martin76 Публикувано 7 Август 2014 Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 искам мнение! доскоро карах колата с проблем, мисля в термостата! когато я купих ми смъкваше температурата постоянно на дълъг път, смених термостата с berh...м/у другото майстора ме предупреди че дават дефект...както и да е колата си заработи супер,забиваше на 90 градуса без проблеми във всякакъв режим на работа като загрее. нямаше проблеми около 2000 км. и от около 7-8 месеца почна пак да пада температурата на извънградско. в града си правеше 90 градуса и умираше. карах така защото и предстои и обслужване. докато преди 2-3 дена забелязах, че стрелката почна да подминава 90 градуса до към 100-110. за около 1-2 минути да съм я оставил без да го забелязвам. изгасих я веднага. свързах се с човека които я пипа и ми каза да я докарам...обади ми се след малко и ми каза, че водната помпа е заминала, по белези, че маркуча дето влиза в горния край на разширителното казанче не циркулирал течността (отбелязвам маркуча е тънък и се явява в горния си край успореден на двигателя, т.е. вкарва в казанчето антифриза). каза ми че щом от този маркуч не излиза течност помпата е заминала. искам вашето мнение!?значи имайки в предвид какво става с температурата не съм загрявал мотора за повече от 2 минути на към максимум 110 градуса. по принцип стигне ли 100те я гасях веднага, но се наложи да стигна до сервиза и на 1-2 пъти я гасих в движение!!!!само да не работи мотора!другия ми въпрос е ако е в помпата проблема, защо допреди да почне покачването на температурата играеха показанията на датчика в купето.Друго което ми направи впечатление е че като направи 110 градуса не се беше включил вентилатора. Климатроника си работеше на студено. А41,8ТQ APU мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_1 Публикувано 7 Август 2014 Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 Колега закачи я на Ваг-ком и виж там каква температурата показва също може да я погледнеш през климатроника на 49 канал или на 51 единият е за маслото,може да имаш проблем с таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 7 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 напълно съгласен съм колега,даже преди малко звънях на майстора да ми каже какво е показал компа!!но не вдига.за мен е важно че ако са грешки на таблото това защо ще показва спадане на по големи разстояния, а в последните няколко дена показва все покачване!!!????ако са грешки на датчика на темепературата няма ли да са променливи???искам да кажа че доскоро показваше спад в температурата ,а от 3 дена покачване кум 100 градуса! и все нагоре от 90те?!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 7 Август 2014 Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 Добре е да се провери с вагком преди да се бутат помпи и т.н.Принципно на мотора нищо му няма,там не се къхари.Ял съм го с помпа,пукат се турбините и не цирколира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 7 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!а това ли са реално симптомите на помпата,качване на температурата и от маркуча не излиза течност?!!!питах го сега и ми отговори че няма повод да закачвам компа.тя течността "вряла, виждало се какво е налягането по тръбите и на топло парното на загрявало както трябва" аз не съм бил до него...но в целия проблем питам къде е теромстата, или да сменям и помпата и термостата Редактирано 8 Август 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 7 Август 2014 Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 Ако няма циркулация няма да има и парно.Ще духне топло в началото и до там.Ако си жули постоянно топло може и термостат да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 7 Август 2014 Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 +1 за водна помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 8 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2014 На диагностиката всъщност не съм присъствал но ми сподели че не му харесва парното! ами маи ще сменя и термостата и помпата?!за марка водна помпа нещо да препоръчате???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 8 Август 2014 Доклад Share Публикувано 8 Август 2014 Да не е най евтиното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 8 Август 2014 Доклад Share Публикувано 8 Август 2014 От майстора ми знам Hepu. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 25 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 Взех и аз помпа HEPU,смених термостата ролки ремъци и всичко си доиде на мястото,помпата беше наистина заминала! Благодаря за мненията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 25 Август 2014 Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 Колега колата има ли газова? Миналата година и аз имах същия проблем и смених за нищо термостат и водна помпа, датчик за температурата и накрая се оказаха платната на изпарителя. Недей бърза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 26 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2014 не, карам само на бензин. не съм монтирал газова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване