joro09 Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 (Редактирано) Знам,че си компетентен в тази област,ежедневно се сблъскваш с това и очаквах мнението ти! Да разбирам,че не са проблем и няма нужда да се прави нещо?Все пак от къде идват тези частици?Начален стадий на износване ли е? Не съм сигурен,но мисля,че при предната смяна на горивния филтър нямаше или не сме обърнали внимание. П.С. Мой приятел който работи в Порше-Варна ми каза,при положение,че пали и не ми е гаснела да се направи профилактика на системата-резервоар,тръбопровод,рейки и евантуално да се смени помпата.Като купувах колата и проверих историята, пише че на 75 000км е имало проблем с помпата.Немога да рзбера сменяна ли е или е било ремонт. Благодаря! Редактирано 17 Юни 2017 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 3 Март 2018 Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 На 17.06.2017 г. at 22:18, Raino написа: Алуминиеви са, в абсолютно всяка такава кола ги има, спокойно. А от къде идват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Така като чета почвам да се плаша В момента се оглеждам за а5 sportback 3.0tdi, спрял съм се на 3, и 3те са 2010, какво трябва да гледам и от коя година махат тези болки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marvelito Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Здравейте колеги и аз съм в джаза с тез стружки. Ремонта си го правя сам защото съм в Белгия и ми искаха пари като за още една .Тази помпа е най голямата простотия отворих да я видя направо съм изумен от грешката на инжинерите и колата е спряла точно на време не е задрала много както на клипчетата които изгледах ама и двете ролки е подкарала. Само се чудя нали и аз съм в европа нали наливам от по скъпите бензиностанции нали всичко обслужвам навреме нали колата е още на 170 000 км ! Както и да е купих помпа рециклирана за 300 евро с 2 години гаранция то може и сам да си я оправи човек ама никой не продава валове само star и те са по 150 евро отделно намерих бутала с ролки за по 12 евро ама доставката е много бавна и скъпа и няма смисъл както . И 6 рециклирани дюзи за 750 евро мойте ги пуснай на тест всичките са блокирали. Само се чудя дали да сменя подкачващата помпа която работи все още или и нея да сменям и как да измия тоя резервоар без да го смъквам че вкъщи нямам подемник и ще е много трудно. Ако някой иска линкове за частите ще ги постна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 И мойта кола на 85к е задрала помпа в Италия, моя мотор е аналог на CCWA. Абсолютно всичко е сменено по горивната система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marvelito Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Година код на мотора CGKA 2009 /05 пак че са метални стружки един магнит лампа и огледало вършат перфектна работа една помпа от лидала да се измие резервоара после се отаява и с магнита обираш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 (Редактирано) Стружките не са ли алуминиеви? Редактирано 29 Май 2018 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marvelito Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Метални са вала е метален и ролките само буталцето е алиминиево ама то не се надира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 30 Май 2018 Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 (Редактирано) Като махна регулатора на помпата в него имаше ли стружки? Тези финни частици,които се виждат във във филтъра не ги лови магнит. Така ли изглеждаха при теб? Редактирано 30 Май 2018 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marvelito Публикувано 30 Май 2018 Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 Като махнах регулатора беше пълно с едри стружки като от струг и явно регулатора ги е задържал ама по цялата система е пълно със много ситни частици и магнита ми е никелиран и като мина по дъното почернява магнита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 30 Май 2018 Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 А това което се вижда във филтъра такова ли е? Не ги лови магнит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Май 2018 Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 Обезмасли всичко с брейк клиънър и издухай с компресор и прекарай нафтата с помпа през филтър след това. Пиезо сензора на рейла може и да е заминал. Кошницата в резервоара я разкапсуловай и почисти цедката и там. Помпа нова китайче е 80-100лв. Помпата за средното налягане става и от Ивеко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 30 Май 2018 Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 Това е направено,нафтата от резервоара беше източена.Използвах няколко спрея и компресор за въздух от резервоара до горивния филтър.Резервоара го изчистих перфектно,а помпата в него е замених с нова.Пак останаха тези частици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване