Jump to content

zlobil

Members
  • Мнения

    8507
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    RS6

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

5498 профилни разглеждания

zlobil's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

3

Community Answers

  1. Колеги търся си куатро за проект, някой ако продава да свирка - 0877771899
  2. Audi RS6 4.0TFSI - Turbosystems - Milletech Exhaust System - Aquamist Water-Methanol Injection - AWE Tuning Air Intake System - Dyno Spectrum DS1 MADNESS: 830 h.p. 1100 Nm
  3. само сваляне качване на двигател е 1К, незнам как ше излезне 500лв
  4. като боя, отгоре е с керамично покритие което отблъсква вода, мръсотията съответно не се задържа хубавото е че пази от камъчета и не ако, а когато някой тъпак ме зажули фолиото на един/два детайла се сменя за 2 часа, а по боята няма поражения, на rs4-ката няколко такива зажулвания оправяхме, никви драми и може би най-важното като ти писне, отиваш и я обелват за 1 ден и си връщаш старият цвят
  5. Приятел внесе 3-ка наводнявана от Италия, няма такъв филм, бих пропуснал аз.
  6. питай чист бартер за рс4 б7 дали искат, ше му напълним и багажника с рикия
  7. Деа знам, на мен интериора на мерцедеса и на м-ката ми харесва бая повече.
  8. на външен вид новата е гръм, вътре ми е прекалено “дигитална”, преди няколко дена си мерих с racebox-a 0-100 кротко и до мене спира новото, вика “пичага, да ги тестваме”....колата пълен сток, обърнах му огледалата няколко пъти и се отказа, после правихме малко мохабет, разгледах я.....колата е яко орязана, тия евро норми са и ебали майката, без генерация звучи смешно, без софт върви по-слабо от стоково c7, добавяме че е и по-тежка и картинката е пълна....е63 и м5 и подават биноклите във всички дисциплини, сА напоследък гледам че бая лесно с даунпайп, генерация и софт стига 800кс та ше поживеем ше видим пс: джантите на снимка не изглеждат толкова добре колкото на живо, vossen-a е топ
  9. Мне, нямам стикери, само скромни фирмени лайсни под номера.
  10. Гори около 20/100 на бая мачкане, вярвам ако се нормализиран карането на комфорт градско 16/17/100 си реален разход...общо взето и без газ ше мине 😂
  11. Мне, milletech-a е по-шумен от акрапович, на отворени клапи на дълъг път дори става тегаво по някое време. pop and bangs също е бая по-силно изразен, на живо звучи доста по-различно от клипчето. ps : електрониката е dyno spectrum, общо взето можеш да си я флашнеш през телефона докато се чудиш какво да чоплиш събота/неделя
  12. Не бях влизал известно време във форума, реших все пак да се похваля щото предполагам че колата е интересна. Таа дилемата тогава е видна в заглавието, в крайна сметка тогава ми се появи хубаво RS4 B7 на цена и го взех, съответно покарах почти 2 години (уникален автомобил) ма с времето осъзнах че ми е леко малка както към коне така и като размер и в крайна сметка преди 2 седмици направихме лек ъпгрейд към RS6 C7 на стейдж 2, колата е известна в България, на Венци от Маднес Моторспорт е, тоест в един момент това е бил най-бързият RS6 в светът което е доста впечатляващо за 2+ тона автомобил с фул интериор, масажи и обдухване. Към този момент колата е с нов мотор, нови скорости, джанти VOSSEN 22", нови помпи и дюзи, цялостна изпускателна система с клапи miiletech и звучи брутално добре. През OBD-то се включват 3 различни карти като на най-силната е около 750к.с. Изключвайки че е с гадни седалки (не спортните на ромбчетата) колата върви на гръм, керамиката и тя спира бая прилично след като загрее и спре скърцането което е леко натоварващо.
  13. бате незнам как успяваш в толко големи постове да не кажеш нищо, само общи приказки и нищо съществено
  14. таа тема съм я пропуснал няк’си.... тия клоуни още след турбината със студеният въздух тряаше да стане ясно кви са магьосници бЕх им харесал страницата у фейса, леле кви неща се лееха денонощно от тоя Крис........малко след тва обаче ме баннаха и кОпона приключи
×
×
  • Create New...