Jump to content

Сложен казус с 2,7 Biturbo - проблем с хидротрансформатора на скоростите.


rum6

Recommended Posts

Здравейте колеги, от няколко дни съм собственик на Audi A6 2.7 biturbo 230hp  автоматик 5скоростен, включва всички предавки перфектно, няма претрисане, всичко работи. Но когато подам газ над 2200 оборота, за почва да свири един силен звук от към кутията. Давам газ има обороти, но мощност няма, колата си наема едва едва, сякаш е 100коня. Ходих на диагностика и от там излезе грешка Р0743 на кутията, бил някакъв WANDLER, или така наречения хидротрансформатор. И като се замисля колата сякаш преплъзва нещо... незнам дайте съвет? Масло ли да сменям (незнам какво и колко лтр е) , или направо да сменям тоя хидротрансформатор (хидросъединител). Някой сблъсквал ли се е с такива симптоми, и да добавя че колата на обороти независимо да ли на P или D претриса леко. Дали е вазможен такъв проблем да се дължи изцяло на въпросния хидротрансформатор???? Благодаря предварително за отговорите ви :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

правилно си се насочил колега,хидротрансформатор е - усукал си муфата която има 2 зъба които влизат в кутията.

Не я корай,ще нанесеш повече щети за повече пари/и така няма да са малко/

Свалете кутията,извадете хидрото ако няма пукнатина не го сменяй-смени само муфата/зависи от кутията има такива които са заедно с хидрото/

големия О -пръстен,зегер скобата,наливаш ново масло/задължително оригинално/ 9 литра,палиш сверка с VCDS и газ!

Ако механика е добър те съветвам да напраиш промивка на хидравлични пътища/разглобява се долната част на кутията,за там трябват и три гарнитури на обща стойност 100 лв./,измерете соленоидите/6 на брой/ако има разлика с повече от 1,2 ома смени въпросната трябва да са 5ома.

а ида не объркате болтовете че бсички са с различен размер по групи.Снимай разглобявай т.н. да няма изненади после кое от къде е.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Така, да споделя какво се случи. Свалихме мотора и кутията на земята,post-66859-0-54082500-1415725998_thumb.jpost-66859-0-66050000-1415726045_thumb.j от там се почна счупена турбина- смяна с нова, само вътрешната част, без охлювите. Смяна на ХПД,втора ръка от колегата more. От там се започна...всички ремъци, всички ролки, хидравлични обтегачи, обновяване на стартера с нов бендикс и бубина, нови гарнитури на капака на клапаните и смяна на единия банан на обтегача на веригата на разпределителните валове, обновяване на динамо, лагер климатик, масло на двг., смяна на хидравлично масло, смяна масло на всички диференцияли, смяна филтър и масло на кутия-9лтр точно!!! Смяна на вторична помпа на въздуха на двг, пак от колегата-more :zustimm: . Нови накладки ferredo отпред. Нов регулатор на горивото, който е на рейката на дюзите, два нови блоу оф клапани и съм сигурен, че забравям нещо, но днес е взех и като и дадох газ.......... :magic: :magic: :magic:  Леелееееееее кефа цена нямал. Верно солено ми излезе, но пък реших всичко наведнъж да направя и да съм спокоен, че с тази кола мога да си пътувам навсякъде :) Това е от мен, а странният звук няма как да съм сигурен, че бил само от турбината, възможно е да е било от ХПД-то.... и с два изгърмели блоу оф-а просто този двг му дадох нов живот, дано да ми се отблагодари с много километри безаварийно шофиране :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Моята племенничка има подобен проблем - на диагностиката казва че не може да заключи хидротрансформатора след като потегли. Ако не е тайна колко ти стъпи тази процедура и най-важното - кой ти я ремонтира?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам за какво иде реч цената ще е около 3-4к. :) Колега къде сменя маслото на кутията?Моето и то ще стане за смяна след някоя друга хиледарка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хпд ми излезе 250 мисля, че беше.А труда за всичко 1000. Турбо ново средна част 550. А части към 1500 всичко. Все скъпи и качествени части. Маслото за кутията не се сещам. Трябва да видя фактурите. Излизаше грешка за хпд. Трием я и после пак излизаше. В Бургас ми е правеха. Ако някой реши да пише на лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да не пускам нова тема,ще използвам тази.на моя котърник вчера откриха грешка,че не му заключва хидрото.смениха масло и филтър изчистиха грешката,но се появи пак.какво да правя?


забравих да спомена ,че при смяната на маслото,количеството му беше с литър и 300-400 по-малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с колегата Спас се познаваме,изключително коректен и точен човек.идеята е дали си заслужава ремонт на старо или покупка на ново?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Нямам предства колко е ново.После май бях видял в ибей нещо от сорта на 400$ ново. Звънях в Джемини-София за да ги попитам колко ще стува ремонта и евентулно да им го пратя. Но Ми казаха, че било задължително да им оставя колата там. А при мен нямаше такава опция!!! Аз съм от Бургас и ми казаха, че незнаят колко щял да стува и бля бля можело и 2000лв да е. Напълно ги зачертнах и си потърсих втора ръка.

Редактирано от rum6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2000 лв.е цялостния ремонт на АС кутия а не на хидротрансформатора минал съм през Джемини и съм много доволен от тях а и добра гаранция ми дадоха.Според мен е трябвало да рециклираш този хидротрансформатор за да не се налага отново да сваляш кутията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...