. има обратни метчици пробвай с тях също
  15. огледай дизеловата помпа много добре за течове на нафта по корпуса и, другото колегите преди мен са писали. Купето на ауди а3, няма слабости освен ако не си вземеш 3врати