Jump to content

покупка на audi a4 b6 2.5 163k mltitronik


Recommended Posts

Здравейте предстоими покупка на кола харесал съм си гореспоменатото 2003 година.Но има много постове за това,че2,5 163коня е най-добрия от 2,5.но с най-лошата скоростна кутия.Искам да попитам хора който имат или са имата такава аа не сякви хорски приказки и ако е така кой е по добре предпочитам автомат. Благодара ви!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

trapera94

User

  •  
  • Members
  • 14 Мнения:
  • Kaра:audi a4 b6

Публикувано 04 май 2014 - 11:35

Наскоро се сдобих с ауди а4 2002 (б6) и разбрах,че когато заключа колата с дистанционното не се заключва шофиорската врата и саответно не се отключва.А когато използвам железния ключ си работи както травба.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До колкото разбирам от тази тема, си си купил кола вече.

Иначе ако си мазохист, това е точната комбинация.Не че и при другите мотори не може да се случи на счупен, но все пак.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

да бях си звел ауди а4 1.9тди,но колата се оказа крадена :) и ся искам пак ауди но автомат

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заделяш на трупчета едни 3-4 хиляди лева за кутия втора ръка, плюс "освежаването" и и монтаж..... и може да се мяташ на тая кола:)

Не че кой да е автомат не може да даде фира и да се наложи смяна....      Множко и идва 2.5 на тая кутия и при все, че колите са по на няколко стотин хиляди километра, шанса за сериозни интервенции е голям.   Иначе е голямо удоволствие карането на кола с Мулти..... поне за мен:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имах 3 бона излишни и аз щях да карам Мулти(може би и доста други също), нищо че във форума има доста оплаквания :).Кефа цена няма :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има поне 50 теми относно проблемите на 2.5тди и на мултито....напъни се малко с търсачката

2.5 4х4 с тип е по добрият вариант...ако може да се каже че съществува такъв при 2.5 мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това което е 4 х 4. Между другото по новия мултитроник не е толкова проблемен, колкото първия. Различава се по S позицията на лоста. Естествено ако колата е на 500 + х.км. ще и трябва ремонт.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да разбрах,че не е най-добрия вариант ама 1.9тди няма нито 4х4 нито типтроник а аз искам поне едното да го има или да е авто или 4х4 или и двете :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б6 3.0 бенз, 4х4 автомат

за мен това и 1.8т 4х4 са единствените смислени агрегати на Б6

ако си фен на печките и 1.9 4х4 но те май са по редки и от бели лястовици

2.5 единствено ако е на сносна цена с едно на ум за евентуална подмяна на валове и повдигачи....нямам идея сега колко излиза подмяната но преди 3 години беше около 3К

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих 1.9 с новия мулти добър вариант ли е ?

 

Ми не е добре.

Гледам си решил да си го набиеш с мултитроник да ти кажа 2-3 неща.

Кутията не е лоша, дори напротив много приятно се кара но точно на тия мултита били те със "S" или без рано или късно идва момента в който ще го правиш а ремонта на кола за 5-6-7К който е 1/3-та от колата няк'си не е нормален за мен. 

Комбинирано с 2.5ТДИ си е голяма глупост ако не случиш на запазена кола, а с тия барутници които се вкарват тука на по 300-400К км си е руска рулетка. 

 

 

Нямам идея защо но точно а4 няма особено избор на автомати + 4х4. Даже и 1.8Т го няма 4х4 с автомат ако не е USA модификация. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...