sokolov Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Здравейте. Колата е А3 1999г. АХФ мотора. Понеже ми загрява много бавно антифриза днес реших да напрашя малка схема с две реленца и един прекъсвач и ръчно да пускам въпросните три свещи докато антифриза не достигне 60 - 70 градуса и после да ги спирам. Както и да е това не е от значение. Важното е, че докато си правех експерименти от много пъти махане и слагане на клемите на акумулатора съм забравил да ги махна за пореден път и подадох + от акумулатора на оперативната верига на двете релета (при въздушния филтър), които са за трите свещи. Последиците от тази моя глупава постъпка са, че колата не иска да запали, едно от релетата под волана щрака на интервали като дам на контакт и като пусна фарове плафон или какъвто и да е консуматор всичко по таблото изгасва и дата и километри и лампи остава да свети само лампата с акумулатора на таблото. Другото като симптом е, че при закачена минусова клема на акумулатора и откачена плюсова закачам мултицета между плюсовата клема на акумулатора и плюсовата клема на колата и ми показва 12 волта! Жиците, които са закачени отгоре на самата плюсова клема на колата са 5 на брой минаващи през предпазители от порядъка на 80 - 110 ампера ги откачах една по една и правех замерването с мултицета. Когато откача плюса, който по схема захранва интериора в колата мултицета не показва напрежение. консумацията я мерих и на контакт и не - показва 0.3 ампера. Плафона в колата свети все 1 е половин ват а като дам контакт дисплеите на климатроника не светят. Оставих плафона пуснат и вадих един по един всички бушони дето са в колата до вратата и нищо не се промени. Вадих и всички релета под волана пак нищо не се оправи. Колата се държи така сякаш има отечка или късо някъде в някой кръг, но не се оправи като вадих бушоните и релетата. Четох из теми, че тези свещи ги следи компа на колата и си мисля дали като съм им подал директен + на оперативните на релетата не съм изгорил нещо по компа..? Забравих да уточня, че колата не пали, не защото не завърта стартера. Стартера си върти стабилно и нафтовата помпа цъква като дам контакт.Давайте мнения ако мога да я съживя колата сам. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borislav95 Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Колега почни с откачане на буксата компа ако всичко плафона таблото и климатроника ти заработят както трябва там ти е проблем но ако и от там не стане ако си с оригинално централно в багажника буксата на компресора за заключване откачи и нея и провери най вероятно няма да имащ плафони но таблото и климатроника трябва да си работят и от там ако не се оправи ,варианта е да си пуснал 12 волта в верига където протичат 5 волта и да си изгорил всичко ,като климатроник, табло , комфорт модула частично , компа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolov Публикувано 29 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2014 Махнах буксите на централното в багажника и нищо не се промени. Махнах и буксите на компа и колата изобщо не реагира и нищо не свети освен лампата с акумулатора на таблото като дам контакт. Между + на акумулатора и + на колата при закачен минус пак дава 12 волта при махнати букси на компа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borislav95 Публикувано 29 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2014 Нормално е да ти дава 12в колега се пак има системи които консумират мъничко енергия и през тях е затворена верига няма как да ти даде 0в остава проблема с компютъра . Откачи + клемата и сложи уреда на амперметър и измери тока в покой когато нищо не си включил трябва да е 0,3А и после го замери като си на контакт но с изключени светлини и климатроник само таблото да свети и кажи колко ти е отчел уреда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolov Публикувано 2 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Оправих я колата. Откачих плюсовата клема взех с една жица директен + от акумулатора и започнах да пипам един по един върху всички бушони ей така като си бяха по местата. Стигнах до 43-ти номер и перката на водния радиатор се пусна, прещрака някакво реле и като закачих клемата всичко по колата работеше перфектно. Климатроника като дадох контакт светна. Таблото светна и изгаснаха лампите на АБС-а и еърбега. От кеф завъртях ключа, колата запали, засмука едно болтче през маркуча на въздушния филтър, наби се в перките на турбината и така... :Д Следва ремонт на турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 (Редактирано) Е,честно ли,няма такъв карък като тебе,братле,отивай на врачка,че както е тръгнало не знам къде щи излезе края. Редактирано 2 Ноември 2014 от malkoto jivotno Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 на 43 номер са компа и клапите на въздуха на мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolov Публикувано 7 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Смених турбото с такова от 131коня. Колата върви перфектно, но ми се струва, че малко пренадува. Като е на място на обороти се чува през ауспуха как свири, а като я подкарам докато ускорявам между смяната на предавките докато се разтоварва пак доста свири. Карах я вчера задържа на 180км/ч без да пренадуе и да влезе в авариен, но все пак ми се струва, че малко трябва да се пипне актуатора. Някой може ли да каже на VCDS на кой канал на двигателя какви стойности трябва да дава турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване