Jump to content

А3 1.9TDI 110


fen_S3

Recommended Posts

Здравейте колеги,бях се запътил да копувам S3,но така се получиха нещата че се наложи да си взема А3....Та закупих въпросноя автомобил 1.9ТДИ 110,но ми е много слаба,въпроса ми е как да стигна 180-200 магаренца :D ? ясно ми е че ще трябва да сменям турбина и т.н,бихте ли ми дали някакви предложение,ще бъда адски благодарен!!Благодаря предварително! :)  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита! Ами колега най-лесните начини са чипосване и катализатора. Осезаемата разлика от катализатора няма да е голяма, но я има. В по-добрия случай слагай резонатор вместо катализатора, че доста оплаквания има, ако директно тръба мушнеш. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Благодаря колега,но сякаш искам нещо повече,понеже съм на 21 и ми се иска и да киха с един блол офф :D но с по-голяма турбина и мощност поне 180-90 кончета,би ли ми помогнал ако си наясно с нещата?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук в форума има един Lazar666, уж с 200+ та питай него! Но не си мисли, че ще е евтино. Може би по-добре да продадеш дизела и за купиш S3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и по-големи разбирачи, ама айде.. 

Ако ти трябва пъргава ежедневка с нисък разход - тунинговай дизела, ако ти трябва бегачка - купи си S3 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та да добавя само че стартовия бюджет е около 1500 евро,очаквам предложение какво мога да закупя с тези пари? :)
Турбината е решена: GT1752VA

Редактирано от fen_S3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая турбина може и да докараш 160 коня. За повече ти трябват по-големи разпръсквачи, 11мм елемент и евентуално челен кулер.

Редактирано от pufa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай с турбина - без охлаждане и най-вече достатъчно гориво нищо няма да направиш. А и избора на турбина не е най-добрия :-)

Аз бих започнал така:

- челен кулер+ турбопътища + всмукателен колектор от 131коня = ~700лв

- турбина gt1752vb /тъй като е по-здрава от VA, и с хибрид с перка 52.. става супер/, двигателят ти е напречен и го позволява, при надлъжните VB не влиза или трябва преправяне = ~900/1000лв зависи кой ти сглабя турбината

- генерация от начало до край поне ф63 = ~400лв

- map сензор = ~50-80 лв

+ парите за труд и някой дребни спънки и джоба е изтръскан. Колата не я мапваш, караш си както досега, само дето страхуваш хората с челния кулер :-)

Събираш сили и средства и продължаваш с:

- съединител = минимум 700лв,

- цяла помпа 11ка по възможност оригинална = ~400лв

- разпръсквачи /и тук голямата дилема/ Трябват ти поне 0.240ум тунинг разпръсквачи /не се вграждат серийно/. Марките са: firad, bosio, hflox.. и разни такива. Имай впредвид че това са важни компоненти. Има ги и в ибей за смешни пари, некви китайки, но не се знае какво е качеството.. Аз карам с Bosio с поръчка от US излязоха около 800лв, тук има добри алтернативи за по-малко пари..

- ремап/смяна на софтуера/ за да събудиш звяра :-)

Като допълнение можеш да инвестираш в добри спирачки (дискове и накладки, или направо цял комплект апарати, армирани спирчни мркучи и т.н. за да спира парахода) и малко уреди за да следиш какво се случва, пък и да е рейсинг :-) - EGT /температура на изгорелите газове/, бууст метър за налягането на турбото преди да се окоти, температура на маслото преди да счупиш маторя.. ама това е пожелателно. AFN-а е стар вол и при правилни настройки и добро масло няма да те предаде за това което се очаква са му причиниш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И всичките разправии, инвестиции и време за абсолютно неясен като мощност и трайност резултат вместо просто да си купиш кола с желаната мощност...? Продаваш тракторчето, добавяш парички и си купуваш каквото пожелаеш и смяташ за нужно! От дизел така или иначе истинска бегачка не става ако ще и 300 коня да е, лично мнение. Lazar666 го е обобщил добре още в първия си пост.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

300 коня дизел си е бая кола, да знаеш.. :-) А и поддръжката и разхода на S3 коренно се различават от тези на 1.9тди, а и да намериш читава S3 на тия години си е чудо /все пак е кола за раздаване на гас/. Повечето хора не си купуват такава кола за да и навъртат по 40-50хил.км годишно, а за да й се радва на конете.

Аз мисля че си заслужава тунинг на дизел, особено ако ти е единствена кола /друг е въпроса какви коне ще гониш../. Разход от 6/100 извън градско и 8.5/100 в града нафта на 200+ коне не е зле. Пресмяташ колко караш на година и ще видиш, че парите си заслужават.

Но пък ако човек има достатъчно финанси и може да си позволи S3 за ежедневка няма какво да коментираме.. а най-добре и двете :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И всичките разправии, инвестиции и време за абсолютно неясен като мощност и трайност резултат вместо просто да си купиш кола с желаната мощност...? Продаваш тракторчето, добавяш парички и си купуваш каквото пожелаеш и смяташ за нужно! От дизел така или иначе истинска бегачка не става ако ще и 300 коня да е, лично мнение. Lazar666 го е обобщил добре още в първия си пост.

Колега,правя го за личното си удоволствие,фен съм на дизеловите автомобили,искам да си направя ако може да се каже бегачка всекидневка,имам мерака,работя в чужбина и затова смятам че сега е момента да си го позволя.

Няма да правя кола за официални гонки и т.н,целите са ясни,кола да речем около 200 кончета всекидневка! :)

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gt1752vb e т.нар. хибридна турбина, т.е. на основата на gt1749vb /турбина вграждана оригинално в 150 коня тди/ се сменя компресорната перка с такава от gt2052v /турбина от 2,5тди/. Крайния резултат е gt1752vb.. Държи налягане до 1.5-1.6 без проблем и с подходящите други неща ще изкараш 200коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с хибрид 1752ВА (който се кара на 1.6 бара с пик от 1.9 бара) и с 240ки разпръсквачи, челен кулер, смукател от 131 коня ПД,  помпата е оригиналната 10ка, нямам генерация и колата върви доста прилично. Даже съм изненадан, че съединителя който е оригинален все още се държи, само на 2ра след 4к оборота приплъзва. Колата се кара всеки ден и съм адски доволен от хибридното турбо защото развърта бързо и почти не се усеща турбо лага..(двигателя е AHF 110 коня)

Та към колегата, който има мерак да си прави колата едни разпръсквачи 240ки или 260ки ще са идеални за целта + разбира се въпросното хибридно турбо с челен кулер и разните други дреболийки ;)

Редактирано от miro299
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смукателите от 131 коня пасват ли без преправяне на 110 коня? В момента моя е пълен със сажди и се чудя вместо да дам пари да ми го чистят дали не е по-добре да си намеря направо от 131 коня хем по-голем, хем на същата цена. Само не знам става ли, да не стане грешка и да не могат да го сложат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасват, но има два вида - едните гледат на ляво, а други на дясно. В твоя случай ако не искаш да слагаш челен кулер ти трябва такъв който да гледа на ляво, но ще ти трябва и рейс пайп защото отвора на смукателите от 131 коня е по голям от този на 110 ;) от там нататък се сещаш и че може би твойте турбо пътища са по тесни... По - добре си почисти твоя смукател :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега miro299, не искам да те разстройвам, но с gt1752v /защото предполагам си правил хибрид на основата на оригиналната ти турбина/, няма да изкараш 200кс. Топлата част е прекалено малка на изхода и това яко ще ти вдигне EGT /температува на изг.газове/ -> ще окотиш турбото в скоро време.. Минах по тоя път вече, същия хибрид го карах на 1.6 бара изкарва около 170-180 коня, но пък наистина развърта бързо :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тези от подписа. Не знам точен размер, защото ги дават в проценти някакви.. Те имат дебит, не е в тях проблема, а в това което ти писах в предходния пост

Редактирано от Lazar666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако от всеки направен хибрид 1752 се чупеше турбото никой вече нямаше да се занимава да ги прави. А и не виждам признаци моето да си заминава а си му раздавам както трябва. Ако се счупи по - голямо ще сложим .. Единственото което ми направи впечатление преди няколко дни е че сякаш задържа пик-а на 1.9 малко повече време от преди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...