Jump to content

a3 1.8T Проблем с двигателят


chefk0

Recommended Posts

Здравейте колеги , от едно известно време колата почна да пали трудно и това се забелязва само при първия старт, от време на време оборотите играят и като изключа от скорост, оборотите не падат, ами стоят на 1200-1300 и след това постепенно почват да падат. Другото когато мина 4к оборота почва да придърпва сякаш не и стига горивото.Закачах я на ваг ком и ми дава грешка :

00561 - Mixture Adaptation
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

Слагах добавка за прочистване на дюзите същата работа не е от тях, сега мисля да сменя и бензиновата помпа, но реших преди това да се допитам до вас дали не е някъде другаде проблема?

а3 1,8Т 98" АГУ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега ако говориш за адаптиране с колегата Petkovm го адаптирахме в събота следобяд запалихме колата грешка нямаше вечерта като се прибрах я закачих отново на вагком и грешката беше налице.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би си отива разглоби го и виж как са потенциометрите  дали са претрити и ги замери с уред  не трябва да пропада съпротивлението като го мериш , да се увеличава с отварянето на клапата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение на колегата, ето какво казва Autodata за стойностите:

post-63275-0-89428600-1408394564_thumb.j

 

 

Почистете дросела и след това направете адаптацията с VAG COM - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA)

Ако дросела не иска да се адаптира (изкара ADP FAIL), набива грешка, че не може да се върне към първоначалната позиция или съпротивленията не излизат, значи е пътник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дросела наистина скоро не съм го чистил но в събота вечерта махнах маркуча и клапата не беше много мръсна беше си нормално изцапана така да го кажа изчистихме я пак и адаптирахме нямаше никакви проблеми с адаптацията изписа си ADP RUN ADP OK чуваше се как си мърда и така..

П.С. Сега се сетих че гледахме ето този клип :

и когато стигнем до въвеждането на канал 060 никаква реакция нито дава грешка нито нищо.Чудя се дали не е в това че ние го правихме с ВАГ КОМ-а а клипа е за VCDS :nixweiss: Редактирано от chefk0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВАГ КОМ И VCDS са една и съща програма.

Дросела на AGU се адаптира на 98 канал,на 60 канал май беше за по-новите 1.8т ,без жило на газта и е нормално при теб на този канал да не се случва нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно а накрая на клипа дават че ако грешката пак се появи да се погледне ламбда сондата.Възможно ли е ако не работи както трябва или забива от нея да е грешката? И как мога да разбера дали е здрава като я замеря какви стойности трябва да даде? Също така сондата и дебитомера могат ли да се адаптират?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сондата не може за дебитомера също мисля че не може  . При стехиометричната смес ламбда=1, ако ламбда<1 /недостиг на въздух, сместа се нарича богата, при ламбда>1 /излишък на въздух, сместа се нарича бедна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...