Omega_a Публикувано 29 Август 2014 Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 Колеги изчетах доста теми във форума, но не намирам решение на моя проблем.Проблемът е следният: Имам ауди а6 2,5тди 2002г още като я взех и забелязах че ел перката отпред на радиатора не тръгва, пуснах директно + и - и останових че не работи, смених я с работеща и един месец всичко беше ОК. Сега пак не тръгва перката, подадох и ток директно и тръгна. Тази перка винаги при пускане на климатроника ли трябва да тръгне? Днес я закачих на Ваг-ком с един приятел и той набързо изтри грешките преди да съм оспял да си ги запиша ( и сега немога да кажа какви бяха) но по спомен " High press"", нещо свързано с високо налягане, предполгам защото перката не се включва. Направхме тест ( в Meas Block може да се гледа какво е налягането в системата при изгасен двигател беше 7,2 а като го запалих и пуснах климатроника вдигна до 21, достраша ме и го спрях, перката не се включи, и грешки не записа.Бушон 25 е здрав, релета несъм гледал защото незам къде се намират и кой номер е релето. Датчика който е отпред на радиатора погледнах дали буксичката е добре, няма видими причини да не работи.Та ако някой знае какво , как, и къде да проверявам да напише. Благодаря Ви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ecko_becko Публикувано 30 Август 2014 Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Има още един бушон, като свалиш кората над краката на шофьора на шината с релетата ако не бъркам е 40А. При мен изгоря перката смених я с нова и след няколко дни даде фира въпросния бушон и след смяната му всичко е наред. Провери го...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 30 Август 2014 Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Рвлето по спомен е 213 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 30 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Утре ще я сваля да проверя бушона и релето. Интересувам се и по какъв начин се командва пускането на перката. При пускане на климатроника веднага тръгва перката на първа скорост или пускането на перката минава през датчик който следи налягането и той определя кога да е включена. Ако е с датчик как мога да разбера дали работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 30 Август 2014 Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Веднага тръгва да работи, дори на студен мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 30 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Тоест първа скорост на перката не се командва от датчик, а тръгва с пускането на климатроника така ли? А този датчик който е отпред на радиатора ( пресостат мисля че се казва) включва втора скорост на перката при по-високо налягане и не дава на компресора да тръгне при липса на фреон в системата. Правилно ли съм разбрал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ecko_becko Публикувано 31 Август 2014 Доклад Share Публикувано 31 Август 2014 (Редактирано) Ето линк към темата на колега от MB Клуба в техния форум : Тук има подробно описан принципа на работа на климатичните системи. http://bulgaria.mercedes-benz-clubs.com/bg/articles/air_conditioner/287/de/001 Колкото до Пресостата да правилно си разбрал, той пуска компресора или го спира в зависимост от налягането в системата (ако няма фреон не пуска компресора или ако налягането се повиши над допустимото при не работеща перка например го спира за да не се повреди системата) , колкото до перката мисля че и за нея идва сигнал (маса - ) от пресостата и пак при ниско налягане не тръгва перката. Иначе и при мен е така пускам климатроника и перката тръгва. И друго щом имаш приятел с VAG COM опитахте ли от Otput tests да да минете през процедурата за тест и да видиш дали ще тръгне принудително? ( едит: ) П.п. Провери бушона много е вероятно да е от него струва 1лв. и проверката му отнема 5 минути!!! Редактирано 31 Август 2014 от ecko_becko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 31 Август 2014 Доклад Share Публикувано 31 Август 2014 Колега 21 атмосфери са над нормата ваутодатата го дават макс 20 имаш пренадуване в системата ,не знам къде е проблема но те съветвам наред с останалите проверки да обърнеш внимание и на капилярната тръбичка имаш ли идея какво количество фреон имаш в системата ,щом ти дава грешка за пренадуване значи датчика за налягане работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 1 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Здравейте Колеги. Вчера, а тъй като гледам и днес няма да има време да погледна предпазителят ( 40 амеровият ) и релетата на перката. Като проверя ще пиша какво се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 2 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Здравейте Колеги. Проблемът с перката на климатроника е решен. Както повечето от вас предположиха вината беше в изгорелият 40А предпазител. ( в моят случай предпазителят по скоро беше счупен телта се бе разпоила от крачето което се мушка в клемата ) Смяна с нов и всичко е супер. Благодаря много на Колегите който помогнаха за решаването на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване