zlobil

Members
  • Content Count

    8,502
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About zlobil

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    RS6 C7 Stage2

Персонална информация

  • Location
    Пловдив

Recent Profile Visitors

4,763 profile views
  1. Колата замина, за триене.
  2. Приятел внесе 3-ка наводнявана от Италия, няма такъв филм, бих пропуснал аз.
  3. питай чист бартер за рс4 б7 дали искат, ше му напълним и багажника с рикия
  4. Деа знам, на мен интериора на мерцедеса и на м-ката ми харесва бая повече.
  5. на външен вид новата е гръм, вътре ми е прекалено “дигитална”, преди няколко дена си мерих с racebox-a 0-100 кротко и до мене спира новото, вика “пичага, да ги тестваме”....колата пълен сток, обърнах му огледалата няколко пъти и се отказа, после правихме малко мохабет, разгледах я.....колата е яко орязана, тия евро норми са и ебали майката, без генерация звучи смешно, без софт върви по-слабо от стоково c7, добавяме че е и по-тежка и картинката е пълна....е63 и м5 и подават биноклите във всички дисциплини, сА напоследък гледам че бая лесно с даунпайп, генерация и софт стига 800кс та ше поживеем ше видим пс: джантите на снимка не изглеждат толкова добре колкото на живо, vossen-a е топ
  6. Мне, нямам стикери, само скромни фирмени лайсни под номера.
  7. Гори около 20/100 на бая мачкане, вярвам ако се нормализиран карането на комфорт градско 16/17/100 си реален разход...общо взето и без газ ше мине 😂
  8. Мне, milletech-a е по-шумен от акрапович, на отворени клапи на дълъг път дори става тегаво по някое време. pop and bangs също е бая по-силно изразен, на живо звучи доста по-различно от клипчето. ps : електрониката е dyno spectrum, общо взето можеш да си я флашнеш през телефона докато се чудиш какво да чоплиш събота/неделя
  9. Не бях влизал известно време във форума, реших все пак да се похваля щото предполагам че колата е интересна. Таа дилемата тогава е видна в заглавието, в крайна сметка тогава ми се появи хубаво RS4 B7 на цена и го взех, съответно покарах почти 2 години (уникален автомобил) ма с времето осъзнах че ми е леко малка както към коне така и като размер и в крайна сметка преди 2 седмици направихме лек ъпгрейд към RS6 C7 на стейдж 2, колата е известна в България, на Венци от Маднес Моторспорт е, тоест в един момент това е бил най-бързият RS6 в светът което е доста впечатляващо за 2+ тона автомобил с фул интериор, масажи и обдухване. Към този момент колата е с нов мотор, нови скорости, джанти VOSSEN 22", нови помпи и дюзи, цялостна изпускателна система с клапи miiletech и звучи брутално добре. През OBD-то се включват 3 различни карти като на най-силната е около 750к.с. Изключвайки че е с гадни седалки (не спортните на ромбчетата) колата върви на гръм, керамиката и тя спира бая прилично след като загрее и спре скърцането което е леко натоварващо.
  10. Няма много кандидати ако трябва да съм честен. Общо взето се очертава да бъде затворена в гараж и да стои за поколенията.
  11. Не, мрънкат малко за предните прозорци, до сЯ никой не е обърнал внимание на цветът, а минавам няколко пъти граница с нея.
  12. Ако някой си търси РС4. Колата се продава само и единствено само защото мисля да мина на РС6 или Е63, обмислях дори да си я оставя но просто ще ми е жал да стои без се кара а и съпровождащите разходи не са малки. В обявата е описано всичко. https://mobile.bg/11578765019324119
  13. бате незнам как успяваш в толко големи постове да не кажеш нищо, само общи приказки и нищо съществено
  14. таа тема съм я пропуснал няк’си.... тия клоуни още след турбината със студеният въздух тряаше да стане ясно кви са магьосници бЕх им харесал страницата у фейса, леле кви неща се лееха денонощно от тоя Крис........малко след тва обаче ме баннаха и кОпона приключи
  15. нали не смяташ че средностатистическият шофьор след като му кажат в сервиза “сменяш на 30К” чете официални становища на ауди или влага мисъл, що аджеба 30К км пробег е абсурден