manqgas Публикувано 26 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Проблема ми е точно такъв.Казаха ми че помпата е за смяна и хвърляла стружки към дюзите,и трябва първо да се сложи нова помпа и после да се види дали дюзите могат да се изчистят или направо трябва да се купуват нови.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Според мен най-основната е тъпата конструкция на горивната помпа.След 2012 или 2013 е модифицирана и буталцето е фиксирано за да не може да се завърти и задере.Както винаги лека недомислица дизелите приключват дюзите и гнп ,а бензините похапват масълце. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manqgas Публикувано 26 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Мен ме притеснява друго,след като се ремонтира всички да не се повтори ситуацията ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 @Raino - за проблема има сервизна акция, съответно проблема е засегнал достатъчно коли извън БГ, поддържани в оторизиран сервиз и с оригинални части.За мен си е чиста проба конструктивен недостатък на помпата, за това мисля че има и ревизирана такава с нов номер. Че нашата нафта може да ускори процеса е ясно, но основната причина си е калпавата помпа.На печелившите честито... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Проблема ми е точно такъв.Казаха ми че помпата е за смяна и хвърляла стружки към дюзите,и трябва първо да се сложи нова помпа и после да се види дали дюзите могат да се изчистят или направо трябва да се купуват нови....Първо изчистете свалете и изчистете абсолютно всичко и тогава слагай каквото и да е ново и друго.Стружките са навсякъде по горивната ти система и ако пропуснете нещо да почистите си отново в играта.@Raino - за проблема има сервизна акция, съответно проблема е засегнал достатъчно коли извън БГ, поддържани в оторизиран сервиз и с оригинални части.За мен си е чиста проба конструктивен недостатък на помпата, за това мисля че има и ревизирана такава с нов номер. Че нашата нафта може да ускори процеса е ясно, но основната причина си е калпавата помпа.На печелившите честито...Не знаех да има сервизна акция, даже съм ги питал нашите в Порше за това и са ми казвали, чеакция няма.В тяхната документация пишело, че проблема се дължи на прекалено голямо количество биодизел в нафтата или сипването на бензин вместо дизел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 проблема се дължи на прекалено голямо количество биодизел в нафтатаБиодизелът намалява мазителните свойства на нафтата , така ли? Аз карам и двете си дизелови коли с дизел , в който няма абсолютно никаква биодобавка и дори се чудих дали това е по-добре или не , но щом в Порше са стигнали до този извод , явно наистина биодизелът влошава качеството. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Че биодизела влошава да,но че е недомислено Гнп-то 100%.Както винаги си измиват ръцете със други външни фактори.При Мишо съм виждал 2 коли със превъртяло буталце ,точно това ме отказа от дизелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Нафтата ускорява процеса. Чудех се, някой Бардал не би ли помогнал за забавяне на проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 (Редактирано) Стига с този фабричен дефект...http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/33818-3-0-tdi-how.html#/forumsite/20718/topics/33818тук подробно е разискано как се сменя горивния филтър и какво става ако не се смени правилно."Running when dry causes irreparable damage to high-pressurepump." Редактирано 26 Октомври 2014 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Прблема със обслужването го има още от 4ф ,Но тук Веско казва и за сервизна акция при новите модели.Следващия път ще нащракам малко снимки ,когато се появи следващото със превъртяло и задрало буталце.Просто на Мишо му беше интересно защо е всичко със стружки и след като клиента се съгласи да отвори счупеното ГНП много бързо проблема лъсна .Поне според мен няма как от лошия дизел буталото да превърти ,отделно ако не беше проблем нямаше след 2012 да сменят помпата с нова където буталцето е фиксирано за да не може да превърта .Досега не съм чул на някой с 4ф от старите до 2008 година да му се прецака по този начин ГНП-то,те си имат проблем само с дюзите от много каране и лоши горива,но никога стружки в цялата система Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 (Редактирано) Workshop campaign 23J5 Replacing high-pressure pump and tensioning roller Technical backgroundOn Audi vehicles with a V6 TDI engine manufactured within a specific period premature wear can occur on the high-pressure pump.RemedyThe high-pressure pump and the supply and return lines must be replaced on the affected vehicles. Additionally, the belt tensioning roller must be replaced on vehicles with EU5 engine (vehicles not affected by criterion 01). Materials required: High-pressure pump059 130 755 BKCriterion 4F, 8F, 8K, 8R, 8T andcriterion 4L without criterion 01 Tensioning roller057 109 243 M High-pressure pump059 130 755 BECriterion 4L with criterion 01 Gasket/seal059 129 717 K Gasket/seal059 129 717 L Gasket/seal059 131 797 G Seal 12x15.5x1.5N 013 812 8 Supply line059 130 299 LCriterion 8F, 8K, 8R, 8T Return line059 130 297 AB Supply and return line059 130 300 EBCriterion 4F Supply and return line059 130 300 ECCriterion 4L Не само помпата е смотана, че и обтегач е предписан за смяна на EU5 моторите.... Epic Fail.... Bosch Fuel systems .... От това по ясно описан конструктивен недостатък здраве му кажи.... само помпичката е 3600 лв. без отстъпката в Порше Редактирано 26 Октомври 2014 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Тук е май само за V6 моторите, лошото е че и 2.0дерат яко. Чекнах помпата с номер 059 130 755 BE и с отстъпката излиза 2600лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 (Редактирано) Моята кола е А5 3.0 тди, средата на 2008-ма година, код на двигателя - CAPA. Дали съм с въпросната проблемна помпа ? Редактирано 26 Октомври 2014 от 1948 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 С безпроблемната помпа си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 27 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2014 Колеги не се филмирайте толкова,досега 6 години карах б7 2.0 тди с мултитроник .За него навсякъде пише че се чупи всяка седмица,аз си го карах безпроблемно със качествена подръжка от Мишо.Карайте си колите с удоволствие пък каквото има да става ,ще стане .Въпреки проблемите на дизелите и бензините на Ауди след 2008 пак си напазарувах б8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manqgas Публикувано 7 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Колата е ремонтирана. Да се надяваме да няма повече такива проблеми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Какво се оказа ,Гнп и дюзи както предположих ли?Само безаварийно каране ти пожелавам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manqgas Публикувано 8 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 Горивна помпа и дюзи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manqgas Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Днеска ходих в София и реших да пробвам навигацията. Много съм разочарован. Излизат ми 5-6 булеварда и до там,за улици или блокове и дума да не става.Как мога да си сложа подробна карта на България? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Явно ти е много стара версията. Моята е обновена за 2014 и картата е СУПЕР подробна. Сваляш от тук http://a6retrofit.com/mmi-2g-navigation-dvd-europa-2015/?lang=BG, после записваш на обикновен диск на минимална скорост и слагаш в колата. Това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manqgas Публикувано 22 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Мерси колега сега ще я дръпна и ще видя какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manqgas Публикувано 22 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Немога да вкарам диск в навигацията,все едно има вътре вече диск,но не излиза нищо като натисна копчето. Навигацията ми се намира в багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Заключен е чейнджъра Отключи го с Ваг Ком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manqgas Публикувано 22 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Какво е Ваг ком. В ауди ли трябва да го закарам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 (Редактирано) Програма за диагностика на ВАГ групата. Всеки втори майстор я има на лаптопа, може и ти да си я свалиш, но ще трябва да си купиш кабела. Редактирано 22 Март 2015 от gibonass Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване