audi4774 Публикувано 13 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 А моята жабка да оточня не е като вашите,по различна ми колата отвътре. Като отворя жабката и стигсм до клапата,не е нужно да я свалям Също така имам жабка под кормилото с "капаче" същи и на дясната врата пак с капаче и на таблото копчетата ми са до края,а не три Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Става дума за "жабката" пред пасажера,за не я пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 забелязал съм,че има два вида модули,при В3/В4/купе.На едните вентилатора е насочен хоризонтално- В4,а при други веритикално В3/купе.Като отворя жабката и стигсм до клапата,Щом стигаш до клапата,значи оттам минава потока с топъл/студен въздух,освен да имаш много гъвкава ръка и да минава през всички завои на въздухопроводите и така стигаш до нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Интересно ми е как стига до клапата?Тя не трябва ли да е в кутия,за да може да пренасочва въздуха в желана посока “към предното стъкло,към краката и към духалките“ и да може да избира с какъв въздух-топъл или студен.По скоро може да вижда или напипва лоста за управление на тази клапа.И още нещо „...Като отворя жабката и стигсм до клапата,не е нужно да я свалям...“,как да го разбирам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Проблема е решен. Вече на 50С духа хладно. Промих радиатора на парното. Излезе доста ръжда. Дори когато го поставихме нов радиатора не духаше така топло. Може би изведнъж се е напълнил с боклуци. Системата бях я промивал много пъти. Карах с оцет, сипвах Холц. Сигурно 5 пъти я промивах преди да поставим радиаторчето. Като купих колата антифриза беше много ръждив. Може би предният собственик никога не беше го сменял. Всички други консумативи бяха сменени, но това чичкото не е пипал. Стигнах до извода че е запушено по следният начин. Сложих байпас на винтила / на мен ми излезе гайката от марчуча и съм с вентил за колело / за обезвъздушаване от маркуча излизащ от радиаторчето до тънкият маркуч влизащ в разширителният съд . Там през един тройник го включих в разширителният съд. Един приятел все ми обясняваше , че има въздух. При загрял автомобил , при обороти 1500- 2500 започваше да духа топло. На празен ход ставаше хладно. При включване на степени 3 и 4 пак изстиваше. Сега няма значение на коя степен е духа все топло. Е има разлика от 2 - 5 градуса на най голямата степен. Сега при загрял двигател на втора степен е 58,2 градуса. Направо пари. Четири години / и две зими без да се движи / мъка с това парно. Дано съм бил полезен на някой колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 5 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Колега снимки можели да ни покажеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kulishev Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 (Редактирано) https://lh6.googleusercontent.com/-Uo8jbF187r4/Vo7GwT8oLGI/AAAAAAAAUEM/D9_sSwdw1E0/w751-h388-no/2016-01-07.jpgЗдравейте колеги, това е разположението на клапите за парното на АУДИ 80 Б3 1,8 Седан.Клапа 2 е на една ос и затваря или топлият или студеният въздух.Когато клапата е затворена за студен въздух но няма какво да го спре тъй-като не е облепена той преминава през нея и се смесва с топлия от радиаторчето а резултата е лошо парно.Клапите са метални с по няколко отвора!С понижаване температурата на вън се понижава и в купето.Има вариянт да не сваляте таблото за да облепите клапа 2 и клапа3.Надявам се да съм бил полезен.Поздрави! Редактирано 7 Януари 2016 от kulishev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Имаше преди една тема за това как се прави през жабката. Аз също си тапицирах клапите през жабката, наистина е неудобно. За по-удобно даже махах пасажерската седалка, защото се ляга и си навираш главата под жабката. http://dox.bg/files/dw?a=a67fb40edf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kulishev Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Освободих блока с касетофона бутоните за подгрева на задното стъкло, фара за мъгла и бутоните на парното,тръбата за централния въздуховод ,махнах въздуховода бръкна през отвора точно на среща е клапата която облепих с двойно залепящо тиксо!Сега парното ми е супер!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване