Wolf1 Публикувано 8 Август 2014 Доклад Share Публикувано 8 Август 2014 Колеги, въртят ми се еротични мисли за по-широки гуми на А4-ката. Прилагам снимка с какви джанти съм в момента. Стандартните красиви 5-лъчеви джанти. Те си ми харесват (знам, че са малко тежки, но пълно щастие няма..). Сега съм с гуми в заводски размер 205/55/R16. Изкушавам се да пробвам 215/55/R16 (евентуално и на 50 може?). Целта е: 1) да стъпва една идея по-широко за да е по-комфортна в завоите и 2) да се надигне леко, но не за сметка на обратната пропорция (не 195/60 примерно). Моля споделете мнение, и ако някой случайно има обути 215 гуми на такива джанти да покаже снимка за да видим как стоят спрямо калниците и джантите.. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Слагай смело 215/55/16 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Ако искаш да имаш комфорт, си купи нови гуми и ще го усетиш. Като взех моето ауди беше с 4-ри дънлопа, с доста грайфер, но явно вече и добре упечени 6-7годишни гуми. Смених гумите с нови и като тръгнах просто поведението на колата беше различно. Но най-ми хареса новия начин по който абсобираше неравностите. Със старите ми особено задницата сякаш подскачаше, като пренапомпена гума от неравностите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 9 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Слагай смело 215/55/16ти с такива ли си? Удобно ли те е да ми пратиш една снимка подобна на моя прикачен файл - да се вижда как стои спрямо джантата и колата?Ако искаш да имаш комфорт, си купи нови гуми и ще го усетиш. Като взех моето ауди беше с 4-ри дънлопа, с доста грайфер, но явно вече и добре упечени 6-7годишни гуми. Смених гумите с нови и като тръгнах просто поведението на колата беше различно. Но най-ми хареса новия начин по който абсобираше неравностите. Със старите ми особено задницата сякаш подскачаше, като пренапомпена гума от неравностите.те сега са сравнително нови Барум, с ДОТ края на 2011. Колата вози доста меко и тихо (самите гуми не са твърди и не са шумни), на магистрала е убиец, но проблемът ми е при шофиране в някое хубаво дефиле примерно. Доста ми е не-спортна в завоите искам да стъпи една идея по-широко. Ефектът се подсилва от факта, че колата е дълга и се усеща леко посукване. Преди имах една страхотна двуврата А3 - като закована за асфалта беше - и разликата в завоите сега ме дразни. С 215 би следвало да има подобрение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 В завоите ще е една идея по-Зле даже.Единствено комфорт и по-голям клиранс ще постигнеш,но за мен това е положително имайки предвит родните пътища.В момента съм даже на 15 цола и снимка нямам да ти покажа,но съм карал в такава конфигорация и много така обути съм виждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Слагай смело 215/55/16+1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 10 Август 2014 Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 (Редактирано) Ето така изглеждаше моята с 215/55/16. Определено се имаше разлика във височината в положителна посока. Ако няма да я катериш по бордюри или пътища с дупки не си заслужава цялата гимнастика. Неоправдано висока е цената м/у размерите. Редактирано 10 Август 2014 от Impress_me Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 10 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!а в завоите усети ли подобрение? Дали ще ти е удобно да ми покажеш и една снимка отпред диагонално с обектива към гумите? Както е тази моята снимка Благодаря предварително. Върти ми се идея и за една разпънка на макферсона, да не се суче така по завоите.. Не знам с още какво да си помогна, вероятно по-други пружини. Редактирано 12 Август 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 29 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 Май отивам на вариант 225/50/R16 обаче с други джанти, които да са по-леки и да са предвидени за такъва размер (225). Така ще запазя и заводския диаметър на колелото.Искам обаче да са по-леки от заводският комплект. Сегашната ми резервна гума с джанта (така е от завода) тежи точно 18,5 кг. (прикачения файл)Това е Мишелин някакъв, с ДОТ годината на колата и размери 205/55/R16 Ако сте карали с по-леки джанти 16ки моля спедолете какво да търся.. харесват ми най-много моделите с 5 или 6 тънки лъча, но не знам как се казват и по какъв критерий да ги търся. На старо май ще е трудно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 31 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2014 (Редактирано) Според вас имам ли вариант R16 7,0-7,5J ЕТ 30-45 225/50?За широчина на джантата при 225 16 цола гума май се препоръчва 7,5J.Някой ако е карал с такива размери да сподели. Какво е ЕТ-то за да не дере в калника и да стои най-правилно?Всъщност искам да запазя и заводският диаметър от 5-лъчевите джанти с гуми 205/55/R16. Само искам гумата да стъпва по-широко с този размер 225/50 и да няма балон на гумата заради тясна джанта или да не стига широчина на джантата (да не е прекалено тясна за гумата). Искам да запазя диаметъра понеже резервната гума ще си остане заводската, а колата е куатро и ако се наложи да карам с нея да не е с различен диаметър, защото ще товари предаването. Редактирано 31 Август 2014 от Wolf1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 31 Август 2014 Доклад Share Публикувано 31 Август 2014 С 225 гума и ЕТ30 мисля ще има драми.А джантата поне 7.5 трябва да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 1 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 С 225 гума и ЕТ30 мисля ще има драми.А джантата поне 7.5 трябва да еНали правилно се ориентирам, че ЕТ45 означава гумата да е по-навътре в калника спрямо ЕТ30? Т.е. да не се притеснявам да си търся на старо малксимално лека джанта от А4 с ЕТ45, като най-често срещан офсет?225/50/R16 трябва да влиза нормално на ЕТ45, в смисъл - няма да е много близо до веждата на калника? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Така дано не опре в шенкела.За това не съм сигурен,не съм пробвал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 22 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 (Редактирано) колеги, в крайна сметка мисля да мина на 17 цолови джанти за лятото, с гуми 225/45/R17Ще търся джанти подобни на тези: Някой ако има идея какви са тези на снимката, или някакви подобни на тях да бъдат. Основният ми критерий ще е да са леки и здрави. Такива 5 лъчеви ми се виждат най-добре. Редактирано 22 Декември 2014 от Wolf1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 То хубаво ама да не влизаш в дупки, че... От няколко години минах летните и зимните на размер 205/60/16 и съм доволен. Купето осезаемо се вдигна, разликата в цената не е толкова голяма, има разлика в показанията на скорост (стана точна ) и разход, съвсем леко се повиши люлеенето в завой при висока скорост, но не опирам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozmana Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Колега, тези от снимката са мин. 19 цола . Иначе смело минавай на 17. Имаме едни Борбет с борд 8J за продажба, ако имаш интерес пиши на л.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 23 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Тези на снимката знам, че са много по-големи, аз само като дизайн ги показвам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване