fen_S3 Публикувано 8 Август 2014 Доклад Share Публикувано 8 Август 2014 Здравейте колеги,бях се запътил да копувам S3,но така се получиха нещата че се наложи да си взема А3....Та закупих въпросноя автомобил 1.9ТДИ 110,но ми е много слаба,въпроса ми е как да стигна 180-200 магаренца ? ясно ми е че ще трябва да сменям турбина и т.н,бихте ли ми дали някакви предложение,ще бъда адски благодарен!!Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Livestock Публикувано 8 Август 2014 Доклад Share Публикувано 8 Август 2014 Да ти е честита! Ами колега най-лесните начини са чипосване и катализатора. Осезаемата разлика от катализатора няма да е голяма, но я има. В по-добрия случай слагай резонатор вместо катализатора, че доста оплаквания има, ако директно тръба мушнеш. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen_S3 Публикувано 8 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Благодаря колега,но сякаш искам нещо повече,понеже съм на 21 и ми се иска и да киха с един блол офф но с по-голяма турбина и мощност поне 180-90 кончета,би ли ми помогнал ако си наясно с нещата? Редактирано 17 Август 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 8 Август 2014 Доклад Share Публикувано 8 Август 2014 http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=3740&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82+%D0%B0%D1%84%D0%BD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 8 Август 2014 Доклад Share Публикувано 8 Август 2014 Тук в форума има един Lazar666, уж с 200+ та питай него! Но не си мисли, че ще е евтино. Може би по-добре да продадеш дизела и за купиш S3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Има и по-големи разбирачи, ама айде.. Ако ти трябва пъргава ежедневка с нисък разход - тунинговай дизела, ако ти трябва бегачка - купи си S3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen_S3 Публикувано 9 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 (Редактирано) Та да добавя само че стартовия бюджет е около 1500 евро,очаквам предложение какво мога да закупя с тези пари? Турбината е решена: GT1752VA Редактирано 9 Август 2014 от fen_S3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 (Редактирано) С тая турбина може и да докараш 160 коня. За повече ти трябват по-големи разпръсквачи, 11мм елемент и евентуално челен кулер. Редактирано 9 Август 2014 от pufa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Не бързай с турбина - без охлаждане и най-вече достатъчно гориво нищо няма да направиш. А и избора на турбина не е най-добрия :-) Аз бих започнал така:- челен кулер+ турбопътища + всмукателен колектор от 131коня = ~700лв- турбина gt1752vb /тъй като е по-здрава от VA, и с хибрид с перка 52.. става супер/, двигателят ти е напречен и го позволява, при надлъжните VB не влиза или трябва преправяне = ~900/1000лв зависи кой ти сглабя турбината- генерация от начало до край поне ф63 = ~400лв- map сензор = ~50-80 лв+ парите за труд и някой дребни спънки и джоба е изтръскан. Колата не я мапваш, караш си както досега, само дето страхуваш хората с челния кулер :-) Събираш сили и средства и продължаваш с:- съединител = минимум 700лв,- цяла помпа 11ка по възможност оригинална = ~400лв- разпръсквачи /и тук голямата дилема/ Трябват ти поне 0.240ум тунинг разпръсквачи /не се вграждат серийно/. Марките са: firad, bosio, hflox.. и разни такива. Имай впредвид че това са важни компоненти. Има ги и в ибей за смешни пари, некви китайки, но не се знае какво е качеството.. Аз карам с Bosio с поръчка от US излязоха около 800лв, тук има добри алтернативи за по-малко пари..- ремап/смяна на софтуера/ за да събудиш звяра :-) Като допълнение можеш да инвестираш в добри спирачки (дискове и накладки, или направо цял комплект апарати, армирани спирчни мркучи и т.н. за да спира парахода) и малко уреди за да следиш какво се случва, пък и да е рейсинг :-) - EGT /температура на изгорелите газове/, бууст метър за налягането на турбото преди да се окоти, температура на маслото преди да счупиш маторя.. ама това е пожелателно. AFN-а е стар вол и при правилни настройки и добро масло няма да те предаде за това което се очаква са му причиниш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen_S3 Публикувано 10 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 Всичко добре но........... немога да намеря тая проклета gt1752vb никаде??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 10 Август 2014 Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 (Редактирано) И всичките разправии, инвестиции и време за абсолютно неясен като мощност и трайност резултат вместо просто да си купиш кола с желаната мощност...? Продаваш тракторчето, добавяш парички и си купуваш каквото пожелаеш и смяташ за нужно! От дизел така или иначе истинска бегачка не става ако ще и 300 коня да е, лично мнение. Lazar666 го е обобщил добре още в първия си пост. Редактирано 10 Август 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 10 Август 2014 Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 300 коня дизел си е бая кола, да знаеш.. :-) А и поддръжката и разхода на S3 коренно се различават от тези на 1.9тди, а и да намериш читава S3 на тия години си е чудо /все пак е кола за раздаване на гас/. Повечето хора не си купуват такава кола за да и навъртат по 40-50хил.км годишно, а за да й се радва на конете.Аз мисля че си заслужава тунинг на дизел, особено ако ти е единствена кола /друг е въпроса какви коне ще гониш../. Разход от 6/100 извън градско и 8.5/100 в града нафта на 200+ коне не е зле. Пресмяташ колко караш на година и ще видиш, че парите си заслужават.Но пък ако човек има достатъчно финанси и може да си позволи S3 за ежедневка няма какво да коментираме.. а най-добре и двете :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen_S3 Публикувано 10 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 И всичките разправии, инвестиции и време за абсолютно неясен като мощност и трайност резултат вместо просто да си купиш кола с желаната мощност...? Продаваш тракторчето, добавяш парички и си купуваш каквото пожелаеш и смяташ за нужно! От дизел така или иначе истинска бегачка не става ако ще и 300 коня да е, лично мнение. Lazar666 го е обобщил добре още в първия си пост.Колега,правя го за личното си удоволствие,фен съм на дизеловите автомобили,искам да си направя ако може да се каже бегачка всекидневка,имам мерака,работя в чужбина и затова смятам че сега е момента да си го позволя.Няма да правя кола за официални гонки и т.н,целите са ясни,кола да речем около 200 кончета всекидневка! Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 gt1752vb e т.нар. хибридна турбина, т.е. на основата на gt1749vb /турбина вграждана оригинално в 150 коня тди/ се сменя компресорната перка с такава от gt2052v /турбина от 2,5тди/. Крайния резултат е gt1752vb.. Държи налягане до 1.5-1.6 без проблем и с подходящите други неща ще изкараш 200коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 (Редактирано) Аз съм с хибрид 1752ВА (който се кара на 1.6 бара с пик от 1.9 бара) и с 240ки разпръсквачи, челен кулер, смукател от 131 коня ПД, помпата е оригиналната 10ка, нямам генерация и колата върви доста прилично. Даже съм изненадан, че съединителя който е оригинален все още се държи, само на 2ра след 4к оборота приплъзва. Колата се кара всеки ден и съм адски доволен от хибридното турбо защото развърта бързо и почти не се усеща турбо лага..(двигателя е AHF 110 коня)Та към колегата, който има мерак да си прави колата едни разпръсквачи 240ки или 260ки ще са идеални за целта + разбира се въпросното хибридно турбо с челен кулер и разните други дреболийки Редактирано 12 Август 2014 от miro299 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 Смукателите от 131 коня пасват ли без преправяне на 110 коня? В момента моя е пълен със сажди и се чудя вместо да дам пари да ми го чистят дали не е по-добре да си намеря направо от 131 коня хем по-голем, хем на същата цена. Само не знам става ли, да не стане грешка и да не могат да го сложат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 Пасват, но има два вида - едните гледат на ляво, а други на дясно. В твоя случай ако не искаш да слагаш челен кулер ти трябва такъв който да гледа на ляво, но ще ти трябва и рейс пайп защото отвора на смукателите от 131 коня е по голям от този на 110 от там нататък се сещаш и че може би твойте турбо пътища са по тесни... По - добре си почисти твоя смукател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 Колега miro299, не искам да те разстройвам, но с gt1752v /защото предполагам си правил хибрид на основата на оригиналната ти турбина/, няма да изкараш 200кс. Топлата част е прекалено малка на изхода и това яко ще ти вдигне EGT /температува на изг.газове/ -> ще окотиш турбото в скоро време.. Минах по тоя път вече, същия хибрид го карах на 1.6 бара изкарва около 170-180 коня, но пък наистина развърта бързо :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 с какви разпръсквачи си изкарал тея коне ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 (Редактирано) С тези от подписа. Не знам точен размер, защото ги дават в проценти някакви.. Те имат дебит, не е в тях проблема, а в това което ти писах в предходния пост Редактирано 14 Август 2014 от Lazar666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 То ако от всеки направен хибрид 1752 се чупеше турбото никой вече нямаше да се занимава да ги прави. А и не виждам признаци моето да си заминава а си му раздавам както трябва. Ако се счупи по - голямо ще сложим .. Единственото което ми направи впечатление преди няколко дни е че сякаш задържа пик-а на 1.9 малко повече време от преди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване