Jump to content

Няколко въпроса за Б6


petrishki

Recommended Posts

Здравейте колеги, бих искал да попитам как да видя ОЕМ номера на волана за да разбера мога ли да си поставя темпомат без да купувам модул. Това ми е ВИН-а ако някой може да дешифрира: WAU ZZZ 8 EZ 1 A 046133. Волана ми е кожен но не е мулти, май е на кантар работата.

Второто ми питане може да е малко глупаво но все пак - Мога ли да си монтирам задна чистачка, че без нея много тъпо...

Мерси предварително

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трилъчев ли е, или четирилъчев? Ако е второто - шанса модула да поддържа темпомат е нищожен. Най-добре да се закачи на ВАГ-КОМ, за да се види какъв е модула.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега аз го правих това упражнение преди два месеца.Не е много трудно.Недеи да гадаеш порови се в нета имаше някаде форум в които пишеше точно кой номера на задкормилната колона потдържат темпомат то даже номерата са същите само една буква се различава мисля че F и N не потдържаха но несъм 100% сигурен потърси не е кой знае какво.Аз си купих от моргата колона за 60 лева лостчето си го поръчах от ebay за 30 лева с доставката кората си я изрязах а има и такива оригинално изрязани за около 50-60 лева смяната става за 2-3 часа хем го правих за 1-ви път.Има само няколко заигравки и простотиики които ме имъчиха.Първото беше да намеря такъв ключ за да сваля волана голям е и не го продават отделно има го само в професионалните гидории аз си реших проблема като го взех от едно маисторче втората гадория е свалянето на кората зад кормилото тази между волана и таблото предните болтчета са много шибани направени те са такива евреиски звезди но са на много дълбоко и ти трябва хем малка евреиска звезда мисля че беше №6 или 8 те не се предлагат в комплектите но трябва да е хем малка хем дълга хем тънка общо взето е кофти. От там на татъка няма нищо сложно.

Сваляш AIR BAG внимателно откачаш кабела.

Сваляш волана като правиш белязки на поне две места преди да отвиеш болта.

Сваляш кората м/у волана и таблото.

Сваляш задкормилната колона много внимателно разкачаш лентовите кабелчета за да не ги пречупиш някъде.

Те двете за идентични раликата е че едната има с една букса повече.

 

!!! И нещо много важно има модели които нямат заложена инсталация за темпомат там става малко по сложно защото трябва да пуснеш два кабела от волана до компютъра има развити теми в интернет точно от къде до къде тъпото е че това можеш да го разбереш след като свалиш всичко!!!

 

ако минеш всичко следва активация чрез VAG-COM. Задаване на стоиности за спирачна система калибриране на волана и пускане на самия темпомат.

 

Пожелавам ти УСПЕХ не е толкова сложно колкото изглежда :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-долу ти копирам всички номера на модулите и възможностите им.

Тъй като наскоро сменях и аз модул + лентов кабел, ми остана стария модул с номер 8E0-953-549-N и лентов кабел (не му помня номера). Ако имаш желание може да се разберем за някаква цена. Колегата Tobito е дал страхотно обяснение как се разглабя волана. Ако можеше и аз да го знам преди да бях тръгнал да разглабям, щеше да ми спести огромните главоболия с болтовете и ключовете... голяма разправия е като нямаш точните инструменти, особено когато и не се продават навсякъде и по единично. Успех ! :bia:

 

  • Lowline
    • Supported Steering Wheels: Standard Steering Wheel (4-Spoke)
    • Supported Features: Trip Computer (does NOT support Cruise Control!)
    • Part Numbers: 8E0-953-549-F 8E0-953-549-S
  • Midline
    • Supported Steering Wheels: Standard Steering Wheel (4-Spoke), Sport Steering Wheel (3-Spoke), Multi-Function Steering Wheel
    • Supported Features: Trip Computer, Cruise Control
    • Part Numbers: 8E0-953-549-L, 8E0-953-549-N
  • Highline
    • Supported Steering Wheels: Standard Steering Wheel (4-Spoke), Sport Steering Wheel (3-Spoke), Multi-Function Steering Wheel
    • Supported Features: Trip Computer, Cruise Control, Steering Wheel Heating
    • Part Numbers: 8E0-953-549-M, 8E0-953-549-P, 8E0-953-549-Q, 8E0-953-549-R

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си перфектна тема за монтиране на темпомат: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=65608&page=1

С подробни обяснения от - до. Можеш да провериш с какъв модул си ако разполагаш с VCDS. Още като се логнеш на 16 ти контролер "[16] Steering Wheel" и ще видиш буквата на която завършва модула. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе момчета вие четете ли аз какво питам и вие какво ми пиешете а ? Знам че има перфектна тема за тепмпомат щото съм я чел. Ако някой може да отговори на въпросите, от тях няма нито един с това как се монтира самия темпомат, моля да го направи ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Линка ми с "перфектната тема" за темпомат съм го дал за да не се хабят колегите да ти обясняват по-горе за нещото, което не си питал, а не е отговор към теб. Към теб има специален отговор ( отвори си очите и виж там частта ми с ВЦДС) - по този начин ти отговарям как може да разбереш евентуално дали можеш да си монтираш темпомат или не "без да купуваш модул" ( е това ако не е точен отговор с вариант как да стане на първия ти  въпрос, тогава незнам какво би било). Ама ти дето си чел "перфектната тема" явно толкова четеш, щото ако я беше чел внимателно досега да си беше отговорил сам на първия въпрос, на който аз въпреки това ти дадох отново обяснение с цел да помогна. Ама неее - нали сме много отворени и трябва накрая да "нахраним" тези, коита са се опитали да помогнат. Аман от такива, като тебе :wall: - а ходи после да отговаряш на някой....

Редактирано от digunan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от такива, като тебе :wall: - а ходи после да отговаряш на някой....

Колега афектирах се още от горните 2 коментара, не се засягай толкова. Практика е в бг форумите да се дава отговори на незададени въпроси...

Не съм си поръчал още кабелче, да разглеждам ваг ком-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Афектирал си се от това, че хората се опитват да ти помогнат и да ти обяснят неща, с които само ще ти се олесни работата ? Аз бих казал аман от такива хора, като теб, които не оценяват помощта. В ауди форума няма място за такива като теб, пич. И не обяснявай каква е практиката, защото ако попрочетеш малко форума, ще видиш, че е пълно с въпроси на които вече е отговаряно многократно. Писна ми от 'експерти' обясняващи как било в българските среди и какви били българите. Ако си достатъчно грамотен има и гугъл, където ще ти се даде отговор и на най-малоумния въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bkolev

Колегата Tobito е дал страхотно обяснение как се разглабя волана. Ако можеше и аз да го знам преди да бях тръгнал да разглабям

Ти защо си мислиш, че аз не съм прочел ?

 

По-долу ти копирам всички номера на модулите и възможностите им.

Не е нужно да копираш, защото аз съм го прочел и не съм питал това... Самият факт че искам да си разбера ОЕМ номера би трявбало да ти говори това...

 

Аз бих казал аман от такива хора, като теб, които не оценяват помощта.

Твоя пост въпреки дългите обясненията нямаше нищо полезно за мен.

 

Писна ми от 'експерти'

Не мисля че влизам в тази категория, като ти е писнало, unsubscribe на темата и форуми като цяло - експерти навдякъде има.

 

В ауди форума няма място за такива като теб, пич

За моя радост това не го решаваш ти, а и с право!

Заключвайте моля, гугъл ще да е!

Амин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...