rum6 Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Здравейте колеги, от няколко дни съм собственик на Audi A6 2.7 biturbo 230hp автоматик 5скоростен, включва всички предавки перфектно, няма претрисане, всичко работи. Но когато подам газ над 2200 оборота, за почва да свири един силен звук от към кутията. Давам газ има обороти, но мощност няма, колата си наема едва едва, сякаш е 100коня. Ходих на диагностика и от там излезе грешка Р0743 на кутията, бил някакъв WANDLER, или така наречения хидротрансформатор. И като се замисля колата сякаш преплъзва нещо... незнам дайте съвет? Масло ли да сменям (незнам какво и колко лтр е) , или направо да сменям тоя хидротрансформатор (хидросъединител). Някой сблъсквал ли се е с такива симптоми, и да добавя че колата на обороти независимо да ли на P или D претриса леко. Дали е вазможен такъв проблем да се дължи изцяло на въпросния хидротрансформатор???? Благодаря предварително за отговорите ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 правилно си се насочил колега,хидротрансформатор е - усукал си муфата която има 2 зъба които влизат в кутията.Не я корай,ще нанесеш повече щети за повече пари/и така няма да са малко/Свалете кутията,извадете хидрото ако няма пукнатина не го сменяй-смени само муфата/зависи от кутията има такива които са заедно с хидрото/големия О -пръстен,зегер скобата,наливаш ново масло/задължително оригинално/ 9 литра,палиш сверка с VCDS и газ!Ако механика е добър те съветвам да напраиш промивка на хидравлични пътища/разглобява се долната част на кутията,за там трябват и три гарнитури на обща стойност 100 лв./,измерете соленоидите/6 на брой/ако има разлика с повече от 1,2 ома смени въпросната трябва да са 5ома.а ида не объркате болтовете че бсички са с различен размер по групи.Снимай разглобявай т.н. да няма изненади после кое от къде е.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rum6 Публикувано 11 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Така, да споделя какво се случи. Свалихме мотора и кутията на земята, от там се почна счупена турбина- смяна с нова, само вътрешната част, без охлювите. Смяна на ХПД,втора ръка от колегата more. От там се започна...всички ремъци, всички ролки, хидравлични обтегачи, обновяване на стартера с нов бендикс и бубина, нови гарнитури на капака на клапаните и смяна на единия банан на обтегача на веригата на разпределителните валове, обновяване на динамо, лагер климатик, масло на двг., смяна на хидравлично масло, смяна масло на всички диференцияли, смяна филтър и масло на кутия-9лтр точно!!! Смяна на вторична помпа на въздуха на двг, пак от колегата-more . Нови накладки ferredo отпред. Нов регулатор на горивото, който е на рейката на дюзите, два нови блоу оф клапани и съм сигурен, че забравям нещо, но днес е взех и като и дадох газ.......... :magic: Леелееееееее кефа цена нямал. Верно солено ми излезе, но пък реших всичко наведнъж да направя и да съм спокоен, че с тази кола мога да си пътувам навсякъде Това е от мен, а странният звук няма как да съм сигурен, че бил само от турбината, възможно е да е било от ХПД-то.... и с два изгърмели блоу оф-а просто този двг му дадох нов живот, дано да ми се отблагодари с много километри безаварийно шофиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WOLFBOY Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 (Редактирано) Моята племенничка има подобен проблем - на диагностиката казва че не може да заключи хидротрансформатора след като потегли. Ако не е тайна колко ти стъпи тази процедура и най-важното - кой ти я ремонтира? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 24 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Като гледам за какво иде реч цената ще е около 3-4к. Колега къде сменя маслото на кутията?Моето и то ще стане за смяна след някоя друга хиледарка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rum6 Публикувано 24 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Хпд ми излезе 250 мисля, че беше.А труда за всичко 1000. Турбо ново средна част 550. А части към 1500 всичко. Все скъпи и качествени части. Маслото за кутията не се сещам. Трябва да видя фактурите. Излизаше грешка за хпд. Трием я и после пак излизаше. В Бургас ми е правеха. Ако някой реши да пише на лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
telsho Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 за да не пускам нова тема,ще използвам тази.на моя котърник вчера откриха грешка,че не му заключва хидрото.смениха масло и филтър изчистиха грешката,но се появи пак.какво да правя?забравих да спомена ,че при смяната на маслото,количеството му беше с литър и 300-400 по-малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rum6 Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Аз смених първо хидрото, после 9лтр масло, филтър и вече няма грешки. А и взе да върви :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
telsho Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 каква му е цената на това хидро,ново и втора употреба?има ли смисъл да правя старото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rum6 Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Незнам за ново. Втора ръка части се обръщам към колегата "more" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
telsho Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 с колегата Спас се познаваме,изключително коректен и точен човек.идеята е дали си заслужава ремонт на старо или покупка на ново? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MartinD1 Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 БРАТЛЕ ЛУД СИ....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rum6 Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 (Редактирано) Нямам предства колко е ново.После май бях видял в ибей нещо от сорта на 400$ ново. Звънях в Джемини-София за да ги попитам колко ще стува ремонта и евентулно да им го пратя. Но Ми казаха, че било задължително да им оставя колата там. А при мен нямаше такава опция!!! Аз съм от Бургас и ми казаха, че незнаят колко щял да стува и бля бля можело и 2000лв да е. Напълно ги зачертнах и си потърсих втора ръка. Редактирано 26 Март 2015 от rum6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 2000 лв.е цялостния ремонт на АС кутия а не на хидротрансформатора минал съм през Джемини и съм много доволен от тях а и добра гаранция ми дадоха.Според мен е трябвало да рециклираш този хидротрансформатор за да не се налага отново да сваляш кутията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
telsho Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 не е сваляна кутията,ще се прави идната седмица.благодаря колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване