Jump to content

Новата ми А5


manqgas

Recommended Posts

Проблема ми е точно такъв.Казаха ми че помпата е за смяна и хвърляла стружки към дюзите,и трябва първо да се сложи нова помпа и после да се види дали дюзите могат да се изчистят или направо трябва да се купуват нови....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Според мен най-основната е тъпата конструкция на горивната помпа.След 2012 или 2013 е модифицирана и буталцето е фиксирано за да не може да се завърти и задере.Както винаги лека недомислица дизелите приключват дюзите и гнп ,а бензините похапват масълце. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Raino - за проблема има сервизна акция, съответно проблема е засегнал достатъчно коли извън БГ, поддържани в оторизиран сервиз и с оригинални части.

За мен си е чиста проба конструктивен недостатък на помпата, за това мисля че има и ревизирана такава с нов номер. Че нашата нафта може да ускори процеса е ясно, но основната причина си е калпавата помпа.

На печелившите честито...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми е точно такъв.Казаха ми че помпата е за смяна и хвърляла стружки към дюзите,и трябва първо да се сложи нова помпа и после да се види дали дюзите могат да се изчистят или направо трябва да се купуват нови....

Първо изчистете свалете и изчистете абсолютно всичко и тогава слагай каквото и да е ново и друго.

Стружките са навсякъде по горивната ти система и ако пропуснете нещо да почистите си отново в играта.

@Raino - за проблема има сервизна акция, съответно проблема е засегнал достатъчно коли извън БГ, поддържани в оторизиран сервиз и с оригинални части.

За мен си е чиста проба конструктивен недостатък на помпата, за това мисля че има и ревизирана такава с нов номер. Че нашата нафта може да ускори процеса е ясно, но основната причина си е калпавата помпа.

На печелившите честито...

Не знаех да има сервизна акция, даже съм ги питал нашите в Порше за това и са ми казвали, че

акция няма.

В тяхната документация пишело, че проблема се дължи на прекалено голямо количество биодизел в нафтата или сипването на бензин вместо дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема се дължи на прекалено голямо количество биодизел в нафтата

Биодизелът намалява мазителните свойства на нафтата , така ли? Аз карам и двете си дизелови коли с дизел , в който няма абсолютно никаква биодобавка и дори се чудих дали това е по-добре или не , но щом в Порше са стигнали до този извод , явно наистина биодизелът влошава качеството.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че биодизела влошава да,но че е недомислено Гнп-то 100%.Както винаги си измиват ръцете със други външни фактори.При Мишо съм виждал 2 коли със превъртяло буталце ,точно това ме отказа от дизелите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с този фабричен дефект...

http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/33818-3-0-tdi-how.html#/forumsite/20718/topics/33818

тук подробно е разискано как се сменя горивния филтър и какво става ако не се смени правилно.

"Running when dry causes irreparable damage to high-pressure

pump."

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прблема със обслужването го има още от 4ф ,Но тук Веско казва и за сервизна акция при новите модели.Следващия път ще нащракам малко снимки ,когато се появи следващото със превъртяло и задрало буталце.Просто на Мишо му беше интересно защо е всичко със стружки и след като клиента се съгласи да отвори счупеното ГНП много бързо проблема лъсна  .Поне според мен няма как от лошия дизел буталото да превърти ,отделно ако не беше проблем нямаше след 2012 да сменят помпата с нова където буталцето е фиксирано за да не може да превърта .Досега не съм чул на някой с 4ф от старите до 2008 година да му се прецака по този начин ГНП-то,те си имат проблем само с дюзите от много каране и лоши горива,но никога стружки в цялата система

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Workshop campaign 23J5

 

Replacing high-pressure pump and tensioning roller

 

Technical background

On Audi vehicles with a V6 TDI engine manufactured within a specific period premature wear can occur on the high-pressure pump.

Remedy

The high-pressure pump and the supply and return lines must be replaced on the affected vehicles. Additionally, the belt tensioning roller must be replaced on vehicles with EU5 engine (vehicles not affected by criterion 01).

 

Materials required:

 

High-pressure pump

059 130 755 BK

Criterion 4F, 8F, 8K, 8R, 8T and

criterion 4L without criterion 01

 

Tensioning roller

057 109 243 M

 

High-pressure pump

059 130 755 BE

Criterion 4L with criterion 01

 

Gasket/seal

059 129 717 K

 

Gasket/seal

059 129 717 L

 

Gasket/seal

059 131 797 G

 

Seal 12x15.5x1.5

N 013 812 8

 

Supply line

059 130 299 L

Criterion 8F, 8K, 8R, 8T

 

Return line

059 130 297 AB

 

Supply and return line

059 130 300 EB

Criterion 4F

 

Supply and return line

059 130 300 EC

Criterion 4L

 

Не само помпата е смотана, че и обтегач е предписан за смяна на EU5 моторите....

 

Epic Fail.... Bosch Fuel systems ....

 

От това по ясно описан конструктивен недостатък здраве му кажи.... :) само помпичката е 3600 лв. без отстъпката в Порше

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук е май само за V6 моторите, лошото е че и 2.0

дерат яко. :(

Чекнах помпата с номер 059 130 755 BE и с отстъпката излиза 2600лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола е А5 3.0 тди, средата на 2008-ма година, код на двигателя - CAPA. Дали съм с въпросната проблемна помпа ?

Редактирано от 1948
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не се филмирайте толкова,досега 6 години карах б7 2.0 тди с мултитроник .За него навсякъде пише че се чупи всяка седмица,аз си го карах безпроблемно със качествена подръжка от Мишо.Карайте си колите с удоволствие пък каквото има да става ,ще стане .Въпреки проблемите на дизелите и бензините на Ауди след 2008 пак си напазарувах б8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Днеска ходих в София и реших да пробвам навигацията. Много съм разочарован. Излизат ми 5-6 булеварда и до там,за улици или блокове и дума да не става.Как мога да си сложа подробна карта на България?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ти е много стара версията. Моята е обновена за 2014 и картата е СУПЕР подробна. 
Сваляш от тук http://a6retrofit.com/mmi-2g-navigation-dvd-europa-2015/?lang=BG, после записваш на обикновен диск на минимална скорост и слагаш в колата. Това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да вкарам диск в навигацията,все едно има вътре вече диск,но не излиза нищо като натисна копчето. Навигацията ми се намира в багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Програма за диагностика на ВАГ групата. Всеки втори майстор я има на лаптопа, може и ти да си я свалиш, но ще трябва да си купиш кабела.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...